Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wystawiono rachunek na dwa miesiące. a nie za jeden


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 17
  • 0

Wystawiono rachunek na dwa miesiące. a nie za jeden

Witam,

Otrzymałem teraz rachunek za energię i na tym rachunku jest napisane, że policzono okresy od 31.01 do 30.03 i nie rozumiem czemu tak zrobiono. Zwykle płacę za miesiąc, a tu policzone zostały dwa miesiące (w sensie, styczeń-luty, luty-marzec). Oczywiście sam rachunek jest dosyć wysoki (557,91 zł) i nie wiem czy to dlatego, że płacę za większy okres czy to dlatego, że tyle prądy zużyłem (zawsze płacę za miesiąc).

 

2 ODPOW. 2

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13060
  • 53595
  • 622

Wystawiono rachunek na dwa miesiące. a nie za jeden

@Wilk917  Infolinia Energii to 801 111 333

Tu masz info z opisem kontaktów Orange Energia. Sprzedawca energii elektrycznej | Orange Polska

Według mnie odczyty liczników sa wykonywane raz na dwa miesiące. U innych operatorów mam takie właśnie rozliczenie 3x na pół roku z szacowaniem opłaty według zużycia w ostatnim półroczu.

Może wynikać to z cykli rozliczeniowych z dystrybutorem sieci w Twoim rejonie i odczytywaniem przez niego stanu licznika.

Powinieneś sprawę wyjaśnić na infolinii, bo tam mają wgląd w twoje konto i systemy rozliczeniowe.

Link i filmy objaśniające FV Faktura za energię | Orange Polska


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 149
  • 571
  • 9

Wystawiono rachunek na dwa miesiące. a nie za jeden

czesc @Wilk917 🙂

na rachunku jest napisane ze to prognoza?

jakie wartosci widac w rubryce ze zużyciem energii? oczywiscie jezeli to nie tajemnica. Na podstawie tej informacji mozna wstepnie ustalic czy z rachunkiem jest na pewno wszystko ok.
Przy okazji zapytam, korzystasz w OrangeEnergii z tego formularza? https://www.orange.pl/view/energia#formularz-podaj_stan_licznika