- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wystawiono rachunek na dwa miesiące. a nie za jeden
Witam,
Otrzymałem teraz rachunek za energię i na tym rachunku jest napisane, że policzono okresy od 31.01 do 30.03 i nie rozumiem czemu tak zrobiono. Zwykle płacę za miesiąc, a tu policzone zostały dwa miesiące (w sensie, styczeń-luty, luty-marzec). Oczywiście sam rachunek jest dosyć wysoki (557,91 zł) i nie wiem czy to dlatego, że płacę za większy okres czy to dlatego, że tyle prądy zużyłem (zawsze płacę za miesiąc).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wystawiono rachunek na dwa miesiące. a nie za jeden
@Wilk917 Infolinia Energii to 801 111 333
Tu masz info z opisem kontaktów Orange Energia. Sprzedawca energii elektrycznej | Orange Polska
Według mnie odczyty liczników sa wykonywane raz na dwa miesiące. U innych operatorów mam takie właśnie rozliczenie 3x na pół roku z szacowaniem opłaty według zużycia w ostatnim półroczu.
Może wynikać to z cykli rozliczeniowych z dystrybutorem sieci w Twoim rejonie i odczytywaniem przez niego stanu licznika.
Powinieneś sprawę wyjaśnić na infolinii, bo tam mają wgląd w twoje konto i systemy rozliczeniowe.
Link i filmy objaśniające FV Faktura za energię | Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wystawiono rachunek na dwa miesiące. a nie za jeden
czesc @Wilk917 🙂
na rachunku jest napisane ze to prognoza?
jakie wartosci widac w rubryce ze zużyciem energii? oczywiscie jezeli to nie tajemnica. Na podstawie tej informacji mozna wstepnie ustalic czy z rachunkiem jest na pewno wszystko ok.
Przy okazji zapytam, korzystasz w OrangeEnergii z tego formularza? https://www.orange.pl/view/energia#formularz-podaj_stan_licznika