- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korespondencja do osoby, która nigdy nie mieszkała pod danym adresem
Piszę tę wiadomość drugi raz, bo za pierwszym razem po kliknięciu Publikuj orenż kazał mi zrobić konto i potem nie przywrócił zapisanej wiadomości, nawet nie przekierował mnie do nasz.orange, tylko na swoją główną stronę (mamy 2021 mordy, takie rzeczy to standard), ale do meritum.
Od jakiegoś czasu dostaję do swojej skrzynki listy (rachunki pewnie) od orenż zaadresowane do osoby która nie mieszka/nigdy nie mieszkała pod tym adresem. Właściciele mieszkania nie słyszeli o istnieniu takiej osoby. Zgłaszałem sprawę na infolinii 2 miesiące temu, sprawa miała zostać załatwiona ale, ku zdziwieniu nikogo, nic nie zostało zrobione. Dostałem wczoraj 2 listy nadane dzień po dniu (bardzo pilne ponaglenie po pieniążki?), więc chciałbym to rozwiązać. Będę jeszcze dzwonił na infolinię, ale uznałem, że może ktoś, kto nie jest zmuszony czytać ze skryptu, będzie w stanie pomóc. Wrzucam to w losową kategorię, bo po co robić forum, gdzie można rozmawiać o czymś co nie jest ofertą orenża?
Słyszałem, że w orenżu łatwo można wziąć abonament podając czyjś pesel, czy cokolwiek, że zero walidacji poprawności danych itd, więc tym bardziej mnie ta sytuacja niepokoi.
Btw, wiecie jakie zdania podać Maxowi, żeby przekierował mnie na czat z doradcą? Bo ciągle coś mu nie pasuje i mam wrażenie, że niezbyt rozgarnięta z niego osoba.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korespondencja do osoby, która nigdy nie mieszkała pod danym adresem
@random co do kontaktu z konsultantem aby przejść Maksa to powiedz że chcesz zakupić usługi i zostaniesz przekierowany do prawdziwej osoby.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korespondencja do osoby, która nigdy nie mieszkała pod danym adresem
@random widocznie adres abonenta jest inny, stąd rachunki idą gdzie indziej, jak masz salon firmowy w pobliżu Orange, to szybko to odkręcisz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korespondencja do osoby, która nigdy nie mieszkała pod danym adresem
@random Sprawa nie jest prosta. Gdyby Twoje faktury przychodziły na zły adres, to sprawa na jedno kliknięcie w systemie w telepunkcie.
Tu jest inaczej..Ty mimo tego, że to Twój adres nie możesz robić zmian na koncie innego klienta, bo nie masz do tego uprawnień. Dziś niestety nie trzeba mieć meldunki czy prawa do lokalu, aby założyć usługę. Stąd konieczność wizyty w BOK i bardzo precyzyjne nakreslenie sprawy z poważaniem faktury włącznie. Trzeba się powołać na RODO i dane wrażliwe.zalozyc zgłoszenie i czekać na decyzję operatora. Mozna się próbować skontaktować z osobą ujętą na fakturze..ale jeśli zrobiła to specjalnie....Zalarw to jak najszybciej, aby nie sprzedano długu i nie pojawił się komornik....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś