- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Decyzja UOKiK - aktywacja usług
https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=18125
Spokojnie - Orange już przygotowało coś nowego 😇
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Decyzja UOKiK - aktywacja usług
@Piotrekk85 czyli zabronione w tej formie... Myślisz, że będzie inna??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Decyzja UOKiK - aktywacja usług
Pewnie coś nowego się pojawi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Decyzja UOKiK - aktywacja usług
@Piotrekk85napisał(-a)https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=18125
Spokojnie - Orange już przygotowało coś nowego 😇
Ciekawe jaka niespodzianka w 2022 roku?
samo aktywujące się usługi 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Decyzja UOKiK - aktywacja usług
Dla mnie te usługi elektroniczne to jakaś parodia. Propozycja włączenia usługi w formie flash SMS? Jasne przychodzą powiadomienia. Czasem użytkownik przegapi, czasem nie wiem dziecko nie zwróci uwagi. Ok rozumiem włączenie przez wydanie SMS. Konkretna komenda na dany numer. A nie, że przez przypadek nawet. Ładne ciebie ludzi. I tak późno decyzja jak na moje oko
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Decyzja UOKiK - aktywacja usług
@Anonim decyzje są z dużym opużnieniem, bo mało kto to zgłasza, te praktyki są popularne u nas, operator ma prowizję z takich usług, więc czemu miałby nie skorzystać, kary widocznie są za niskie i się to i tak opłaca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Decyzja UOKiK - aktywacja usług
@Anonim jasne operatorowi to się opłaca. Spoko osób pewnie przeboleje, wyłączy by dalej nie biło opłat. Część osób złożyła reklamację i zwrot środków im wystarczył. Żeby to poszło dalej do UOKiK rzeczywiście komuś musiało się chcieć
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Decyzja UOKiK - aktywacja usług
@Anonim inna sprawa, to takie decyzje nie od razu są wdrażane, jak ma się dobrego prawnika to można kilka lat się odwoływać, duże korporacje mają dobrych prawników i to jest ich atut, klient indywidualny nie ma szans na tym polu, dopiero masowe zgłoszenia mają moc sprawczą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Decyzja UOKiK - aktywacja usług
@Anonim zgadza się. Typowe starcie Dawid konta Goliat. Ten to nie temat gdzie ja osobiście bym do prawnika szła (koszt zacznie większe) niż za usługę. Ale można być wdzięcznym tym co się chciało im chcieć i pchnęli temat dalej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Decyzja UOKiK - aktywacja usług
@Anonim , urzędy mają określone ramy postępowań i wystarczy dogłębnie się w nie wczytać, by konkretny problem był przedmiotem ich działań. Dobrze "skrojone" pismo, nawet z pomocą internetu, nie znika w czeluściach. Najlepszą i najprostszą formą jest platforma ePUAP. Niestety, z własnego doświadczenia wiem, że pismo trafia w formie elektronicznej, a czasem wraca tradycyjną pocztą. Ale i tak potrzepałem urzędnikiem niższego szczebla, skoro dowiedział się o skardze od samej "wierchuszki". Trzeba dziękować wytrwałym, że doprowadzili do finału przed UOKiK😊 To zupełnie coś innego niż aplikacja Sygnalista. W to się nie bawcie i lepiej kochajcie się😊
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »