Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Coraz większe lagi - czy odblokowanie portów coś da i czy wymaga to kontaktu z Orange?


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5375
  • 21545
  • 173

Coraz większe lagi - czy odblokowanie portów coś da i czy wymaga to kontaktu z Orange?


@mat20061napisał(-a)

...

kupiłem własny router - dokładnie taka sama sytuacja. Nie znam się na tym, chciałbym po prostu móc pograć.


OK, rozumiem i staram się pomóc. Obawiam się jednak że to się tak nie da: będziesz musiał podszkolić się nieco mocniej z zagadnień sieciowych, bez tego IMHO "po prostu pograć" się nie uda. Gry to dość specyficzna aktywność sieciowa, nie da się jej "zza podwójnej gardy" prowadzić, więc w razie problemów trochę więcej trzeba wiedzieć. Skoro masz swój ruter, to zapewne jest on do takich zastosowań lepszy niż FB, ale za to musisz sam wziąć odpowiedzialność za jego konfigurację. Jaki to model?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 79
  • 212
  • 0

Do odblokowania portów jest potrzebny kontakt z Orange?

A czy porty nie powinny być przekierowane, żeby funbox wiedział, do którego urządzenia idą pakiety?

Anonim

Nie dotyczy

Do odblokowania portów jest potrzebny kontakt z Orange?


@mat20061napisał(-a)

Problem jest następujący: zaczynam grę - wszystko działa, po upływie 15-20 minut pojawiają się coraz większe lagi, mimo że ping jest bardzo stabilny. Jeśli zrobię przerwę na ok. 20 minut, wszystko wraca do normy, ale po paru minutach znowu zaczyna lagować. Dzieje się to zarówno na komputerze, jak i PS4. Zamówiłem ONT i kupiłem własny router - dokładnie taka sama sytuacja. Nie znam się na tym, chciałbym po prostu móc pograć.