Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 1
  • 0

Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"

Jestem nowy na portalu, może mógłbyś podpowiedzieć gdzie jest opcja składania skarg w "mój orange" czy chodzi Ci o http://www.rzecznik.klientow.orange.pl/?

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 11
  • 14
  • 1

Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"

Nie, po zalogowaniu na Mój Orange wchodź kolejno w zakładki Mój Orange -> Zgłoś sprawę.

Tam wystarczy że opiszesz sytuacje a koleżanki z działu reklamacji szybko zajmą się Twoim zgłoszeniem

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"

@Fafał ludzie skargi piszą, można by taką piosenkę zaśpiewać - ale czy jest to potrzebne Orange? Przez takie proste błedy tracicie uznanie klientów. Tak nie powinno być i firma powinna nad tym popracować.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28089
  • 19325
  • 1237

Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"

@Konto usunięte: na podstawie wpisów z forum ciężko rozsądzić kto ma rację. Nie zakładam złej woli, ale wiele osób też źle klika, nie czyta do końca, lub sugeruje się wpisami na forach (czy tu czy na innych). Od tego jest reklamacja czy skarga by sprawdzić.
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"

@Piotrekk85 pomyślałem zupełnie o czym innym 🙂 Miałem na uwadze takie reklamacje jak tutaj wspomina kolega - ze ma obiecane coś a dostaje zupełnie coś innego. Nie powinno być takich rzeczy w szanującej się sieci.

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 11
  • 14
  • 1

Alcatel One Touch Pixi 3 WIFI 8"

@Konto usunięte oczywiście nie powinno być, ale zauważ że w przypadku realizacji kilkuset zamówień dziennie zdarza się jakaś pomyłka 🙂 jesteśmy jedynie ludźmi i nie broniąc nikogo błędy się zdarzają... niestety

Aby cokolwiek mogło zostać sprawdzone wymagane jest do tego odpowiednie zgłoszenie którym odpowiednia osoba się zajmie.

Nikt nie wymaga od nikogo pisania sterty wniosków i marnowania masy czasu na dochodzenia i wystarczy poświęcić 5 minut na opisanie sprawy a Gwarantuje że zostanie to dokładnie sprawdzone 🙂 pracuje 3 lata w Orange i jeszcze nie spotkałem się z klientem który został poszkodowany niesłusznie z winy Orange (chyba że tego nigdzie nie zgłosił)