- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, po przeprowadzonej aktualizacji Galaxy Watch 4 do wersji One UI 5.0 zniknęła mi karta extra eSIM. Co mogę zrobić, żeby ją na powrót aktywować?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@sherif14 nie wiem, czy masz dostęp do kart eSIM w aplikacji. Jeślj masz, to trzeba dezaktywować obecną kartę eSIM i aktywować ponownie. Jeżeli w aplikacji nie będzie się dało wykonać tych czynności, trzeba poprosić o pomoc konsultanta na infolinii lub czacie. Może uda się ponownie wygenerować kod QR do obecnie aktywnej karty eSIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@sherif14 nie wiem, czy masz dostęp do kart eSIM w aplikacji. Jeślj masz, to trzeba dezaktywować obecną kartę eSIM i aktywować ponownie. Jeżeli w aplikacji nie będzie się dało wykonać tych czynności, trzeba poprosić o pomoc konsultanta na infolinii lub czacie. Może uda się ponownie wygenerować kod QR do obecnie aktywnej karty eSIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Galaxy Watch 4 - utrata extra eSIM po aktualizacji
Ok, konieczna była rozmowa z konsultantem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Galaxy Watch 4 - utrata extra eSIM po aktualizacji
@sherif14 super, że udało się aktywiwać eSIM.