Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 191
  • 248
  • 0

Nowa oferta od 18.06

@sebaswiderski 

Piszę o tym nonstop od kilku postów...

Aneks do umowy na czas nieokreslony ( promocja internet na probe 1 Gbit ). Zamowienie zlozone wczoraj okolo 12:40 , odczytane zgody i prosba zeby czekac na kuriera, na moja prosbe o podanie numeru zamowienia zbywanie mnie, że dostane na maila az do czasu jak sam zrezygnowalem, normalne pozegnanie i konsultant sie rozlaczyl.

Wieczorem dzwonilem jeszcze raz okolo 20 konsultant powiedzial, ze nie ma tego zamowienia w systemie i namawial mnie do umowy na czas okreslony mowiac, ze sie nie da na czas nieokreslony, podziekowalem i sie rozlaczylem.

Anonim

Nie dotyczy

Nowa oferta od 18.06


@sebaswiderskinapisał(-a)

@AnonimKażde złożone zamówienie posiada swój numer. Jeśli Klient potrzebuje numeru, Doradca zawsze może go podać.


@sebaswiderski , nie wiem w jakim świecie żyjesz, ale pomiędzy słowem może, a powinien obowiązkowo, jest przepaść. Podam Ci mój najprostszy z możliwych scenariuszy, bo odniosłem wrażenie, że Cię coś ominęło na tym forum. @Mitar  ma rację i ja do tego się podpinam. Zamówienie pięknie, ładnie obgadane na infolinii 510100100 i wszystko pięknie przeczytane oraz potwierdzone, że taki i taki telefon, mail, zgody. Potwierdzone również, że zamówienie zostało wklepane (moje słowa i moja kasiorka na to poszła), ale bez numeru. Że kurier będzie za dwa dni...ble, ble, ble. Intuicja pchnęła mnie za trzy dni na czat, gdzie konsultant widział tylko część zlecenia i o resztę trzeba dopytać na 801234567. Znów moja kasiorka i czas, w którym to okazało się, że zamówienie zostało anulowane. Więc od nowa zamówienie, które, o dziwo, przeszło. Wszystkie regułki i potwierdzenia słowne zostały "wyklepane". Za kilka godzin dostałem tylko smsa z nr. listu, zaś o resztę miałem pytać u kuriera. Ani z jakiej firmy, lecz domyślnie szukałem w DPD. W tym samym dniu była wysyłka...trzynastego w piątek. Tylko tyle i aż tyle. Poprzednie umowy to były tylko czekaniem na kuriera. Ci nie zawodzili. Po co więc na koncie i w potwierdzanej rozmowie mail oraz numer telefonu? Nie wspomnę o zleceniach w zakładce. Pic na wodę, fotomontaż. Dopóki nie wdroży Orange standardów, będzie jak u @Mitar a, czy u mnie. Ile jest przekleństw po cichutku? Może ktoś mądry to czyta i wdrożenia staną się faktem?  


Zespół Nasz Orange
  • 1043
  • 8389
  • 53

Nowa oferta od 18.06

@Anonim "Doradca zawsze może go podać." Sebastianowi tutaj chodziło bardziej o brak przeciwwskazań aby ten numer podać, może to zrobić - po prostu - silnie podkreślone słowem "zawsze"

 

Standardowy proces to:

Zamówienie -> notyfikacja mail/sms, że zostało wprowadzone -> notyfikacja sms kurier

Ten standard działa o ile nie ma innych czynników, które go zaburzają. Są wyjątki, powodem może być błąd w środowisku systemu z jakiego korzysta infolinia, brak spełnienia warunku (który można pominąć) skorzystania z danej promocji przez konkretnego klienta i inne.

 

Fakt, że tutaj coś mocno się skomplikowało, mam nadzieję że uda się pomyślnie i w niedługim czasie sprawę załatwić @Mitar 


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 426
  • 1446
  • 13

Nowa oferta od 18.06

Może to po prostu zwykły błąd systemu? Nie wydaje mi się, że trafiacie na "złą wolę pracownika".

Nie mniej jednak jak już pisałem - po moim maratonie (opisanym w sierpniu 😉 ) otrzymałem maila od Orange, zawierającego m.in. niniejszą treść :

"(...)
Nr zamówienia: TEL000XXXXXXXXXX

Nazwa usługi:
Mini Światłowód 3/19

Co wchodzi w skład pakietu:
Orange Światłowód do 1 Gb/s

Okres trwania umowy:

Opłaty comiesięczne:
Opłata abonamentowa za usługę  Mini Światłowód 3/19  zgodnie z kwotą w wyciągu do umowy/aneksu

Adres: WARSZAWA

Telefon kontaktowy: XXXXXXX

Sposób dostarczenia umowy: umowę dostarczy Kurier

Adres instalacji:

WARSZAWA


Dziękujemy za zamówienie
Pozdrawiamy

Orange
(...)"

