Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Voip i brak w wykazie, połączenia na infolinię 510100100


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 72
  • 0

Voip i brak w wykazie, połączenia na infolinię 510100100

Mam jeszcze dodatkowe pytanie, a dotyczy telefonu stacjonarnego VOIP ( w tym wpisie ten temat poruszyłem na marginesie). Mianowicie mam od kilku tygodni problem z uzyskaniem połączenia miedzy innymi z infolinią Orange, a do tej pory nie było takiego problemu z dowolną infolinią stacjonarną zupełnie dowolnego podmiotu. Czy to jest osobliwa sytuacja tylko w moim telefonie VOIP Orange czy nastąpiła być może jakieś zmiana w dostępnie od niektórych numerów stacjonarnych w tej specjalnej telefonii stacjonarnej VOIP Orange? 

 

________________
* Wydzieliłem z tematu Kiedy dostanę Fakturę korygująca pozytywne rozpatrzenie mojego odstąpienia od umowy zakupy Pakietu? – moderator Michał

12 ODPOW. 12

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32338
  • 36311
  • 1367

VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100

A jaki numer wybierasz? 510100100?
Masz włączone jakieś blokady lub zmieniłeś je w ostatnim czasie?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 72
  • 0

VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100

- Oczywiście 510 100 100 i zupełnie nie mogę się połączyć w tym miesiącu, (telefon z promocji dokupiony tylko do tej sieci stacjonarnej  VOIP Orange: GIGASET DA210).

- Natomiast jak dzwoniłem już ze swojego telefonu komórkowego do Infolinii Orange, z numeru *100, w zestawieniu połączeń nie ma zupełnie informacji o kontaktowaniu się z Infolinią Orange, natomiast jest jakiś numer prawdopodobnie na który zostałem przekierowany przez MAX-a? Rozmowa trwała 20 minut za zero złotych, więc zakładam że był to nieoficjalny numer obsługi Orange?  Tyle tylko że bez możliwości nagrywania własnej rozmowy, i bez takiego rozpoznawalnego w wykazie połączeń numeru z Infolinii, to już utrudnianie  poprzez wykorzystywanie naszej sytuacji.  (Nie możemy nagrywać nawet własnych rozmów w sytuacji gdy druga strona informuje nas że ona naszą rozmowa nagrywa, oczywiście możemy się wtedy rozłączyć ale w taki jedyny dopuszczany dla nas sposób "uszanowania naszego prawa", w konsekwencji nie mamy nawet dostępu do zwykłej Infolinii! To jest chyba charakterystyczny przypadek zupełnie zignorowany przez naszych oficjalnych Rzeczników w tym temacie, jeżeli ktokolwiek z nich w tej sprawie nas reprezentował.) . Ciekawe czy tylko nasza oficjalnie wojująca ze sobą scena polityczna w takich tematach niekorzystnych dla obywateli, potrafi znałeś taki wyjątkowy konsensus?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1228
  • 1

VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100

@BronekW     od 13 marca 2023 r.  połączenia  z Infolinią  Orange  np. 

 z   numerami 

*100  ,  510100100   są  numerami  bezpłatnymi 

 sam już z nich korzystałem , i nic  mi nie potracono za połączenie , nieżależnie  od długości prowadzonej rozmowy .


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 72
  • 0

VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100

Okay dziękuje, tyle tylko że dzwoniłem na numer Infolinie Orange przez  numer*100, ale w zestawieniu moich płaszczeń miałem tylko numer 500 XXX 345? A nie powinno być dla nich problemem wykazanie w naszych zestawieniach, że połączenie lub przekierowanie takich szczególnych dla nas przypadkach dotyczyło kontaktu z Infolinia Orange?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5500
  • 22186
  • 182

VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100

@BronekW 

Nie słyszałem żeby byl jakiś problem z połączeniem VoIP-Infolinia, ale sprawdzę czy to u mnie działa czy nie.

Skoro zależy Ci na dokumentowaniu kontaktów to radziłbym Ci kontakt z BOK za pośrednictwem czatu z poziomu portalu Mój Orange. Ta forma kontaktu oferuje możliwość zapisania całej rozmowy. W dodatku nie wymaga mówienia ani słuchania, jedynie pisania i czytania. Czat jest dostępny w godzinach pracy BOK (czyli w niedzielę nie ma co próbować). Jedyna niedogodność to tekstowe wcielenie MAXa przez które trzeba się przebić na początku. Lekko irytujące, ale da się go przekonać żeby przełączył na żywego pracownika BOK.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 72
  • 0

VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100

Mam niekorzystne doświadczenie z korzystania z Czatu w ostatnim miesiącu rozliczeniowym. Poza tym takie nieoficjalne Czaty, polskie Sądu chyba ignorują w przypadkach koniecznego postepowania?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5500
  • 22186
  • 182

VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100

@BronekW 

Doświadczenie zależy od tego na kogo się trafi. Co do wagi dowodowej to jest to przecież oficjalna forma kontaktu, z autoryzacją i "w ogóle" więc uważam że i dla sądu powinna być dowodem. Oczywiście sąd nic nie musi, jest niezależny.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5500
  • 22186
  • 182

VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100

@BronekW 

Sprawdziłem i u mnie połączenia z numeru VoIP na infolinię 510 100 100 zestawiają się normalnie.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 72
  • 0

Voip i brak w wykazie, połączenia na infolinię 510100100

Niby masz racje ale jak nie many obecnie nawet informacji o skorzystaniu z Infolinii Orange, która powinna gwarantować rejestrowanie takiej rozmowy, to w ewentualnym sami musimy dodatkowo udowadniać że zapisany numer dotyczył Oranga  i była w nim podawana formułka rozmowa jest rejestrowana. Proszę również nie zapominać o rozpowszechnianej od wielu lat przez tzw., prawice, dziwnej fobii o poziomie polskich Sądów? 

