Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomocy , skoki pingu , błędy crc


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 30
  • 35
  • 0

Pomocy , skoki pingu , błędy crc

Problemem duże skoki pingu około 5 sek i tak co mniej więcej pół minuty,  ktoś coś podpowie doradzi poniżej screeny 


Screenshot_20201215-224623_Opera.jpg

_________________

* Przeniesione z działu Modemy i rutery – moderator Kinga

20 ODPOW. 20

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 30
  • 35
  • 0

Pomocy , skoki pingu , błędy crc


Screenshot_20201215-224649_Opera.jpg

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 30
  • 35
  • 0

Pomocy , skoki pingu , błędy crc

  1.  

Screenshot_20201215-224701_Opera.jpg

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Pomocy , skoki pingu , błędy crc

@mbx9393 we własnym zakresie proponuję sprawdzić jakość połączeń po kabelku RJ-11 od gniazdka telefonicznego do routera, najlepiej, jak by było połączenie bezpośrednie. Jeżeli to takim zabiegu dalej będą występowały skoki pingu, czy zrywanie połączenia, to bez kontaktu z infolinią się nie obędzie. Dorze, jak by technik sprawdził centralę oraz linię od centrali do gniazdka abonenckiego.

Inna sprawa, to obciążenie centrali. Jak dużo osób korzysta jednocześnie, to może być centrala przeciążona. Być może port na centrali działa wadliwie.

Jak skontaktujesz się na infolinii, to niech najpierw sprawdzą zdalnie, jak działa linia i centrala. Może reset pomoże. Daj znać, co udało się ustalić, najwyżej dalej poszukamy jakiegoś sensownego rozwiązania.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12963
  • 53244
  • 618

Pomocy , skoki pingu , błędy crc

@mbx9393  to jest neo do 20 czy do 10Mb/ sek?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 30
  • 35
  • 0

Pomocy , skoki pingu , błędy crc

Do 20 

_________________

* Usunięto pusty spoiler – moderator Kinga


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12963
  • 53244
  • 618

Pomocy , skoki pingu , błędy crc

@ketrasaArtursłusznie poradził. Ważne, aby rozeznać jak linia wchodzi do domu (czy jest to dom jednorodzinny czy blok?) ile masz gniazdek telefonicznych i w jakim stanie, czy korzystasz z telefonu stacjonarnego i czy masz założone mikrofiltry? Warto sprawdzić stan połączeń w gniazdku i podmienić na moment kabelek pomiędzy gniazdem i modemem. Zrzuć backup ustawień modemu i wtedy możesz go przywrócić do ustawień fabrycznych- to czasem pomaga, a backup softu pozwoli na przywrócenie jak później sam nie dasz rady wpisać ustawień (pamiętaj o wcześniejszym uzyskaniu loginu i hasła do neo) Błędy jednak wskazują na śmieci na linii. Tłumienie 22dB mówi, że łącze ma około 1,8km długości.

Jeśli ogląd instalacji w domu wypadnie pozytywnie, trzeba niestety liczyć na technika, który może zerknąć gdzie powstają błędy i je wyeliminować zmiana pary w kablu. Daj nam więcej info, a może powiemy coś więcej


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 30
  • 35
  • 0

Pomocy , skoki pingu , błędy crc

  1. Jest to dom jednorodzinny , kabel z gniazdka jest podpięty bezpośrednio do routera Tp link , bez mikrofiktrów , linia telefoniczna jest utrzymywana ale nie korzystaana,  i nie jest nigdzie podpięta. O jakiej zmianie pary w kablu mówisz ? 

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 30
  • 35
  • 0

Pomocy , skoki pingu , błędy crc

Oto screeny z dziś 


Screenshot_20201216-190302_Opera.jpg

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 30
  • 35
  • 0

Pomocy , skoki pingu , błędy crc


Screenshot_20201216-190330_Opera.jpg