Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

System Orange - coś dobrego czy totalne nieporozumienie?

@Artur Tez opisze, swoją historię jak działa, system w obecny Orange i dawnej TP. Wiec jest abonentem od 2000 roku dawniej TP. Po podłączeniu internetu u mnie w lokalu korzystałem, z modemu Fast 800 gdzie wiadomo, jak on działał, co 2 lata przedłużaliśmy, umowę podnosząc prędkości od możliwości centrali i linii wszystko było, załatwiane w salonie TP przez mile panie do 2011 roku zawsze wychodziłem z salonu uśmiechnięty i zadowolony, że dostałem coś więcej za mniej lub podobnej cenie. W 2011 roku zadzwoniła też przemiła pani, że pod moim adresie może, mi dać Neostradę Fiber do 40 Mb a ja jej powiedziałem, że dopiero przedłużyłem umowę na 10 Mb z TV, ale powiedziała, że nie będzie, żadnego problemu na migracje wiec powiedziałem, OK wchodzę w to. Po 2 latach pojawiła, się możliwość zwiększenia prędkości na 80 Mb widoczne przez system na infolinii jak na stronie wiele razy było, wprowadzane zamówienie po miesiącu walki napisałem reklamacje w tej sprawie, że technicy wiedzą o możliwościach zwiększenia prędkości no i się udało. A teraz ponad 2 lata temu kolejne przedłużenie umowy przez infolinie wielokrotnie wprowadzanie zamówienie system wywala, je z systemu po 3 trzech tygodniach się mocno zdenerwowały, udałem, się do salonu tez nie mogli, tego zrobić po godzinie pracownik mówi do mnie, że muszę zdać router, bo on systemie coś blokuje, wiec poszedłem, domu zadałem, FB a umowa dalej problem wiec powiedział, żeby podszedł za dwa dni. Przychodzę się dowiedzieć czy jest już gotowa umowa a on mówi, że nie i została sprawa wysłana do informatyków po miesiącu zadzwonili że jest już moja umowa.

A cale zamieszanie było przez to że miałem na stanie systemu Orange dwa routery a fizycznie jeden.

A jeśli jest to przedłużenie umowy to dlaczego jest oplata aktywacyjna?

Przechwytywanie3.PNG 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 3970
  • 6482
  • 140

System Orange - coś dobrego czy totalne nieporozumienie?

@Konto usunięte  wiesz, jeśli wskutek tego co opisywałeś praktycznie nastąpiło rozwiązanie umowy, to wg. systemu nie ma kontynuacji, czyli przedłużenia, ale ja na Twoim miejscu, gdybym zawarł taką umowę, to bym to reklamował, że praktycznie jest to kontynuacja.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

System Orange - coś dobrego czy totalne nieporozumienie?


Misiek62 napisał(-a):

@vdsl2  wiesz, jeśli wskutek tego co opisywałeś praktycznie nastąpiło rozwiązanie umowy, to wg. systemu nie ma kontynuacji, czyli przedłużenia, ale ja na Twoim miejscu, gdybym zawarł taką umowę, to bym to reklamował, że praktycznie jest to kontynuacja.


@Misiek62Taka umowa została ponownie zwarta ale kosztowało to słono Orange za takie praktyki gdzie oni mi opłacali Internet przez długi czas ja jestem zbyt mocy i mam swoje kanały.

A dwóch sąsiadom musiałem poleci Internet do 10 Mb na starej linii a jest możliwość do 80Mb a cena i tak taka sama.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 3970
  • 6482
  • 140

System Orange - coś dobrego czy totalne nieporozumienie?

@Konto usunięte  ja też konsekwentnie egzekwuję obietnice operatora... czyli osób, które w imieniu operatora coś oferują, obiecują, nie mam tu na myśli tylko Orange. Wszystko zgodnie z polskim powiedzeniem "słowo się rzekło, kobyłka u płota".

Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 35
  • 6
  • 1

System Orange - coś dobrego czy totalne nieporozumienie?

Nie spodziewałem się tak szybkiej reakcji po napisaniu na forum orange. Następnego dnia po południu nie działały pod moim adres już żadne usługi stacjonarne. I nie działają do dnia dzisiejszego. Nie wiedziałem, że tak rozwiązuje sprawy orange. 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26019
  • 15826
  • 1159

System Orange - coś dobrego czy totalne nieporozumienie?

Niestety osoby z forum Orange nie mają wpływu na działanie Twoich usług. Zgłosiłeś uszkodzenie na BOK?
Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 35
  • 6
  • 1

System Orange - coś dobrego czy totalne nieporozumienie?

Tak, tego samego dnia. Technik dał zgłoszenie jako zrealizowane po tym jak powiedział (wczoraj), że przekazuje sprawę technikom innej instytucji. I nie wiedział czy i kiedy zostaną przywrócone usługi stacjonarne. Dałem następne zgłoszenie.

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 163
  • 70
  • 0

System Orange - coś dobrego czy totalne nieporozumienie?

Ludzie rozumiem ,że są jeszcze miejsca gdzie posiadając stałe łącze do 10Mbits (ja taką przepustowość miałem w 1998 roku) przez kabel ale patrząc na mapę zasięgu sieci LTE dziwię się ,że nikt z tych osób nie wyemigrował jeszcze do tego rozwiązania.

Testowałem osobiście prędkość LTE ,w niektórych miejscach w kraju i na takich wioskach można uzyskać nawet około 50Mbits z LTE i biorąc pod uwagę ,że otwieranie sporej ilości stron na 10Mbits może być karkołomne to GSM jest tutaj lepszy.

 

Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 502
  • 152
  • 2

System Orange - coś dobrego czy totalne nieporozumienie?

Ciekawie mówisz. U mnie na wiosce koło Radziejowic LTE 800 Orange/Networks ( tylko ten zakres jest w zasięgu) daje max 7-10 Mb/s down. O jakich 50 Mb/s mówisz?

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26019
  • 15826
  • 1159

System Orange - coś dobrego czy totalne nieporozumienie?

Tak samo jak z kablem, tak samo ograniczony jest zasięg internetu mobilnego.