Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wysoki ping w grach, neostrada "do 10 mb/s"


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 3
  • 0

Wysoki ping w grach, neostrada "do 10 mb/s"

Witam. Posiadam usługę neostrady do 10mb/s, z telefonem komórkowym, stacjonarnym i TV w usłudze Fun Pack. Mój problem polega na wysokim (nie jakimś tragicznie wysokim) pingu w CS:GO. Na polskich serwerach jeszczę jest ok (około 40-50 pingu) lecz jeśli chodzo zagraniczne serwery to ping nie spada poniżej 70. Może i nie są to duże wartości lecz w takiej grze jak CS:GO najlepiej jeżeli ping jest jak najniższy. Dodam, że przy speed testach na internecie pokazuje mi ping w granicach 35-37.Pytanie brzmi, czy mogę liczyć na mniejsze pingi? Jeżeli coś trzeba dodać, jakieś ss'y z programów to proszę pisać ponieważ w sprawach sieci jestem zielony. 

25 ODPOW. 25

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wysoki ping w grach, neostrada "do 10 mb/s"

Jak jesteś zielony - podaj adres serwera cs:go z którym jest problem.
Ew. jak możesz samemu - sprawdź czy po drodze jest telia.

Zespół Nasz Orange
  • 1102
  • 7694
  • 79

Wysoki ping w grach, neostrada "do 10 mb/s"

@Ysiek Spróbuj w konsoli CS:GO (~) wpisać polecenie: mm_dedicated_search_maxping 65. Jeżeli na zagranicznych nie schodzi Ci ping poniżej 70, to powinno zacząć wyszukiwać mm, głównie po serwerach valve zlokalizowanych w warszawie. 

Anonim

Nie dotyczy

Wysoki ping w grach, neostrada "do 10 mb/s"

@Rafałw co trzeba w pisać to polecenie ?


Zespół Nasz Orange
  • 1102
  • 7694
  • 79

Wysoki ping w grach, neostrada "do 10 mb/s"

W konsoli deweloperskiej w CS:GO, przy okazji szukając screena jak ją włączyć, zauważyłem, że jest łatwiejszy sposób, poniższym suwakiem ustawić manualnie ten ping 😉 Rzadko grając wchodzę do ustawień, więc nie pamiętam jaki tam minimalny ping można zaznaczyć, ale jak jest większy niż 70, to lepiej wpisać ręcznie do konsoli.