 

Dodatkowo ma jeszcze dwa pytania, mianowicie:

Po złożeniu Reklamacji za pośrednictwem Infolinii otrzymałem dostęp do pisma w formacie PDF w zakładce Historia? ( Moje sprawy). Bardzo proszę o wykładnię takiej pewnie typowej formułki, dodrukowanej zwykłą typową czcionką dla tego pisma, cyt. Status swojej reklamacji sprawdzisz w darmowej aplikacji Mój Orange. Jeśli jeszcze nie korzystasz - pobierz aplikację: https://orange.pl/appmo zaloguj się e-mailem i wejdź w zakładkę „Pomoc” następnie „Moje sprawy”

 

Korzystam z Mój Orange wyłącznie na PC, i tu nie mam dostępu do informacji statusu reklamacji. W zakładce moje sprawy po takiej złożonej za pośrednictwem Infolinii Reklamacji, nawet takie pisma z taką formułką, są automatycznie przenoszonego do Historii, ( czyli nawet dostęp do takiego druku? ). Co najciekawsze w takiej zastosowanej procedurze, jeżeli nawet taka dodawana formułka do odpowiedzi na reklamację, wskazuje że nasza REKLAMACJA jest nadal w trakcie realizacji, to do czasu faktycznego sfinalizowania, akceptowanego przez reklamującego, takie reklamacje nie powinny być automatycznie nieprzenoszone do zakładki Historia?  To komplikuje sytuację przynajmniej samym klientom!

 

Kolejna formułka dodawana drobniejszym drukiem, która dotyczy ewentualnego ubezpieczenia:

 

Mam dodatkowe pytanie z uwagi że oficjalnie już podobno obowiązuje Ustawa antymonopolowa, mianowicie: Czy ktoś zna w Polsce podmiot ubezpieczeniowy, który cokolwiek ubezpiecza jakość usług naszych operatorów, w tym również wiarygodność wystawianych faktur. Być może w innych krajach - niekoniecznie z Unii, ale cokolwiek taki sam podmiot jak UOKiK z uwagi na powtarzalność problemów, już być może powołał taką specjalną dodatkową płatną formułę ubezpieczenia dla konsumentów? Skoro kierowcy obowiązkowo opłacają OC już od wielu lat, moim zdaniem pora na operatorów cyfrowej autostrady!

 

cyt. Dla reklamacji usług telekomunikacyjnych: Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Jednocześnie informujemy o

przysługującym prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument dodatkowo w

postępowaniach, o których mowa w art. 109 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgadzamy się na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego

rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonym przez Prezesa UKE.

Dla produktów ubezpieczeniowych zgadzamy się na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich

prowadzonym przez Rzecznika Finansowego.

W zakresie pozostałych reklamacji odmawiamy wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów

konsumenckich.

 

Sam cokolwiek przeszukałem Internet w temacie ubezpieczalniana Orange, na stronie Ubezpieczenia Orange URL: https://www.orange.pl/ubezpieczenia.phtml

tylko w zakładce Oferty archiwalne, odszukałem pozycje które cokolwiek mogłyby dotyczyć naszego ubezpieczenia co do jakości oferowanej Usługi przez Orabge?

 

Zakładka oferty archiwalne > Oferta dla klientów indywidualnych:

Bezpieczne Rachunki

Bezpieczne Zdrowie

Bezpieczny Laptop

Bezpieczny Rachunek

Bezpieczny Rachunek dla klientów ORANGE

Bezpieczny Tablet

Bezpieczny Telefon

Bezpieczny Telefon w Orange na kartę

Bezpieczny Smartfon

Nowa Ochrona Wyświetlacza

Nowy Bezpieczny Telefon

Ochrona Nieszczęśliwy Wypadek

Ochrona Wyświetlacza

Pakiety Medyczne

Pogwarancyjna ochrona sprzętów domowych

Program Ewa

Rozszerzona gwarancja

Twoje Życie i Zdrowie

Twój Bezpieczny Telefon

Ubezpieczenie szpitalne

Ubezpieczenie Wypadkowe

Utrata pracy

Zdrowie pod kontrolą

Życie pod kontrolą

Życie pod kontrolą plus

 

A więc były nawet dwie pozycje dotyczące samego rachunku, obie ignorowały ewentualne problemy po stronie operatora. Tyle tylko ze są to już oferty archiwalne „Bezpieczny rachunek” i dotyczyły przewidywanych problemów jedynie po stronie klienta. Cyt. Orange oferował swoim klientom możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU SA Bezpieczny Rachunek:

 

Bezpieczny rachunek 50

Bezpieczny rachunek 150

to ubezpieczenia grupowe zawarte z PZU SA przeznaczone dla Abonentów Orange Polska

Do ubezpieczenia Bezpieczny Rachunek 50 i Bezpieczny Rachunek 150 może przystąpić Abonent pełnoletni, który nie ukończył 59 roku życia.