Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Oszustwo ze strony sprzedajacego


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 5
  • 0

Oszustwo ze strony sprzedajacego

Witam.

mecze się z rozwiązaniem już od tygodnia: a wiec w skrocie

w poprzednim tygodniu dostałem telefon od Orange o możliwości rozwinięcia mojej oferty z aktualnie posiadanego internetu 600mb za 60zl do internetu 1gb plus abonament telefoniczny w cenie 80zl. Takie warunki mi odpowiadały wiec się zgodziłem.

we wtorek tydzień temu przyszedł kurier z umowa, która podpisałem. W chwili spokoju zacząłem ja czytać, ale nie znalazłem w niej nic na temat wspomnianej kwoty, a w rubryce cena widniała kwota 110zl. Odrazu skontaktowałem się z obsługa, która powiedziała mi „rzeczywiście przysługuje panu rabat i nie wiem dlaczego widnieje cena wyzzsza, należy jak najszybciej odstąpić od umowy”.  W związku z tym jeszcze następnego dnia wysłałem odstąpienia od umowy. Minął ponad tydzień a w żadnej wiadomości od Orange w związku z tym nie dostałem. Z tego względu zadzwoniłem do Orange i dowiedziałem się że mogę takie odwołanie złożyć również telefonicznie. Tak też uczyniłem dowiedziałem się od pana że odwołanie zostało złożone. W moje sprawy w aplikacji mój Orange zauważyłam że faktycznie pojawiło się nowe zgłoszenia. Następnego dnia celem zweryfikowania czy coś ruszyło w tej sprawie zauważyłem że owe zgłoszenie zniknęło i nie pojawiło się w zamkniętych ani nie nie widnieje w otwartych. Co mogę z tym zrobić czy w końcu ktoś mi wyjaśni co się stało i co poszło nie tak. Cały czas jestem odsyłany od jednego działu do drugiego nikt nie jest wstanie mi wyjaśnić.  
Dodam jeszcze ze pojawiła się faktura na kwotę 110zl, której płatność jest za tydzień. Oczywiście nie ma szans abym ja zapłacił.

3 ODPOW. 3

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12788
  • 52618
  • 601

Oszustwo ze strony sprzedajacego

@Kavvino  jeśli złożyłaś wypowiedzenie dwoma drogami, to któraś będzie skuteczna. Przypuszczam, że pisemne zadziałało, skoro potwierdził to konsultant. Zamieszanie mogło powstać jak zrezygnowałaś powtórnie z czegoś juz w toku, czyli pierwsze się już procesowała, a doszło drugie...Co za dużo, to niezdrowo dla systemu. Uspokoję, wszystko będzie ok, bo jest to zrobione zgodnie ze sztuką  i nawet więcej. Czekaj na wynik i tylko czasem zapytaj o to na czacie I sprawdź w aplikacji Mój Orange  status umowy i usługi. Musi być według starej 600Mb/sek. Czat jest bezpłatny, więc nie poniesiesz kosztów dzwonienia 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Oszustwo ze strony sprzedajacego

@Kavvino dobrze by było trafić na konsultanta, który zweryfikuje, co się dzieje z odstąpieniem od umowy.

Zakładam, że odstąpienie wysłałeś łącznie ze sprzętem, który dostarczył kurier, na magazyn centralny,brak jak masz zapisane w umowie.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5375
  • 21545
  • 173

Oszustwo ze strony sprzedajacego


@Kavvinonapisał(-a)

...

przyszedł kurier z umowa, która podpisałem. W chwili spokoju zacząłem ja czytać

Zła kolejność. Najpierw trzeba przeczytać, potem podpisywać. Chwilę spokoju należy w tym celu wygenerować, a nie czekać na nią. Masz dziwnie ustawione priorytety.

...

Oczywiście nie ma szans abym ja zapłacił.

A ja bym radził upewnić się, że anulowanie doszło do skutku i faktycznie faktura także zostanie anulowana przed terminem płatności. Jeśli masz nadal zamiar pozostawać klientem Orange, to praktyczniej jest płacić faktury terminowo, a niezależnie od tego dochodzić roszczeń w drodze reklamacji. Pozytywnie rozstrzygnięte reklamacje kredytują się na kolejnych fakturach.