Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange światłowód - lag spike notorycznie


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 15
  • 0

Orange światłowód - lag spike notorycznie

Orange światłowód 300mb ??? ogólnie lag spike notorycznie grać się nie da a teraz to juz przesada...
poł roku chodził elegancko 20ms stałe a teraz? ręce opadają.. ma ktoś pomysł co jest nie tak?



C:\Users\media>ping google.pl /t

Pinging google.pl [172.217.16.3] with 32 bytes of data:
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=466ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=1784ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=518ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=1148ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=719ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=22ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=79ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=1285ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=1008ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=712ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=682ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=308ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=264ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=959ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=3198ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=2102ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=28ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=51ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=574ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=32ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=26ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=126ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=24ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=155ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=24ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Request timed out.

 

____________

* W temacie doprecyzowano tytuł i kategorię - Wiktor

14 ODPOW. 14

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2400
  • 9936
  • 85

Orange światłowód

Cześć @grabson12 

Spróbuj odłączyć z prądu  modem i ponownie go podłączyć do prądu. Spróbuj także zresetowac go do ustawień fabrycznych. Przesyłam link  pomocy technicznej Orange dotyczący Przywrócenie modemu do ustawień fabrycznych https://www.orange.pl/omnibook/przywrocenie-modemu-do-ustawien-fabrycznych#

Problem masz tylko w konkretnej grze, w innych działa normalnie?

 Pozdrawiam 🙂


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 15
  • 0

Orange światłowód

witam, problem dotyczy wszystkich gier, czy na laptopie, czy na telefonie, na okularach vr.
totalny brak stabilności pingu. postaram sie zresetować do ustawień fabrycznych liveboxa tylko znajde login i haslo


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2400
  • 9936
  • 85

Orange światłowód

@grabson12chyba chodziło Ci o Funboxa 🙂 @grabson12 teraz login i hasło nie są potrzebne bo Funbox sam sobie te dane pobiera tylko musisz pare minut poczekać 🙂  @grabson12  jak jesteś podłączony poprzez WI-FI czy kablem Ethernet? Jesli po WI-FI to będą duże pingi najlepszy rozwiązaniem jest podłączenie się bezpośrednio od modemu do komputera kable Ethernet połączenie jest bardziej stabilniejsze i mniej pingów  Po podłączeniu poprzez kabel Ethernet  spróbuj wykonać test na stronie https://www.speedtest.pl/ i sprawdzić ping bez uruchamiania gier. Później sprawdź jak będą funkcjonowały gry poprzez podłączenie przez kabel Ethernet.  Znalazłem jeszcze taki temat na forum Nasz Orange  Światłowód pogorszenie się pingów o 100% https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d-pogorszenie-si%C4%99-ping%C3%B3w... rozwiązanie problemu była wymiana funboxa na nowy. Przytoczę fragment z tego tematu W dniu dzisiejszym wymieniłem funboxa 3.0 na nowego, parametry linii uległy poprawie i pingi wróciły do wcześniejszych(mniejszych) wartości. Dodatkowo wczorajsze problemy z niskimi transferami i bardzo wysokimi pingami również zniknęły.

Pozdrawiam 🙂


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 15
  • 0

Orange światłowód

Zresetowalem do ustawień fabrycznych i mam tak czekać i samo mi się zaloguje bo nie rozumiem. Znam tylko login a hasła nie mogę znaleźć 

 

16814957881913918608326084746300.jpg


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2400
  • 9936
  • 85

Orange światłowód - lag spike notorycznie

@grabson12tak modem Funbox sam sobie pobierz dane do logowania i połączy się. Daj znać o postępach.

Pozdrawiam 🙂


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 15
  • 0

Orange światłowód

Dam znać na pewno, póki co jeszcze się nie połączył 🙂 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5499
  • 22174
  • 181

Orange światłowód


@grabson12napisał(-a)

Zresetowalem do ustawień fabrycznych i mam tak czekać i samo mi się zaloguje...

 

No skoro już zaryzykowałeś reset do ustawień fabrycznych to teraz trzeba czekać, albo skontaktować się z infolinią. Powinno się samo naprawić, ale nie wiadomo czy usługa działała na tyle poprawnie żeby to miało szanse zadziałać. A nie wiadomo bo nie zrobiłeś żadnej diagnostyki przed resetem. W tej sytuacji nie ma pewności czy "samo" cokolwiek się naprawi. Nie we wszystkim można ufać automatom, nawet na NO.

 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 15
  • 0

Orange światłowód - lag spike notorycznie

po zrestartowaniu modemu do ust fabrycznych ping troche zmalał lecz nadal występują skoki pingu
jakieś pomysły poza zmianą modemu?


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2400
  • 9936
  • 85

Orange światłowód - lag spike notorycznie

@grabson12zrób zgłoszenie na Orange czacie że masz problem ze  skaczącym pingiem. Technicy zweryfikują ten problem, ustalą w czym jest problem i coś poprawią. Jak to nic nie da to tylko wymiana Funboxa została.

Pozdrawiam 🙂