Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości uaktywnienia usługi


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10923
  • 150

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Moi drodzy w ostatnim czasie byłem offline... Widzę, że w temacie historia nabierała już rumieńców Emotikon: Zaskoczony, by na koniec... :(. No cóż.

 

Odniosę się do kilku kwestii. @Anonim pisząc o pisemnej informacji potwierdzającej aktywowanie usługi DOW miał na myśli właśnie "rejestrację hasła i loginu". Bo to jest tak, że gdy skutecznie usługa zostanie aktywowana, to po kilku, kilkunastu dniach przychodzi pismo. Do mnie też ono przyszło Szczęśliwy robot. (To jakby ostatni etap polegający na potwierdzeniu aktywowania DOW). Przyjmijmy w dalszej dyskusji, że "rejestracja hasła i loginu" to to samo co rejestracja / aktywacja usługi DOW i miejmy już te językowe Emotikon: Język łamigłówki za sobą Emotikon: Mrugający.

Hm... @MałgorzataB sytuacja, którą napotkałaś na pewno jest irytująca; zresztą podobnie jak w przypadku @Anonim :(... Chciałbym jednak, żebyś jeszcze trochę zaczekała na... na finał ;-), który - na to liczę - zakończy się happy endem. Na początek zwróć uwagę, czy w bardzo dobrze znanym Ci miejscu widzisz teraz jedną, czy może trzy pozycje?
widok przed aktywacjąwidok przed aktywacjąwidok po aktywacjiwidok po aktywacji

 

Daj znać :).

Udało mi się uzyskać informacje, że problem z aktywacją usługi DOW może występować na niektórych kartotekach i że jest obecnie analizowany pod kątem skali... Prace naprawcze trwają.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Potwierdzam, co @Wiktor mówi, że cała procedura tak właśnie wygląda. Pismo potwierdzające zwieńcza definitywnie aktywację. Orange FunSpot Standard jest aktywnaEmotikon: Szczęśliwy 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Dziękuję Wiktorze za zainteresowanie.

Pismo nie zdążyło dojść, tak jak pisałam po kilku godzinach po aktywacji konta przestała ta usługa ze mną współpracować. Tak jak by ktoś skopał coś i przywrócił kopię zapasową z dnia poprzedniego Emotikon: Szczęśliwy

 

Ja czekam czekam, kolejny tydzień Emotikon: Mrugający ale miło było skorzystać przez chwilę ze stabilniejszego łącza niż 3G czy LTE.

 

Mam tylko pierwszą pozycję czyli ponowna aktywacja usługi i błąd taki jak poprzednio:

neoaktywacja1.jpgneoaktywacja2.jpg

 


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10923
  • 150

Brak możliwości uaktywnienia usługi


MałgorzataB napisała:

(...) miło było skorzystać przez chwilę ze stabilniejszego łącza niż 3G czy LTE.

Mam tylko pierwszą pozycję czyli ponowna aktywacja usługi i błąd taki jak poprzednio


OK. Dzięki za info :)...
I jeszcze sprawdź, jak wygląda sytuacja po kliknięciu na
przycisk do zarządzania pasmemprzycisk do zarządzania pasmem

 

 

Która z opcji poniżej jest domyślnie zaznaczona?
Opcje do wyboruOpcje do wyboru

Jeśli ta pierwsza (oznaczona na zielono), to prośba o zaznaczenie drugiej - 'Wyłączone' i przeklikanie zlecenia do końca. W ten sposób wyłączymy pasmo emitowane na Twoim routerze. (Przy okazji pytanie: jaki masz router? Liveboksa? Funboksa? Sorki, gdzieś na początku tematu już wspomniałaś, że to Livebox 3.0 Emotikon: zakłopotany. Ja mam np. Liveboksa 3.0, a @Anonim czy @Anonim Funboksy).


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Przepraszam za pomyłkę, posiadam FunBox 2.0, miałam na stole oba modemy. Na modemie są ustawienia zgodne z wytycznymi w umowie i nie mam z modemem żadnego problemu.

 

Proszę - wyłączyłam bo było włączone:

neoaktywacja22.jpgneoaktywacja222.jpgneoaktywacja2222.jpg


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Zrobione Emotikon: Szczęśliwy

 

neoaktywacja22222.jpg


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10923
  • 150

Brak możliwości uaktywnienia usługi


MałgorzataB napisał:

Zrobione Emotikon: Szczęśliwy

 


Super! A teraz prośba o odczekanie, najlepiej ok. 24 godz.

 

Tymczasem udało mi się ustalić co nieco ws. "Archiwum X - znikające zgłoszenia" 😉
Otóż... Zgłaszając problem poprzez portal za pomocą formularza

Tematy do wyboru w sekcji 'Zgłoś sprawę'Tematy do wyboru w sekcji 'Zgłoś sprawę'

 

nie jest możliwe wybranie kategorii dedykowanej bezpośrednio dla portalu Mój Orange. Można albo wybrać reklamację albo np. usterkę Neostrady. Takie zgłoszenie jest, owszem, rejestrowane i skierowane dalej, ale... niestety nie trafia do odpowiedniej komórki; a przynajmniej nie trafia od razu. Dopiero później jest jakby przekwalifikowywane na odpowiedni rodzaj zgłoszenia. No i po takiej zmianie, choć zgłoszenie nadal jest realizowane, nie widać go już dalej z poziomu portalu, innymi słowy - "znika".
W takiej sytuacji najlepiej podpytać o jego status na BOK-u (czat / infolinia), podając doradcy datę jego rejestracji.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Już jest ok 24h Emotikon: Szczęśliwy co dalej? Aktywować pasmo publiczne? Poczekać ~24h i spróbować aktywować DOW ?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Brak możliwości uaktywnienia usługi


MałgorzataB napisał(-a):

Już jest ok 24h Emotikon: Szczęśliwy co dalej? Aktywować pasmo publiczne? Poczekać ~24h i spróbować aktywować DOW ?


@MałgorzataB  nie wydaje się mnie żeby serwer ściśle sprawdzał upływ rzeczonych 24 godzin, na Twoim miejscu spróbowałbym już przeprowadzić wspomnianą proceduję.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Może tu jest problem, skoro system nie widzi tam neostrady i jej parametrów, więc nie wie co ma uaktywnić i na czym Emotikon: Szczęśliwy 

 

Dodam, że usługa TV jest, korzystam z 80M i działa bezbłędnie, więc coś się pomieszało, wcześniej podane były parametry. Pomorze - rejon Gdańska, może to przybliży - zgłaszanie kolejne usterki z aktywacją DOW nie wiem czy ma sens bo zanim dojdzie do technika to musi przejść przez zrozumienie w BOK tematu, a to już przekracza pewny zakres wiedzy w BOK i będzie jak przez ostatni tydzień zabawa w otwieranie i zamykanie zgłoszeń aż trafię na miłą panią, która zna się na rzeczy i zadziała, ale sądzę po ostatniej rozmowie pewnie jest na chorobowym i trafienie teraz na odpowiednią osobę to ruletka - piszę z doświadczenia Emotikon: Mrugający

 

 

neodane.jpg

 

neo23456.jpg