Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości uaktywnienia usługi


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Brak możliwości uaktywnienia usługi


MałgorzataB napisał(-a):

Może tu jest problem, skoro system nie widzi tam neostrady i jej parametrów, więc nie wie co ma uaktywnić i na czym Emotikon: Szczęśliwy 

 

Dodam, że usługa TV jest, korzystam z 80M i działa bezbłędnie, więc coś się pomieszało, wcześniej podane były parametry. Pomorze - rejon Gdańska, może to przybliży - zgłaszanie kolejne usterki z aktywacją DOW nie wiem czy ma sens bo zanim dojdzie do technika to musi przejść przez zrozumienie w BOK tematu, a to już przekracza pewny zakres wiedzy w BOK i będzie jak przez ostatni tydzień zabawa w otwieranie i zamykanie zgłoszeń aż trafię na miłą panią, która zna się na rzeczy i zadziała, ale sądzę po ostatniej rozmowie pewnie jest na chorobowym i trafienie teraz na odpowiednią osobę to ruletka - piszę z doświadczenia Emotikon: Mrugający

 

 

neodane.jpg

 

neo23456.jpg


@MałgorzataB  o tej rozbieżności między stanem faktycznym, a tym co podaje serwer jest nawet odrębny temat... Tylko po co robisz to sprawdzenie...?


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10923
  • 150

Brak możliwości uaktywnienia usługi


MałgorzataB napisał:

Może tu jest problem, skoro system nie widzi tam neostrady i jej parametrów, więc nie wie co ma uaktywnić i na czym Emotikon: Szczęśliwy

Nie o to, nie o to, nie o to Emotikon: MrugającyEmotikon: Język

 

 

(...) zgłaszanie kolejne usterki z aktywacją DOW nie wiem czy ma sens bo zanim dojdzie do technika to musi przejść przez zrozumienie w BOK tematu, a to już przekracza pewny zakres wiedzy w BOK i będzie jak przez ostatni tydzień zabawa w otwieranie i zamykanie zgłoszeń aż trafię na miłą panią, która zna się na rzeczy i zadziała (...)

Myślę, że nie ma potrzeby tego robić Szczęśliwy robot. Napisałem już o tym wcześniej. Jeżeli już uaktywniłaś pasmo na nowo, to teraz... (uwaga - zaskoczenie :P)... odczekaj jeszcze trochę Emotikon: Bardzo szczęśliwy.


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10923
  • 150
Przeniesione:

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Wątek wyodrębniony do osobnego tematu - «Prośba o ponowne zalogowanie generująca powielony widok usług stacjonarnych»

 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Więc tak, udało się Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Właśnie piszę z DOW - wczoraj pani z BOK dzwoniła, spróbowała "coś" zrobić i zrobiła, a po kilku godzinach i aktywna usługa DOW i działa hasło,a co najlepsze udało się je zmienić Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Tak więc jeszcze raz Wam dziękuję za wszystko Emotikon: Bardzo szczęśliwy

6:0 dla Orange - 6 spraw awaryjnych w ciągu bieżącej umowy ogarnięte 

 

Ciekawa jestem kto powiedział by BOK zadzwonił w tej sprawie - Wiktorze Emotikon: Mrugający


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10923
  • 150

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Super 🙂
Bardzo się cieszę, że ostatecznie to właśnie ktoś z BOK-u przyczynił się do rozwiązania problemu.
Teraz tylko oznaczyć któryś z wpisów jako rozwiązanie :-). Jeżeli prośba sprzed tygodnia wyrażona w skierowanej do mnie Prywatnej Wiadomości (PW) jest nadal aktualna - to daj znać Bardzo szczęśliwy robot. Postaram się coś podpowiedzieć Emotikon: Język.

 

PS: nie ukrywam, że interweniowałem w Organizacji, żeby tego typu sprawy w miarę możliwości były realizowane po bożemu - przede wszystkim z informacją zwrotną do klienta; a zwłaszcza wtedy, gdy wiadomo, ze potrwa to dłużej. Tym bardziej się cieszę, że w jakimś stopniu przyczyniłem się do naprawy :).

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@Wiktor @MałgorzataB Mi też udało się aktywować DOW i nie ma potrzeby żeby był włączony FB w sieci ja to zrobiłem na podłączonym DGT na linii.

Przechwytywanie.PNG 


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10923
  • 150

Brak możliwości uaktywnienia usługi


vdsl2 napisał:

Mi też udało się aktywować DOW i nie ma potrzeby żeby był włączony FB w sieci ja to zrobiłem na podłączonym DGT na linii.


O? I jesteśmy przy okazji wszyscy bogatsi o przekazaną wyżej wiedzę Szczęśliwy robot.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@WiktorJedynie powinno nas informować przed aktywacją (loginu i hasła) czy mamy włączone pasmo publiczne.