- « Poprzedni
- Następny »
Utrata pakietów
[ Edytowane ]06-05-2017 19:59 – ostatnio edytowany 26-10-2017 14:28 przez Wiktor
Witam!
Tak jak w temacie mam utratę pakietów w grach takich jak League of Legends,CS:GO(tylko w te gry gram) i na teamspeaku3.Jeżeli jakimś cudem połącze się z jakimś serwerem w cs'ie to przez wifi mam utratę pakietów ok 40% a na kablu od 85%.To samo jest z witrynami www.Przez wifi działa w miare dobrze ale tylko wtedy gdy internet nie jest połączony kablem.Gdy próbuje połączyć się przez kabel to połączenie niby jest a internet i tak nie dizała.Wymieniłem router bo myślałem że to wina sprzętu, ale to nic nie dało.Był u mnie technik,powymieniał kable,sprawdził czy wszystko jest dobrze podłączone i kazał przeinstalować system- to też nic nie dało.Kupiłem kartę sieciową bo myślałem że ona jest winna utraty pakietów i to też nic nie dało.Jak rozmawiałem z technikiem od infolinii to sam powiedział że mam 60tys. utraconych pakietów w ciągu 1,5h i że to bardzo dużo.Internet podłączony do innego komputera działa normalnie ale tylko wtedy gdy nie ma żadnego połączenia z tym na którym występuje owy problem.Nie mam pojęcia w czym tkwi problem.Dodam że ten problem jest od początku podłączenia neostrady(10MB), czyli jakieś 2 tygodnie i wcześniej również miałem internet z Orange i nie było takiego problemu.Ma ktoś może jakiś pomysł co może być nie tak?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
06-05-2017 19:59 – ostatnio edytowany 26-10-2017 14:28 przez Wiktor
Rozwiązanie:
Utrata pakietów
10-05-2017 23:10
Postaram się oddać komputer do naprawy.Było u mnie 2 różnych techników i obaj stwierdzili że to wina komputera bo u nich pomiary sieci wszyły ok i na laptopach też działał im ten internet normalnie.Jeden z nich był też informatykiem i stwierdził że to może być coś z kondensatorami.
10-05-2017 23:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Wszystkie odpowiedzi:
Utrata pakietów
[ Edytowane ]06-05-2017 21:32 — edytowano 06-05-2017 21:34
06-05-2017 21:32 — edytowano 06-05-2017 21:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Utrata pakietów
06-05-2017 21:38
mewik napisał(-a):Nie raz, kazali też mi wyciągać kabel od zasilania i podłączać znowu.
@mewik zastanów się, który z czynników wpływa na Twoje problemy (na podstawie tabel) z tego PDF-a
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2005719/4107713772.pdf#pomoc_menu
06-05-2017 21:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Utrata pakietów
06-05-2017 21:42
06-05-2017 21:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Utrata pakietów
06-05-2017 21:55
@mewik generalnie w sprawie utraty pakietów na połączeniu z serwerami nie wiele mogę się wypowiedzieć. Ale przy okazji bardzo mnie zastanawia istotna różnica między połączeniami przez WiFi & kabel... Na mój chłopski rozum, coś musi byc w jakości kabla... sprawdzałeś na innym?
Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam
06-05-2017 21:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Utrata pakietów
[ Edytowane ]06-05-2017 22:09 — edytowano 06-05-2017 22:20
burebusek napisał(-a):
mewik napisał(-a):Nie raz, kazali też mi wyciągać kabel od zasilania i podłączać znowu.
@mewik zastanów się, który z czynników wpływa na Twoje problemy (na podstawie tabel) z tego PDF-a
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2005719/4107713772.pdf#pomoc_menu
Właśnie chodzi o to że nie moge zidentyfikować problemu.Jedno wyklucza drugie np to że router i połączenia wydają się ok więc wychodziłoby to że wina jest po stronie komputera, ale wcześniej miałem inny router również z siecią w Orange więc wychodziłoby to że jest wina sieci bądź nowego routera...
06-05-2017 22:09 — edytowano 06-05-2017 22:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Utrata pakietów
06-05-2017 22:12
06-05-2017 22:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Utrata pakietów
06-05-2017 22:13
Piotrekk85 napisał(-a):
W opisanej sytuacji na odległość ciężko stwierdzić gdzie jest problem. Korzystasz z dwóch aplikacji wymagających stabilnego łącza i systemu. Podaj więcej danych. Jakie routery używałeś? Jakie masz podłączone urządzenia?
Wcześniej używałem internetu z CDM z routerem bezprzewodowym MV410R od Axesstell.Teraz mam router z Tp-Linka TD-W8950N.Połączenie ma być tylko do komputera i ewentualnie do telefonu.
06-05-2017 22:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
- « Poprzedni
- Następny »
- « Poprzedni
- Następny »