Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Anulowanie zamówienia

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 16
  • 0

Anulowanie zamówienia

Witam serdecznie forumowiczów ! Mam takie pytanie 🙂 zacznę od początku. Dziś rano przed 8 chciałam przedłużyć umowę, wszedłem przez apke w przedłużenie i nie zauważyłam ze sie zmieniło na „nowa umowa”. Umowa ma być zawarta w formie papierowej ma ja kurier dostarczyć wiec z tego co rozumiem umowa nie weszła w życie czyli najlepiej nie odbierac paczki tylko od razu ja odesłać ? Dodam ze kilka minut później jak zobaczyłam owy błąd, zadzwonilam na infolinie gdzie Pani wysłała zlecenie anulowania zamówienie i przez telefon złożyłam zamówienie na przedłużenie umowy tak jak chciałam to zrobic wraz z telefonem. Moje pytanie brzmi czy ja mam jakies odstąpienie pisac skoro umowa miała zostać papierowa ? Czy ja mam po prostu nie odbierac tej paczki ? A jedynie paczkę która jest na przedłużenie umowy ? Dodam ze na infolinii zostałem poinformowany, ze moze być tak ze paczka wgl od Orange nie wyjdzie ale w razie jej wysłania po prostu jej nie odbierac. Czyli jak dobrze rozumiem umowa nie jest podpisana gdyż była zamówiona umowa papierowa a ja pol godziny później przedłużyłem umowę z E umowa czyli tamta paczkę po prostu w razie czego nie odbierac czy jak sie zachować ? Pozdrawiam serdecznie ! 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 1443
  • 6253
  • 42

Anulowanie zamówienia

Najprawdopodobniej paczka nie zostanie wysłana skoro zamówienie zostało tak szybko anulowane. Tutaj możesz sprawdzić status zamówienia aby mieć pewność. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 1443
  • 6253
  • 42

Anulowanie zamówienia

Najprawdopodobniej paczka nie zostanie wysłana skoro zamówienie zostało tak szybko anulowane. Tutaj możesz sprawdzić status zamówienia aby mieć pewność. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2023
  • 5472
  • 184

Anulowanie zamówienia

Spokojnie, nic nie musisz robić, umowa została anulowana i nie wejdzie w życie.

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12990
  • 53324
  • 619

Anulowanie zamówienia

@domino199474  realizacja całego zlecenia składa się z procesów. Każdy etap musi zostać "odklikany" w systemie. W momencie niepowodzenia któregoś z etapów czy wręcz anulowania całości zamówienia sprawa nie ma ciągu dalszego. Po takim szybkim anulowaniu proces wysłania paczki nawet się nie zaczął. Skoro infolinia poinformowała o wycofaniu pierwszego zamówienia, to nic się nie powinno już z nim zadziać. Warto jednak zapamiętać godzinę i datę rozmowy z konsultantem, który zweryfikował sprawę wycofania nowej umowy. Tak dla spokoju ducha. Jeśli nowa, to e-umowa, to korespondencja będzie mailowa lub SMS-owa. 

Jeśli nie wymieniasz sprzętu lub nic nie domawiasz, nic nie powinno przyjąć kurierem, więc nawet jak przez pomyłkę coś ktoś wyśle, nie odbieraj i tyle... podtrzymuję opinie kolegów, że można zweryfikować stan samowień w apce lub na stronie Mój Orange 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 16
  • 0

Anulowanie zamówienia

Dziękuje bardzo każdemu z osobna za odpowiedz w moim temacie ! Tak jak mówiłem przedłużyłem umowę na jeden numer z zamówieniem do paczkomatu i E umowa i to chce odebrać ale pierwsze zamówienie, ktore wskoczyło na nowy numer z telefonem i umowa papierowa chce anulować, zleciłem takie cos dwukrotnie zeby to bylo pewne to skoro nawet jak Orange nada paczkę a ja jej nie odbiorę czyli jednocześnie nie podpisze umowy to Orange usunie to zamówienie ? Bo E umowę na numer z końcówka xxx przedłużyłam ale tego nowego numeru nie potrzebuje dlatego moje wątpliwości czy ja moge cos jeszcze zrobic i czy bede musiał pisac wypowiedzenie umowy ale skoro nie odbiorę, nie podpisze to chyba nie bedzie sprawy. Jeszcze raz Dziekuje i pozdrawiam 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 16
  • 0

Anulowanie zamówienia

Witam jak wchodzę z danego linku to pokazuje mi ze zamówienie jest przygotowane. Ja juz 2/3 razy zgłaszałam anulacje tego zamowienia. Jest to umowa papierowa na nowy numer wiec nawet jak paczka przyjdzie i jej nie odbiorę to jednoczesnie umowy nie podpisze. dzięki za odpowiedz i pozdrawiam serdecznie 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22116
  • 181

Anulowanie zamówienia

@domino199474 

Myślę że będzie OK. Nie jest jasne czy oczekujesz jakiejś przesyłki w związku z przedłużeniem umowy, czy nie, ale nawet jeśli coś przyjdzie i będzie coś do podpisania, to przecież potrafisz czytać ze zrozumieniem, i nie podpiszesz nowej umowy. IMHO ryzyko że takie coś do ciebie dotrze jest jednak minimalne.

BTW: jak się do Ciebie zwracać? Pytam, bo konsekwentnie na przemian używasz form męskich i żeńskich, a nie chciałbym Cię urazić. A może życzysz sobie, żeby gramatyczne rodzaje odzwierciedlały niebinarną tożsamość i stąd ta mieszanka?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 16
  • 0

Anulowanie zamówienia

Witam serdecznie. Bardzo przepraszam to słownik cos świruje 😕 prosze sie zwracać Domino 🙂 nawiązując do Pana odpowiedzi czekam na zamówienie z telefonem o przedłużenie umowy do paczkomatu bo tam jest E umowa a przypadkowo zamówiony nowy numer jest z dostarczeniem do domu z umowa pisemna. Pozdrawiam 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 16
  • 0

Anulowanie zamówienia

Drodzy Panstwo zostaly mi anulowane oba zamowienia z przyczyn technicznych jak i umowa papierowa tak i e umowa 🙂 teraz moge jedynie znow przedluzyc dany numer. Pytalem o wypowiedzenie na chacie i infolini mowia ze wszystko jest ok i trzeba jeszcze raz przedluzyc dany numer...