- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zgłoszeniem problemu przez MAXa, naliczenie kary za ONT, który był zwrócony
1. 20 minut na infolinii - nikt nie wie czym jest nasz.orange.pl i jak zgłosić problem z logowaniem do tegoż
2. Bot MAX który nie rozumie zgłaszanego problemu i kończy czat zamiast dać możliwość założenia zgłoszenia w jakiejkolwiek formie
3. Naliczenie kary za niezwrócony ONT kiedy w salonie potwierdziłem że zwróciłem wszystko.
To musi być Orange..
___________________
Post wydzieliłem z tematu "[zakończone] 🌟✨ Dzień Customer Experience - Podziel się swoim niezapomnianym doświadczeniem! ✨🌟" - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zgłoszeniem problemu przez MAXa, naliczenie kary za ONT, który był zwrócony
@gk2a6 podpowiedzi rozwiązań Twoich problemów:
Ad1) Czym jest Nasz Orange, to najlepiej samemu sorawdzić, korzystając z forum. W przypadku logowania pomagają moderatorzy. Napisz na adres e-mail: NaszOrange@orange.com, opisz sytuację, a na pewno pomogą.
Ad2) Jeśli Max nie rozumie, to szkoda tracić czas, pisz na NO, a zawsze się znajdzie osoba z podpowiedzią rozwiązania problemu lub nakieruje. Nie we wszystkim na NO można pomóc, jeśli jest potrzebna do rozwiązania problemu dostęp do danych poufnych.
Ad3) Najważniejsze przy zwrocie sprzętu to protokół potwierdzenia zdania urządzeń. Jeśli jest naliczona opłata za brak zdanych urządzeń, to najlepiej na czacie zgłosić reklamację z dołączeniem skanu protokołu.