Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Senior w Orange


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 146
  • 560
  • 8

Senior w Orange

nie jestem pewien czy poprawnie odpowiadam na pytanie zadane w tym temacie, ale mam kilka przemyslen i pomyslow w kwestii podejscia do seniorow. Glownie pod katem aplikacji Moj Orange.

 

1- apka mo dla kogos kto jest seniorem nie powinna pozwalac na "wyskakiwanie" tylu ekranow,

okienek itp z promkami

2- seniorzy powinni byc zwolnieni z obowiązku logowania sie do apki co miesiac

 

3- nie wiem, czy to nie seance fiction ale może warto by było zrobic ukłon w strone takiego seniora i np. zaoferowac za darmo raz na pol roku mozliwosc skorzystania z asysty technika Orange 🤔

 

 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2082
  • 7661
  • 31

Senior w Orange

i na podobieństwo modeli oszustw na wnuczka, na policjanta, etc, pojawi się model na technika Orange?


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 146
  • 560
  • 8

Senior w Orange

ha, ha
myslisz ze w narodzie taki pomysl moglby sie zrodzić? 😁


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2082
  • 7661
  • 31

Senior w Orange

na inkasenta chwytało, to dlaczego nie na montera? Uwiarygodnić mógłby się robieniem czegoś przy routerze - ach co za możliwości! No bo przecież technologia wkracza w nasze życie, jakby to Pablo ujął.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 146
  • 560
  • 8

Senior w Orange

w pierwszym momencie pomyslalem ze monter moglby byc odpowiednio "oznakowany" - jakies identyfikatory czy cus
ale chwile pozniej uswiadomilem sobie ze w obecnych czasach wszystko sie da podrobic 😎


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22116
  • 181

Senior w Orange

@mD_360 @pirenej 

He, he - no właśnie. A problem jest realny. Ja myślałem podobnie, o jakimś niekoniecznie od-operatorskim ciele/organizacji która by taki serwis seniorowi dostarczała nieodpłatnie. Coś jak ci przysłowiowi skauci/harcerze przeprowadzający staruszkę przez ulicę. No i właśnie od razu pojawia się problem zaufania. Tego nie przeskoczymy bez...  zaufania? Czyli nie przeskoczymy. A może jednak? 🤔


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 124
  • 621
  • 2

Senior w Orange


@mD_360napisał(-a)

nie jestem pewien czy poprawnie odpowiadam na pytanie zadane w tym temacie, ale mam kilka przemyslen i pomyslow w kwestii podejscia do seniorow. Glownie pod katem aplikacji Moj Orange.

 

1- apka mo dla kogos kto jest seniorem nie powinna pozwalac na "wyskakiwanie" tylu ekranow,

okienek itp z promkami

2- seniorzy powinni byc zwolnieni z obowiązku logowania sie do apki co miesiac

 

3- nie wiem, czy to nie seance fiction ale może warto by było zrobic ukłon w strone takiego seniora i np. zaoferowac za darmo raz na pol roku mozliwosc skorzystania z asysty technika Orange 🤔

 

 


Ja jeszcze dodalbym do tego brak dodatkowych opłat za płatności za faktury w aplikacji. Dwa razy do roku jestem na poczcie żeby wysłać kartki świąteczne i nadal widzę starsze osoby przy okienku z plikiem rachunków. W ten sposób można zachęcić ich i ułatwić im płatności przez internet. A swoją drogą zastanawia mnie to że kupując coś w sklepie przelewy błyskawiczne są darmowe, ale płacąc jakąkolwiek fakturę za prąd, gaz, internet, telefon takie opłaty są praktycznie u kazdego, przynajmniej wszyscy moim dostawcy mediów takie opłaty mają za płatności w ich aplikacjach.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 13
  • 0

Senior w Orange

No chyba ma identyfikator... wydaje się to takie logiczne 😉


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22116
  • 181

Senior w Orange


@Aśka_Mnapisał(-a)

W Orange rozumiemy potrzeby seniorów 👵👴 i dbamy by dobrze się u nas czuli. Ułatwiamy im korzystanie ...

Dobra, jeśli mam traktować tę deklarację poważnie to proszę niezwłocznie zająć się tym wołającym o pomstę do nieba zjawiskiem:

 

https://nasz.orange.pl/t5/Dekodery-i-inne/Dekoder-Orange-4K-Stream-auto-wy%C5%82%C4%85czanie-po-3god...

 

 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2082
  • 7661
  • 31

Senior w Orange


@j131napisał(-a)
jeśli mam traktować tę deklarację poważnie

poważnie? Przecież to tylko kampania wizerunkowa.