- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja jest w języku polskim. Jednak po zmianie na angielski, tylko część jest po angielsku, a najważniejsze informacje, jak opisy usług są dalej po polsku. Moi zagraniczni znajomi skarżą się na ten problem. W komentarzach w aplikacji też widać co do tego uwagi. Mam nadzieję że nad tym pracujecie i będzie całość aplikacji przetłumaczona?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znamy ten problem, na dzisiaj nie podjęliśmy decyzji o przetłumaczeniu wszystkich ofert i opisów biznesowych na wszystkie wspierane w aplikacji języki. To byłoby pracochłonne i aktualnie realizujemy inne pomysły które ulepszą aplikację dla większej liczby użytkowników.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znamy ten problem, na dzisiaj nie podjęliśmy decyzji o przetłumaczeniu wszystkich ofert i opisów biznesowych na wszystkie wspierane w aplikacji języki. To byłoby pracochłonne i aktualnie realizujemy inne pomysły które ulepszą aplikację dla większej liczby użytkowników.