Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Gwarancja rękojmia Apple

Generalnie jeśli będziesz w stanie udowodnić że wada była w momencie zakupu to sprzedawca pokryje koszt naprawy. Jak widać miga się od tego bo kto chciałby wydać 1500zł za wymianę urządzenia dla klienta skoro można go od razu spławić - z resztą nie dziwie im się - tyle warta jest ta cała rękojmia. 

 

Orange korzysta z serwisu Regenersis czy jak tam ten twór się obecnie nazywa. Widocznie oni mają tylko kompetencje wymiany całego urządzenia bo nie są pełnoprawnym autoryzowanym serwisem. Dla różnych serwisów Apple daje różne kompetencje. 

 

 

Generalnie to naprawa po okresie gwarancyjnym zawsze będzie wyglądać tak że serwis wystawi kosztorys na naprawę płatną - dalej istotne jest kto za nią zapłaci sprzedawca czy klient. 


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Gwarancja rękojmia Apple

Mam ten sam problem.  W telefonie zepsuł się głośnik i jest problem z lokalizacją. Telefon zawieziony do salonu i zgłodzony w ramach rękojmi.  Po 10 dniach odpowiedź z serwisu regenersis uszkodzona płyta główna. Proponują wymianę na nowy telefon oczywiście mam zapłacić 1400 zł. Orange umywa ręce, ani naprawy ani wymiany. Nie polecam orange,był to ostatni zakup i umowa z tą firmą. Sprawa zgłoszona do rzecznika praw konsumenta.