@Mitar - spróbuj może w trakcie rozmowy z pracownikiem infolinii użyć nazwy usługi z mojego maila skoro regulamin nie zadziałał?

Anonim

Nie dotyczy

Nowa oferta od 18.06


@Bartłomiejnapisał(-a)

Standardowy proces to:

Zamówienie -> notyfikacja mail/sms, że zostało wprowadzone -> notyfikacja sms kurier

Ten standard działa o ile nie ma innych czynników, które go zaburzają. Są wyjątki, powodem może być błąd w środowisku systemu z jakiego korzysta infolinia...


@Bartłomiej , niemniej jednak, opisane przez Ciebie standardy opierać się powinny o stałość w tych procedurach (pomijam błędy na linii konsultant infolinii 510100100 & wprowadzone zamówienie-anulowanie na infolinii sprzedażowej). Czyli, konsultant widzi, co wprowadza i system zatwierdza-idzie sms i mail (bo o te potwierdzenia konsultant pyta). A nie, że drugi system (sprzedażowy) anuluje. To tak, jakby oba systemy "grały na zupełnie inne bramki"). Opisywane zjawiska nie są wybrykami natury technicznej zawsze, czy prawie że nagminnie. To brak woli do sprzężenia tych systemów w jeden logiczny ciąg, który działa na takich chorych zasadach od lat. W czym jest lepszy konsultant sprzedażowy od tego z BOK? Jest faworyzowany, bo ma "uprawnienia" do wysyłki?

@Morciak  dał przykład prawidłowego wprowadzenia do systemu, a nie mydlenia oczu za kasiorkę ściągniętą na fakturze za zainicjowaną chęć dodania zysku operatorowi poprzez stały dopływ gotówki od klienta.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 191
  • 248
  • 0

Nowa oferta od 18.06

Powiem Wam, że jest bardzo ciężko.

Kontaktował się ze mną pracownik Orange wielokrotnie ( nie będę pisał kto bo pewnie sobie tego nie życzy ), wszystko miało być załatwione a minęły 3 tygodnie i problemu który podobno jest w systemie Orange nie dało się do tej pory rozwiązać i tak wydawałoby się błacha sprawa jak przejście z jednej umowy na drugą nadal nie jest załatwiona w moim przypadku, a ciągnie się już kilka miesięcy.

Coraz bardziej kusi mnie TOYA, mają lepszy pakiet 3 usług niż w Orange, na jakość internetu w Orange trudno mi narzekać bo wszystko działa perfekcyjnie ( oprócz jednej niedzieli z wyższymi pingami ), nawet Funbox 3 nigdy się nie zawiesił. ALE integracja systemów Orange pozostawia wiele do życzenia, co z tego, że każdy próbuje mi pomóc jak system Orange nie zezwala na zmianę umowy...

W Toya jak miałem testowy internet to nie było problemu żeby wprowadzić bardziej spersonalizowaną umowę i zakończyć ją wtedy kiedy ja chciałem.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Nowa oferta od 18.06

Oj tak - naprodukują tych propozycji, taryf, bonusów a oprogramowanie - nie nadąża! I męczą się i klienci i konsultanci...


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 191
  • 248
  • 0

Nowa oferta od 18.06

Wreszcie się udało.

 

6ed7dcfe-9c03-4d03-8c2f-95507332b941

 

Serdecznie dziękuję wszystkim osobom zaangażowanym w moją sprawę, za swój poświęcony czas i cierpliwość.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 732
  • 11

Nowa oferta od 18.06

To jeszcze się pochwal w jaki sposób to osiągnąłeś? 🙂


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 191
  • 248
  • 0

Nowa oferta od 18.06

@Czullo 

U mnie był chyba jakiś nietypowy problem z moim adresem ( nie pytałem o szczegóły ) w bazie Orange,

Ty nie powinieneś mieć żadnych problemów, skorzystaj z sugestii z poprzedniego posta @Morciak 

https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Swiatlowod-i-Neostrada/page/14/thread-...

To wystarczy żeby złożyć zamówienie na przejście z 1 Gbit / 100 Mbit na czas nieokreślony na 1 Gbit / 300 Mbit na czas nieokreślony.