- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, mam pytanie odnośnie naprawy mojego telefonu. W umowie jest napisane 5 dni roboczych, wszystko ladnie i pięknie wygladalo na papierze i jak pani w salonie opowiadała o cudownej usludze orange smart care... Serio.. Najgorsza usługa z jaką mialem doczynienia.. Jesli chodzi o finanse to nie można sie spóźnić z zapłatą czy wgl jej nie uiścić. A telefon lezy w serwisie od 17 stycznia.. Pisalem maile do serwisu oraz do orange.. Odzewu brak na infolini nikt nic nie wie. Czy powinienem wejść na drogę sądową za tą zniewage klienta? Przypomne że twlefon splacilem praktycznie caly i konczy mi sie umowa a telefon dzialal pol roku reszta czasu jest poswiecona na walke o naprawe telefonu.
___________
* Temat przeniesiony z Telefony i tablety oraz poddany edycji - Netykieta - moderator Bartłomiej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naprawa telefonu
no nie, był kupionyna osobę prywatną. Także muszę jak najszybciej skontaktować się z rzecznikiem praw konsumentów. Dzięki za podpowiedź