Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Autoryzacja biometrią podczas połączenia z Biurem Obsługi Klienta. W czasie AI jest to bezpieczne?

ROZWIĄZANE

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5226
  • 20768
  • 167

Autoryzacja biometrią podczas połączenia z Biurem Obsługi Klienta. W czasie AI jest to bezpieczne?

Od jakiegoś czasu jest możliwość autoryzacji dostępu do BOK na podstawie sygnatury głosu. Orange nie udostępnia zbyt wielu danych uwiarygadniających deklarowane przekonanie o szczelności systemu. W świetle ostatnich postępów AI w zakresie "deep fake" owocujących naprawdę przekonywującymi nagraniami fikcyjnych wypowiedzi, deklaracje te wydają mi się mało wiarygodne. Dwa pytania:

1). W jaki sposób próbowalibyście przekonać mnie że warto i bezpiecznie jest udzielić zgody na ten sposób autoryzacji?

2). Jakich argumentów musiałbym użyć, żeby przekonać Orange iż ten sposób autoryzacji dostępu nie powinien być stosowany?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 52
  • 192
  • 52

Autoryzacja biometrią podczas połączenia z Biurem Obsługi Klienta. W czasie AI jest to bezpieczne?

1) Eeeeeee ;]

2) Nad jego wykorzystaniem i nad mozliwosciami jakie daje uwierzytelnionemu ta droga uzytkownikowi pracujemy z Obsluga Klienta. Nie musisz nas przekonywac ;]

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 52
  • 192
  • 52

Autoryzacja biometrią podczas połączenia z Biurem Obsługi Klienta. W czasie AI jest to bezpieczne?

1) Eeeeeee ;]

2) Nad jego wykorzystaniem i nad mozliwosciami jakie daje uwierzytelnionemu ta droga uzytkownikowi pracujemy z Obsluga Klienta. Nie musisz nas przekonywac ;]