Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Prędkość sieci


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 4
  • 0

Prędkość sieci

Wie ktoś może czemu nagle mój światłowód ograniczył swoją prędkość do 1mb/s?

Miałem kiedyś podobną sytuację w sieci Play, gdy spóźniałem się z wpłatą albo wykorzystałem limit GB.

Wracając, limitu nie wykorzystałem a wszystko jest opłacone, a numeru na pomoc techniczną nie mogę znaleźć.

Dzwoniłem wcześniej na infolinię ale z Maxem rozmawiałem 30min i dalej mnie nie przekierował.

 

________

* Temat przeniesiony z Modemy i routery - Bartłomiej

9 ODPOW. 9

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22113
  • 181

Prędkość sieci

@koscian 

Strzelam, że może chodzić albo o awarię albo problem z płatnościami. Na infolinii nie byłeś widocznie wystarczająco asertywny. Sprawdzałeś przez MO czy nic tam niezwykłego nie widać? Tak czy owak zgłoszenie na czacie zrobisz najwcześniej w poniedziałek.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Prędkość sieci

@koscian kiedy masz cykl rozliczeniowy i kiedy dokonałeś płatności? Może nie zostało jeszcze zaksięgowane. Nie wykluczone, że może to być również awaria na linii lub problem ze sprzętem. Czy na innych urządzeniach sprawdzałeś?


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12963
  • 53242
  • 618

Prędkość sieci

@koscian  ta prędkość, to blokada windykacyjna. Spra Dz opłaty jutro rano na czacie lub dziś w apce Mój Orange 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2386
  • 9892
  • 85

Prędkość sieci

@koscianmoże jakaś awaria tak jak pisze @j131  lub jeszcze nie zaksięgowana wpłata tak jak pisze @ketrasaArtur i @agat13@koscian  możesz zgłosić awarie poprzez konto Mój Orange. Przesyłam Instrukcja - jak zgłosić problem z działaniem usług domowych na www.orange.pl 

1) Zaloguj się do Mój Orange (Wpisz adres mejlowy i hasło),

2) Wybierz zakładkę Moje sprawy i kliknij Zgłoś problem techniczny,

3) Wybierz usługę której dotyczy problem,

4)  Kliknij na Dalej i poczekaj na wykonanie diagnostyki.

5) Wybierz sposób rozwiązania:

  • "Chcę zgłosić problem" -  aby sprawdzić funkcjonowanie usług i w przypadku ich błędnego działania przekazać zgłoszenie lub
  • Zrób to sam - jeśli chcesz sam rozwiązać swoje utrudnienia, korzystając z przygotowanych instrukcji
  • Następnie kliknij Dalej.

6) Chce zgłosić problem- problem z działaniem usługi,

7) Chce zgłosić problem- wypełnij formularz zgłoszeniowy

  • Wypełnij puste pola wymaganymi danymi,
  • Zaznacz wymagane zgody,
  • Po wprowadzeniu wszystkich danych kliknij na Przekaż zgłoszenie.

Przesyłam linka  z Orange do tego tematu: Zgłaszanie problemów technicznych z usługami Orange

https://www.orange.pl/omnibook/zglaszanie-problemow-technicznych-w-moj-orange#

Pozdrawiam 🙂

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Prędkość sieci

@koscian jeżeli to faktycznie blokada windykacyjna z powodu niedokonania płatności w terminie, to tu masz wyjaśnia:

https://www.orange.pl/omnibook/windykacyjna-blokada-odblokowanie-uslug

Jutro kontakt na infolinię, czat i wyjaśnienie sprawy. W przypadku przesłania potwierdzenia wpłaty, załącznik najszybciej wyślesz na czacie.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2081
  • 7657
  • 31

Prędkość sieci

Też raz tak miałem, mimo że byłem całkowicie niewinny. Resart sesji ppp przywrócił pełną prędkość. Coś tam się gubią te orangowe lejki i blokują nie tym co trzeba. @koscian wyłącz i włącz funboksa.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12963
  • 53242
  • 618

Prędkość sieci

@koscian  blokada nie bierze się od jednej niezapłaconej faktury, ale od długiego przekroczenia jej terminu płatności. To kwestia niezapłaconej faktury że stycznia...


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 432
  • 3699
  • 19

Prędkość sieci

@agat13 oj niekoniecznie. Nie da te blokady wchodzą różnie 21 dni po terminie. Czasem nawet szybciej.

 

Mam sąsiada który ostatnio do mnie zagadał. Ma zwykły domowy. Przeważnie płacił co 2 - 3 miesiące. A ostatnio mu weszła blokada. 

 

Nie ma co liczyć, że jeśli chodzi i blokady operator nie wiadomo ile będzie czekał.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2057
  • 11607
  • 52

Prędkość sieci

U mnie na drugi dzień po terminie, jest blokada, chyba że wolne jest, to w poniedziałek 😕

Tylko strona operatora wyskakuje, żeby się przypomniało 🤑