Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ping ciągle rośnie...


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 23
  • 0

Ping ciągle rośnie...

Posiadam światłowód 1gb i przez ponad rok czasu byłem bardzo zadowolony. Ping w FIFIE na ps4 wynosił stabilne 19ms, a zdarzało się, że jeszcze mniej.  Niezależnie od dnia tygodnia czy godziny można było być praktycznie pewnym, że to będzie 19. Dwa miesiące temu zauważyłem, że wartość ta skoczyła do 25ms. Aktualnie jest to loteria. Zazwyczaj to jest 35-45, niekiedy powyżej 50, a zdarzają się i skrajne wartości typu 5ms albo 150ms i w trakcie rozgrywki ciągle to się zmienia. 

 

Był technik, zrobił speedtesta (wszystko w normie) zresetował modem, przepiął kabel sieciowy do innego wejścia, ale nic to nie dało. 

 

Jestem laikiem i w związku z tym pytam, co ja mogę zrobić sam, żeby spróbować zaradzić temu problemowi? Jakieś ustawienia w modemie zmienić? Ustawienia w samej konsoli? Czy możliwym jest, że EA dla FIFY 23 wyłączyło jakieś serwery i przez to tak to wygląda? Domagać się zmiany Funboxa? Naprawdę nie wiem jak się za to wszystko zabrać.

 

Ja wielkim graczem nie jestem, ale denerwuje mnie to strasznie... Na ten moment to wygląda gorzej, niż było na moim poprzednim, osiedlowym internecie. Byłbym wdzięczny za każdą pomóc.

20 ODPOW. 20

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13043
  • 53544
  • 622

Ping ciągle rośnie...

@DeloZerknij https://nasz.orange.pl/t5/Gry-online/Problemy-ze-skokami-pingu-CS-GO/m-p/306009

i https://nasz.orange.pl/t5/Gry-online/Zwi%C4%99kszony-ping/m-p/255540

Żeby uzupełnić obraz, grasz po kablu z PS do modemu czy po wifi? Jaki to kabel (fabryczny czy robiony)

 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 23
  • 0

Ping ciągle rośnie...