Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z technikiem, przeniesienie internetu


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 16
  • 0

Problem z technikiem, przeniesienie internetu

Dzień dobry, w związku z przeprowadzką od dwóch tygodni próbuje nieskutecznie przenieść internet z jednej lokalizacji do drugiej. Za pierwszym razem z dnia na dzień wizyta została przełożona bez żadnej konsultacji ze mną o kolejne 4 dni, zacisnąłem zęby i poczekałem. Czekałem 4h na technika niestety po raz kolejny zostałem zlany. Ciągnie się to już 2 tygodnie i w związku z tym że mam bezterminowa umowę rozważam zmianę operatora o całkowite zakończenie jakiejkolwiek współpracy z Orange. Niemniej do tej pory byłem zadowolony i wolałbym zostawić umowę tak jak jest. Czy mogę wpłynąć jakoś na zaistniałą sytuacje

 

___________

* Edycja wpisu - Bartłomiej

9 ODPOW. 9

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2071
  • 11678
  • 52

Problem z technikiem, przeniesienie internetu

Być może są jakieś problemy w nowej lokalizacji i dlatego taki problem masz.

Skoro umowa bezterminowa, to bym ją rozwiązał i na nowej lokalizacji, wybrał dostawcę internetu, co nie stwarza takich problemów 😎


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18436
  • 52710
  • 710

Problem z technikiem, przeniesienie internetu

@Pawel818 zakładam, że w nowej lokalizacji masz warunki na świadczenie usługi internetowej tak jak w poprzedniej lokalizacji. Warto sprawdzić na infolinii, salonie. Jeśli nie będzie możliwości, to zostaje zmiana umowy na inną firmę dostawy usługi internetowej, albo wspomniane rizwiązanie umowy.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 16
  • 0

Problem z technikiem, przeniesienie internetu

  1. Tak wszystko sprawdzone, sąsiedzi mają bez problemu. Poza tym nie przyjęliby dyspozycji w salonie gdyby nie było takiej możliwość

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 8
  • 0

Problem z technikiem, przeniesienie internetu

Przede wszystkim zgłoś problem na infolinii bądź w salonie, proś o odnotowanie zgłoszenia. Jasno daj do zrozumienia swoje niezadowolenie, poinformuj o chęci rozwiązania umowy w związku z powyższą sytuacją. Jeśli to nie rozwiąże problemu to wypowiedz umowę, załączając potwierdzenie zgłoszenia. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 16
  • 0

Problem z technikiem, przeniesienie internetu

Dzięki, już to wszystko zrobiłem. Napisałem nawet na FB zobaczymy co zrobią. Chwała się standardami obsługi na linkedinie a szorują brzuchem po dnie


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2516
  • 9023
  • 45

Problem z technikiem, przeniesienie internetu


@Pawel818napisał(-a)
  1. Tak wszystko sprawdzone, sąsiedzi mają bez problemu. Poza tym nie przyjęliby dyspozycji w salonie gdyby nie było takiej możliwość

Możliwość jest tylko na papierze. Jak to wygląda naprawdę ocenia technik podczas wywiadu. Zadzwoń na infolinię i dopytaj jaki jest status zgłoszenia bo straciłeś cenny czas w oczekiwaniu na montera. Umowy bym nie rozwiazywał bo może się okazać że pozostaniesz bez neta.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1648
  • 8164
  • 64

Problem z technikiem, przeniesienie internetu

@Pawel818 Czy to jest usługa na miedzi czy na światłowodzie?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 16
  • 0

Problem z technikiem, przeniesienie internetu

Światłowód - mieszkanie od dewelopera


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12998
  • 53386
  • 620

Problem z technikiem, przeniesienie internetu

@Pawel818Powodów zwłoki może być wiele, sporo się tu naczytaliśmy o takich przypadkach...Nie sądzę jednak aby wynikały ze złej woli operatora czy techników. Ot, buble w systemach czy wprost trudności administracyjne z możliwościami wykonania przyłącza. Według mnie na infolinii po numerze sprawy powinni zobaczyć w systemie  odpis technika powodu przełożenia wizyty i cała tajemnica się wyjaśni