Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości uaktywnienia usługi


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Numer INC jest numer zgłoszenia na wewnątrz-korporacyjnym systemie zgłoszeń. Zazwyczaj dostęp na BOK ma ta osoba co rejestrowała zgłoszenie. Ciekawi mnie skąd masz ten numer 🤔
Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@Piotrekk85Taki numer otrzymałem podczas zgłoszenia przez czat.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Czasem ręce opadają co niektórzy doradcy w Orange robią... jeśli zgłoszenie jest zamknięte, zrób nowe albo poproś na BOK o przesłanie informacji po realizacji.
Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@Piotrekk85Wiem co piszesz już poszła informacja to tej osoby która to przyjmowała


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10923
  • 150

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Eh.
Ja z kolei z powodzeniem aktywowałem (na usłudze stacjonarnej) Darmowe Orange WiFi (DOW). I mogę z niego korzystać.

Nie otrzymałem również informacji, by DOW zostało wyłączone dla wszystkich czy dla części osób korzystających z usług stacjonarnych... Więc zgłoszenie problemów z aktywacją usługi to działanie jak najbardziej zalecane.
Jeżeli zgłoszenie nagle "wyparowuje", to... W sumie @Piotrekk85 już poradził, co w tej sytuacji można zrobić Szczęśliwy kot.

Warto wcześniej sobie zapisać nr utworzonego zgłoszenia, by móc się na nie powołać w razie potrzeby.

 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Wiktorze, pozazdrościć Emotikon: Mrugający 

U mnie nadal zgłoszenie wisi i czeka na realizację. Podrzuciłam też zrzuty ekranu z tym błędem na formularzu by znowu nie szukali błędów w html'u czy js Emotikon: LOL bo znowu okaże się, że formularz jest sprawny i zamkną zgłoszenie - formularz już wcześniej mocno był przetestowany przez brygadę htmlowców, więc już mu wystarczy Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

Zaczynamy tydzień drugi uruchamiania usługi DOW u wzorowego klienta od lat Emotikon: Szczęśliwy

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataB  ewidentnie masz jakiegoś pecha z tą usługą... na Twoim zgłosiłbym się do rzecznika klienta Orange - tu masz formularz.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataB, a ja dzisiaj otrzymałem pisemne potwierdzenie aktywowanej usługi darmowe Wi-FiEmotikon: Szczęśliwy


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Tu nie chodzi o aktywowanie usługi, a o rejestrację hasła i loginu - chyba, że o tym samym myślimy Emotikon: Mrugający 

Coś zauważyłam, formularz prawidłowo odbiera dane, klasa formularza tj. "flag-to-submit-false flag-valid-false" jest już z góry ustawiona, więc to nie problem "www", dane lecą do Adex i stamtąd jest odpowiedź i generowanie formularza. Funkcja jaka blokuję przycisk sprawdza tylko atrybut formularza, a gdy ten ma właśnie takie klasy blokuję przycisk "aktywuj".

checkSubmitButtonState: function() {
            // zgodnie z algorytmem na https://confluence.amg.net.pl/pages/viewpage.action?pageId=139920167
            if($$('.izi-form.flag-to-submit-false.flag-valid-false').length > 0) {
                $$('.izi-form-order-section .button-next').invoke('writeAttribute','disabled');
            } else {
                $$('.izi-form-order-section .button-next').invoke('writeAttribute','disabled',false);
            }
        }

Pomijam sprawdzanie checkbox'ów czy innych  zależności bo one nie wpływają na komunikat błędu wyświetlany pod ID Nesotrady.

 

Albo specjalnie blokują profil DMP o danym ID, albo jest jakiś błąd w Adex, chodź wątpię, takie sytuacje prędzej by miało Orange niż Adex, która nie musi wstrzymywać/blokować swoich usług dla zysku Emotikon: Mrugający

 

Chyba, że się mylę i brygada Orange upora się z tym problemem bo przecież ponad tydzień naprawiać ten "błąd" to chyba dziwne Emotikon: Bardzo szczęśliwy jeżeli nie blokują tego celowo Emotikon: Mrugający

 

No, Orange - wierze w Was, od bardzo dawna Emotikon: Mrugający

 

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataBJa i @Wiktor wiemy o co chodzi z tym loginem i hasłem.