Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Niewywiązywanie się z umowy przez Orange


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 21
  • 48
  • 0

Niewywiązywanie się z umowy przez Orange

dokument jest w posiadaniu orange zna dokładnie treść - treść zna już UKE i RPK, nie jesteś stroną w tej sprawie więc na jakiej podstawie mam przesyłac ci fotki dokumetów???

 

prawo do rzetelnego przestrzegania zapisów umów dotyczy dwóch stron,

 

jedyne rozwiązanie problemu - przestrzegać zapisów umowy, wtedy mogę wezwać asystę - dlaczego Orange ma taki problem z wywiązywania się z umowy?

 

________

* Scalenie wpisów - Bartłomiej


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2088
  • 7670
  • 31

Niewywiązywanie się z umowy przez Orange


@krzysiek761napisał(-a)

w branży telekomunikacyjnej - informatycznej ponad 15 lat czynnej pracy


Oho! To źle wróży pomyślnemu zakończeniu. Mamy już takiego jednego, co i tu, i na innym forum, odgraża się, że jest "informatykiem i sieciowcem". Tyle że swoimi wpisami jedynie się kompromituje w tej roli. Tak więc, nie chcąc powielać negatywnego schematu, zejdż z cokołu i użyj swojego branżowego doświadczenia do rozwiązania problemu.

 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13072
  • 53641
  • 625

Niewywiązywanie się z umowy przez Orange

@krzysiek761  masz rację, nie jestem stroną w sprawie, ale i nie prosiłem o całe dokumenty, a o jedno zdanie mówiące o wysyłaniu hasła mailem...

Nie moja jednak sprawa....chociaż jak się zakłada na forum temat, trzeba się liczyć z faktem, że dla wiedzy na przyszłość i z ciekawości ludzie będą pytać o fakty...

Jeśli takie stwierdzenie się znalazło w dokumentach, to niech się operator martwi i jego realizację, szkada dyskusji...


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5500
  • 22191
  • 182

Niewywiązywanie się z umowy przez Orange

@krzysiek761 

Moim zdaniem to nie hasło jest złe, tylko ty nie dajesz sobie rady z konfiguracją. W dodatku nie chce ci się nawet sprawdzić hasła w jakimś kliencie SIP. Wreszcie naskakujesz na ludzi którzy próbują ci pomóc, zresztą na twoją prośbę.

Jako klienci możemy co najwyżej doradzić, twojego hasła nie znamy i wpływu na działania operatora wobec ciebie nie mamy.

Nie rozumiem czemu masz do nas pretensje.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 126
  • 633
  • 2

Niewywiązywanie się z umowy przez Orange


@agat13napisał(-a)

@krzysiek761  tak naprawdę to hasła nikt z pracowników nie zna, więc wysyłanie mailem raczej nie wchodzi w grę. Oczywiście poza mailami systemowymi ale o tych w tym przypadku nie słyszałem. Dziwi mnie to, że generowane i wysyłane SMS-em generalnie wszystkie nie działają ..

Z ciekawości zrób fotkę zapisu o wysłaniu hasła z umowy lub regulaminu.


Ja zgadzam się z @krzysiek761 co do tego jak otrzymac hasło. Konfigurowałem sam też voipa ale to było jakieś 2 lata temu i dostałem prawidłowe hasło mailem, a nie smsem.  To które dostalem 2 razy smsem na komórkę nie działało. Nie wiem jak jest teraz ale na pewno wcześniej szło przez maila.