Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 31
  • 0

poszanowanie Klienta

Witam, powiedzcie mi jak to jest z chęcią świadczenia usług przez Orange, tak mocno się reklamują ze swoim światłowodem a jak już chcę go założyć to okazuje się, że mało ich obchodzi pojedynczy Klient. Opowiem Wam dlaczego, sprawdziłem razem z konsultantem czy światłowód może być u mnie zainstalowany, po uzyskaniu opinii pozytywnej zamówiłem internet światłowód po czym .... nie wydarzyło się nic. Przyjechał pierwszy technik, który nawet do mnie nie zawitał, przejechał tylko przed domem i stwierdził, że u mnie nie mam możliwości zamontowania światłowodu. Zadzwoniłem ponownie wyjaśniłem sytuację i ponownie wysłuchałem 15 min. gadki o regulaminach, miał przyjechać inny technik, bardziej kreatywny. Faktycznie ten drugi był bardziej kreatywny bo nie przyjechał wcale. Powiedzcie mi teraz jaki interes Orange ma w tym, że wprowadza ludzi w błąd ??? informują ludzi na mojej uliczce ( oprócz mnie przynajmniej 3 osoby ) że mogą założyć światłowód potem technik twierdzi, że nie. Jak do tego podejść, moim zdaniem można ale technik musiałby wykonać więcej pracy a to pewnie mu się nie opłaca. Mieliście taki przypadek ? gdzie to zgłosić, jak zadzwonię na infolinię, to każą mi ponownie składać zamówienie i tak w kółko bez skutku 😞

41 ODPOW. 41

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

poszanowanie Klienta

Internet nie jest na dziś usługą powszechną. Jak nie masz przyłącza, to jego podłączenie to koszt między 5 a 10 tysięcy złotych, jak nie więcej. Nie wiem co Ci jakiś kreatywny technik. Technik ma konkretny budżet na wykonanie instalacji, zwykle w graniach kilkuset złotych. Jeśli potrzeba czegoś więcej, przekazuje to wyżej, ktoś inny sporządza projekt i musi zatwierdzić budżet. Niestety nie da się okablować wszystkich w kilka lat. To wymaga czasu i pieniędzy.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 437
  • 1104
  • 13

poszanowanie Klienta

Piotrze, z całym szacunkiem, chyba nie przeczytałeś uważnie postu, na który odpowiadasz. Nie chodzi o to, że "się nie da" (bo czasami na danym etapie się nie da, wiadomo). Chodzi o to, że Orange najpierw samo wychodzi do ludzi, sugerując jednoznacznie, że mogą założyć światłowód - a potem wychodzą takie sytuacje.

 

Cytuję z pierwszego wpisu:

 

"(…) sprawdziłem razem z konsultantem czy światłowód może być u mnie zainstalowany, po uzyskaniu opinii pozytywnej zamówiłem internet światłowód (…)"

 

"(…) informują ludzi na mojej uliczce ( oprócz mnie przynajmniej 3 osoby ) że mogą założyć światłowód potem technik twierdzi, że nie."

 

W takiej sytuacji też bym się wkurzył…


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

poszanowanie Klienta

Ale jak konsultant w salonie czy na infolinii może to sprawdzić? Bo to na miejsce jedzie technik.

 

Instalatorzy mają skromne budżety. Powinien pojechać ktoś z tzw. "kablowców" by zrobić przyłącze. Tego nie robi się przy zamówieniu na usługę a przed.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 31
  • 0

poszanowanie Klienta

Piotrek, Janhalb ma rację, nie czytasz uważnie, co ma budżet instalatora do podejścia do tematu, on nawet nie próbował znaleźć rozwiązania i ze mną nie porozmawiał. Zapewniam Cię też, że nie wymagam rzeczy niemożliwych, gdyby ktoś mnie zapytał to chętnie zasugerowałbym którędy bezkolizyjnie może przejść kabel do mojego budynku, instalator doskonale wiedział, że budżet z tego tytułu nie będzie większy ale za to pracy będzie więcej. Uwierz mi, że ja chętnie bym mu pomógł ale nikt nie dał mi szansy. Więc Twoje teksty o kosztach przyłączenia światłowodu ze słupa Orange na poziomie 5-10 tys. są jakieś mocno wybujałe. Tak to jest jak ktoś zatrudnia podwykonawców i nad tym nie czuwa. Nawet trochę ich rozumiem, bo ja instalator ma sporo zleceń i płacone od zlecenia, to sam wolałbym pojechać tam gdzie zrobię to szybciej i zająć się kolejnym zleceniem. Mam tylko żal do Orange, że wprowadzają mnie w błąd.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

poszanowanie Klienta

Technik (przy zamówieniu usługi) ma określony czas i ma podłączyć usługę bezpośrednio od klienta jeśli ma od czego. Jeśli nie ma, to ktoś z obsługi/sprzedaży powinien wysłać inne zlecenie. Instalatorzy nie są od wszystkiego.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 31
  • 0

poszanowanie Klienta

oj coś mi się wydaje, że jesteś instalatorem, nie masz pojęcia jak wygląda u mnie możliwość przyłączenia a już wiesz, że nie ma do czego, gratuluję przenikliwości, masz rację instalatorzy nie są od wszystkiego, ja chcę tylko żeby tylko zainstalowali mi światłowód i nic więcej, nie muszą robić wszystkiego, tylko to czego się deklarują, ten drugi instalator który nie dojechał pewnie był tak przewidujący jak Ty Piotrek i z góry założył, że " nie ma do czego" podłączyć usługi 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

poszanowanie Klienta

A Ty jesteś pracownikiem konkurencji, że piszesz na forum zamiast działać w temacie?

Jeśli drugi technik się nawet nie zjawił, to pewnie była na pierwszym zleceniu informacja że konieczne są dodatkowe prace co w ramach zwykłej instalacji nie jest robione. Orange wydziela zadania technikom i technik technikowi nie równy.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 31
  • 0

poszanowanie Klienta

ponownie będę podziwiał Twoją przenikliwość, tak jestem pracownikiem konkurencji i zamówiłem sobie światłowód w Orange, żeby zrobić szefowi na złość 🙂 a burząc Twoją teorię skoro pierwszy technik na pierwszym zleceniu zostawił informację o dodatkowych pracach to dlaczego Orange przyjął ode mnie zlecenie ponownie ? Czytaj uważnie, bardzo Cię proszę, pisałem że nie mam żalu do Was techników tylko do Orange, że nie potrafią tego ogarnąć, kiepska organizacja. U nas w konkurencji jest lepiej ha ha


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

poszanowanie Klienta

Technik przyjął od Ciebie zamówienie na usługę?