Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości uaktywnienia usługi


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@Misiek62- nie, po prostu nie mogę zarejestrować loginu i hasła, może padło tam o włączeniu usługi bo była dyskusja o jej włączeniu, są zrzuty ekranu,że mam ją włączoną i działa, ale nie mogę zarejestrować hasła i loginu...

 

@Misiek62 - mam obok 3 budynki z dobrym zasięgiem ich usługi "Darmowe Wifi", rozmawiałam z właścicielami i nie mają nic przeciwko bym korzystała w ten sposób z ich łącza (jedni mają modem przy oknie znajdującym się tuż przed domem gdzie teraz chwilowo pomieszkuję).

 neooo.jpg

 

 

 

 

@Anonim - tak, to prawda, to nabijanie zamkniętych zgłoszeń. Wczorajsza kolejna rozmowa z BOK, tym razem nie ja rozmawiałam bo mi ręce już opadły kiedy zobaczyłam zamknięte zgłoszenie i dalej istniał ten błąd. Rozmowa była szczegółowa i z kompetentną osobą, więc liczę na dobre rezultaty.

 

Kwestie odległości, zasięgu i jakości łącza pomijamy, kwestie rejestracji hasa i loginu - nie Emotikon: Szczęśliwy

 

@Anonim - nie przypomina Ci to czegoś? Np. kiedy mamy niższą synchronizację niż w umowie, technicy mówią, że to wina łącza, a gdy zmienisz umowę na droższą to naglę z dnia na dzień linia staje się odporna na zakłócenia i potrafi zsynchronizować się na wyższej częstotliwości niż poprzednio  Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Pieniądz lepiej przewodzi od miedzi Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

Od pewnego technika dowiedziałam się kiedyś, że to taka polityka by zaoszczędzić na "głównej" przepustowości dla nowych klientów lub starych bo mają pretensję co do prędkości, więc odejmuje się jednym (co nie krzyczą lub mało korzystają) by dać drugim przy tym samym zakresie głównej przepustowości - zysk większy, inwestycja zerowa bo zbędna wymiana centralek w mniejszych aglomeracjach. W takim miejscu, gdzie tak się dzieje fajnie jest wyłączyć rejestrację takiej usługi bo połączenie z nią kogoś dodatkowego/obcego za free  dodatkowo by zjadało transfer na głównej linii i obniżało innym transfer (też na linii abonenta co już i tak ma "problem" z synchronizacją) - przecież z pustego to i Salomon nie naleje.

Dlatego sądzę, że abonenci z mocno pływającą synchronizacją mają problem z rejestracją tej usługi - mam nadzieje, że się GRUBO mylę Emotikon: Smutny

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi


MałgorzataB napisał(-a):

@burebusek - nie przypomina Ci to czegoś? Np. kiedy mamy niższą synchronizację niż w umowie, technicy mówią, że to wina łącza, a gdy zmienisz umowę na droższą to naglę z dnia na dzień linia staje się odporna na zakłócenia i potrafi zsynchronizować się na wyższej częstotliwości niż poprzednio  Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Pieniądz lepiej przewodzi od miedzi Emotikon: Bardzo szczęśliwy

.......................................................................................

Dlatego sądzę, że abonenci z mocno pływającą synchronizacją mają problem z rejestracją tej usługi - mam nadzieje, że się GRUBO mylę Emotikon: Smutny


@MałgorzataB, coś na rzeczy jest, ale meandrów polityki nikt tutaj nie zdradzi. Ja też miałem 20Mb i zrywało, więc technik będąc u mnie, wprowadził dane do systemu na powrót do 10Mb. Wczoraj też mi potwierdził, że nie ma u mnie możliwości na 20Mb, a na koncie, jak byk stoi, że jest. To jest najbardziej szokujące, że lep na muchy jest po to, żeby naiwne na niego się złapały. Teraz rozumiem, że niby działa, a jednak nie, bo "wcinasz się" w paradęEmotikon: Mrugający

parametry.PNG


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@Anonim - polityka polityką, potwierdza się to co staje się teraz notoryczne - coraz więcej osób nie myśli, nie sprawdza, nie szukają sami informacji, nie wnioskują sami, po prostu przyjmują w większości to co ktoś powiedział/napisał. Jeżeli nic fizycznie się nie zmienia i ma się do 20M, a synchronizację na np. 15M, po zmianie umowy na do 80M, nagle ma 60M kolejnego dnia z rana to ewidentnie widać, że tu nie chodzi o modernizację i fizyczne zależności tylko chodzi o ustawienia i oszczędności.

 

A teraz coś miłego, nie tylko Wam chcę podziękować za wsparcie, ale też miłej pani w BOK, która zajęła się moją sprawą i jak widać skutecznie i szybko - Niech kobiecina wraca szybko do zdrowia (chyba przeziębienie łapało,albo już była po). Życzę Orange takich pracowników.

 

Mam nadzieje,że za szybko się nie cieszę hehe Emotikon: LOL

 

A oto zrzuty ekranu:

 

neoOK.jpgneoOK_.jpg

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataB, taki maleńki, szary przycisk, a tyle nerwów przez niego. Coś w tym kolorze ORANGE magicznego jest Emotikon: Bardzo szczęśliwy Cieszę się również i teraz tylko szklanka do połowy pełna niech przypomina Ci, że warto być optymistąEmotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Jestem optymistką, stąd wiara,że się uda i nie poddaje się Emotikon: Język

Tyle zachodu o taki drobiazg Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

p.s. Nie wiem komu kliknąć na rozwiązanie - klikała bym każdemu w tym temacie (bez skojarzeń) Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

Dopełnili szklankę - brawo Orange Serce 

oklog_.jpgoklog.jpg

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataB, marzeniem byłaby powszechność takiego podejścia do klienta. Brawo!Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Jak masz z tym problem, poproś na priv moderatorówEmotikon: Szczęśliwy Zrobią to po fachowej weryfikacji. @MałgorzataB, możesz np. poprosić @Wiktora, który zna temat i sam się angażowałEmotikon: Szczęśliwy


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

I tak zrobiłam, dziękuję za podpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataB, ale chyba też od siebie coś próbowałaś, bo w mailowych powiadomieniach mam to:

temat.PNG18:14

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataBJak masz czas i sile to walcz o swoje ja się podaje mi już wystarczy co chciałem.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi


MałgorzataB napisał(-a):

Witam,

 

zgłaszałam wielokrotnie brak możliwości uaktywnienia usługi "Darmowe Orange WiFi" i nadal jestem pozostawiona sama z błędem "Przepraszamy, wystąpił błąd techniczny. Spróbuj ponownie później.".

Przycisk "Aktywuj" jest na szaro, pierwszym razem przy wejściu na stronę aktywacji usługi był błąd z informacją o braku rozliczenia się z Orange - a opłacone było, po kilku rozmowach pojawił się wspomniany wyżej błąd i nadal czekam na możliwość uaktywnienia usługi...

Pomoże ktoś z drużyny Orange?

neo.jpg

 


@MałgorzataBTeraz mam tak samo info jak u ciebie na podanym zdjęciu.