- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Wcześniej pisałeś, że to my mamy reklamować, Orange jest tylko pośrednikiem i nic nie może zrobić. Skoro mam uznaną reklamację to już powinien. Zobaczymy nie mam jeszcze faktury.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Już jestem "z powrotem" i mogę napisać co i jak 🙂 Gwoli wyjaśnienia: nicesportpl.com to w założeniu usługa, dająca dostęp do ekskluzywnych treści związanych z hiszpańską ligą piłkarską, ale to już wiecie. Nie jest to usługa Orange, została uruchomiona przez partnera zewnętrznego, który jest odpowiedzialny za jej działanie. Natomiast za naszym pośrednictwem odbywała się płatność za usługę. Przed udostępnieniem płatności przeprowadziliśmy odpowiednie testy, podczas których serwis działał prawidłowo.
Gdy zgłosiliście do nas problemy z dostępem do nicesportpl.com, na czas wyjaśnienia sprawy serwis został wstrzymany i przestały być możliwe kolejne aktywacje.
Reklamacje związane z włączeniem nicesportpl.com powinny być kierowane do partnera odpowiedzialnego za usługę, który po uznaniu reklamacji zleci rozliczenie Waszych kont/rachunków u nas. Reklamacje składajcie proszę na adres mailowy partnera: anuluj@aw2000.com
Jeśli już zgłosiliście reklamację do Orange Polska, to zostanie ona uznana pozytywnie, a pobrane środki wrócą na konto lub zostaną skorygowane na fakturze. Także w sytuacji, jeśli reklamacja wcześniej nie została uznana. Jeśli złożyliście u nas reklamację, a nie została ona jeszcze uznana - proszę dajcie mi znać przez wiadomość prywatną - pomogę.
Przepraszamy i zapewniamy, że zawsze Was słuchamy i odpowiadamy na Wasze potrzeby.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Moja reklamacja została odrzucona, pisemnie.
Na tym moje działania reklamacyjne się kończą, ja nie będę już niczego reklamował w tym nicecoścośtampl, gdyż niczego tam nie zamawiałem, podobnie jak 100% piszących w tym temacie i nie chcę mieć z tym szajsem nic wspólnego.
Usługi elektroniczne wyłączone w całej rodzinie, codziennie info idzie dalej do kolejnych znajomych.
Też czekam na zwrot czy rabat jak zwał tak zwał, na tym kończymy temat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Nadal jednak nie wiemy co się stało, czy był to jakiś błąd techniczny, inny?
I pytanie o sposób rozpatrywania reklamacji...Niektóre z nich nie zostały uznane, jest obietnica pozytywnego rozpatrzenia, ok fajnie...ale to oznacza, ze ktoś je rozpatruje bardzo powierzchownie; informacja, że analiza nie wykazała żadnych nieprawidłowości jest w mojej ocenie...śmieszna, każdy tak może odpowiedzieć na reklamację bez żadnej odpowiedzialności, dowodów. Mogę przypuszczać, że reklamacje dot. innych problemów też tak są rozpatrywane...
słuszna jest również uwaga adamp o dodatkowych kosztach, np. połączenia z BOK...może połączenie w sprawie reklamacji powinno być bezpłatne... odzyskanie 21 złotych i strata 7 to ciągle strata...mniejsza, ale strata..już nie mówię o stracie czasu na dochodzenie swego...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Tu raczej problemem jest to, że wiodący koncern w branży telekomunikacyjnej nie dba kompletnie o swoją markę i pośredniczy w nieuczciwych usługach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Manito napisał(-a):Tu raczej problemem jest to, że wiodący koncern w branży telekomunikacyjnej nie dba kompletnie o swoją markę i pośredniczy w nieuczciwych usługach.
@ManitoTez tak myślę jak ty w ten sposób traci się zaufanie do firmy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
@ManitoJak abonament sieci T-mobile od 18 lat jeszcze z czym takim się nie spotkałem ja tu w Orange.