- « Poprzedni
- Następny »
Problemy na linii CS:GO > Światłowód
luty
@Wojciech Ja nie mam nic do nikogo. Jedynie wkurza mnie po prostu jakość internetu dostarczana przez Orange.
Jak u Ciebie chodzi dobrze i nie masz lagów w grach to masz szczęście
Powiedz mi, w FIFIE 14 i Tekkenie 7 jest połączenie P2P jak grasz z kimś czy działa to na zasadzie serwera tak jak np w DotA 2?
Ja pogrywałem sporo w Ultra Street Fighter 4 i tam niestety było połączenie P2P. Piszę niestety, bo mam Orange, a biorąc pod uwagę fakt że ta sieć ma masę problemów na stykach z wieloma dostawcami.. cóż, granie w USF 4 online nie było przyjemnością.
luty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Problemy na linii CS:GO > Światłowód
[ Edytowane ]luty – ostatnio edytowany luty
Powiem szczerze, że w Tekkenie odczuwałem że to nie są serwery dedykowane. Poszukałem po reddicie i to jest p2p. Potwierdził to na twitterze też szef Tekken Project. Co do Fify, to rzadko gram. Większość oglądam na Twitch`u i tam raczej narzekąją na serwery. Jednakże według Reddita też p2p w większości trybów: https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/6posyk/is_ultimate_team_played_on_p2p_or_dedicated/
| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |
Jestem na urlopie do 17.12. W razie ważnych spraw pisz do Bartka, Rafała, Wiktora lub Kingi.
luty – ostatnio edytowany luty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Problemy na linii CS:GO > Światłowód
[ Edytowane ]luty – ostatnio edytowany luty
@Wojciech Dzięki za odp. Więc widzisz.. by pograć w fightery trzeba mieć najlepiej lokalnego dostawcę który nie żałuje kasy na lepsze styki z globalnymi dostawcami i węzłami tier 1
W USF 4 bardzo często odczuwałem duże opóźnienie, nawet jeśli gracz był z europy. W takich grach (zwłaszcza USF 4) liczy się reakcja na poziomie 0.1 sekundy, więc delay totalnie banował mnie z rozgrywki. USF 4 w single potrafiłem ogrywać najtrudniejszego bota bez większych problemów, a w multi przeciętni gracze sprawiali mi masę problemów.
Mam jeszcze stare video które nagrywałem na starym komputerze, tutaj masz single vs hardest bot: https://www.youtube.com/watch?v=2aRW0tamnh8 (gram panią w czarnej kiecce ) Możesz zobaczyć bardzo szybkie reakcje, praktycznie nie dawałem się trafiać i świetnie kontrowałem.
Tu masz dla porównania z żywym graczem już na necie Orange, wtedy jeszcze chyba na VDSL: https://www.youtube.com/watch?v=qUQWIsyjNS0
Możesz zobaczyć już duże opóźnienie w moich akcjach... gracz był z Rumunii więc ping powinien być dobry, a jednak czułem niekiedy 1 sekundę opóźnienia...
Na Orange w takie gry już się nie pogra.
luty – ostatnio edytowany luty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Problemy na linii CS:GO > Światłowód
[ Edytowane ]luty – ostatnio edytowany luty
luty – ostatnio edytowany luty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Problemy na linii CS:GO > Światłowód
luty
@-brtk- Mi już poszło ale 5-10minut potrzebowało żeby się rozruszać, co i tak jest karygodne, biorąc pod uwagę że rozmawiamy o światłowodzie.
luty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
- « Poprzedni
- Następny »
- « Poprzedni
- Następny »