Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Modern Strike Online wyrzucanie z gry


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 13
  • 0

Modern Strike Online wyrzucanie z gry

Witam piszę ponieważ mam problem z grą jak w temacie, od jakiegoś czasu około 2 miesiące cały czas wyrzuca mnie z gry, pisze zerwano połączenie z serwerem. Gram w nią od 3 lat i nie miałem wcześniej żadnych problemów. Zaznaczam że taki problem nie pojawia się gry jestem podłączony do Wi-Fi 

14 ODPOW. 14
Anonim

Nie dotyczy

Modern Strike Online wyrzucanie z gry

Jeśli to Internet Mobilny, to jaki modem LTE masz?

Na innej sim karcie sprawdż, lub reset do fabrycznych ustawień modem. Więcej szczegółów daj, jakieś zrzuty z komputera, bo teraz to trzeba by zgadywać na max, prawie zero informacji dałeś.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 13
  • 0

Modern Strike Online wyrzucanie z gry

Jest to internet z karty SIM bo to gra na telefon. Wszystko było przez 2 lata ok miałem telefon Xiaomi mi mix 2s a od kiedy zmieniłem na Realme GT 5g pojawił się ten problem. Teraz jak byłem na wakacjach w Chorwacji i miałem zasięg ich operatora nie było tego problemu mogłem grać normalnie i nic mnie nie wyrzucało to samo na Węgrzech a jak już wróciłem do Polski i wróciłem to zasięgu Oragne to wrócił też i problem wyrzucania z gry

Anonim

Nie dotyczy

Modern Strike Online wyrzucanie z gry

@UkaZer  wyrzuca z gry w jednej lokalizacji, czy wszędzie?

Przełóż kartę do drugiego gniazda, profil Dane Mobilne, ipv6 jak jest to ipv4 ustaw, lub odwrotnie.

Jeśli karta sim na abonament, można by się pokusić o Orange VPN, wersja z dynamicznym IP, pewnie na koncie Mój Orange jest to do aktywacji.

Dlaczego takie coś na Realame masz, pewnie użytkownicy tej marki wiedzą, chyba że to problem tylko w Orange.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12788
  • 52624
  • 601

Modern Strike Online wyrzucanie z gry