Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 1
  • 0

O co chodzi z internetem?

4 lata miałam funpaca tv Internet i telefon internetowy w 8 ego grudnia 2017przeszłam na Orange love dobralam telefon komórkowy i zaczęły się moje problemy 12 tego grudnia przestał działać intrenet i do tej pory nie mam Internetu , telefonu ani telewizji regularnie zgłaszam problem na infolinię i nic . 22 grudnia przyjechał do mnie pracownik techniczny i stwierdził że nie będę miała Internetu bo nie spełniam warunków technicznych nawet nie zajrzał do livboxa on nie będzie odpowiadał na zlecenia i wnioskuje o zabranie mi dotychczasowych usług bo w sprzedaży są głupki i nic nie wiedzą i pojechał. Do dziś się nikt nie odzywa . Wczoraj złożyłam reklamację i cisza . W domu jesteśmy bez Internetu i tv . Ja pracuje zdalnie, ale to nikogo nie interesuje . Co mogę zrobić by rozwiązać ten pat? Za odpowiedź z góry dziękuję.

26 ODPOW. 26
Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1032
  • 919
  • 86

O co chodzi z internetem?

Czy przy przejściu na love zwiększona została prędkość czy pozostała ta sama co na poprzedniej umowie ?

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 1
  • 0

O co chodzi z internetem?

Została taka sama odłożyłam tylko komórkowy telefon
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

O co chodzi z internetem?

@Ala66A jaki to Internet do ilu 10 20 czy 80Mb ?

Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1032
  • 919
  • 86

O co chodzi z internetem?

Jestś pewna sprawdź w umowach, Dołozenie kmórkowego numeru do love nie powoduje żadnej ingerencji od strony technicznej, tylko w systemach bilingowych o ile nie było zwiększenia prędkości dla neostrady. Zadzwoń do BOK niech zobczą co odpisał technik po wizycie, jeśli zwiększono prędkość zażądaj przywrócenia prędkości poprzedniej. Tylko połącz się z konsultantem a nie zgłoszenie przez IVR.

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 1
  • 0

O co chodzi z internetem?

Sprawdzałam nie zwiększono prędkości a technik złożył wniosek o zmniejszenie prędkości z 80 do 20 i zabranie telewizji bo jest za daleko od skrzynki rozdzielczej a mi powiedzial jeśli mam firmę to się zrobi a jak prywatnie to nic z tego . Nawet prosiłam o zmianę technika ale w tedy nikt sie nie odezwał . Nie jestem na jakiejś dalekiej prowincji ale pod samym Wrocławiem.
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26146
  • 16202
  • 1161

O co chodzi z internetem?

Niestety wszystkie naprawy usług muszą się mieścić w określonych budżetach. Dla usług na osobę prywatną budżet jest zwykle mniejszy niż w usłudze dla firm. Też pod kątem inwestycji też priorytet mają usługi na firmę. Czasem tak bywa, że nagle pojawia się usterka która powoduje konieczność zmniejszenia prędkości NEO lub odcięcia części usług.

Wspomniałaś w poście, że pracujesz zdalnie. Może warto spróbować wziąć internet na firmę. Cenowo różnicy może nie być, ale pod kątem technicznym może się uda coś więcej dokonać.

Jak złożyłaś reklamację, to poczekaj na jej rozpatrzenie.
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

O co chodzi z internetem?

A na co są pobierane pieniądze za utrzymanie łącza ? 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26146
  • 16202
  • 1161

O co chodzi z internetem?

Tutaj prawdopodobnie nie jest sprawa łącza (jako kabli). Problemy zaczęły się po migracji na Love. Może coś na centrali się np. spaliło przy zmianie konfiguracji portu i już VDSL nie zadziała. Gdybać to sobie możemy...
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

O co chodzi z internetem?


Ala66 napisał(-a):
Sprawdzałam nie zwiększono prędkości a technik złożył wniosek o zmniejszenie prędkości z 80 do 20 i zabranie telewizji bo jest za daleko od skrzynki rozdzielczej a mi powiedzial jeśli mam firmę to się zrobi a jak prywatnie to nic z tego . Nawet prosiłam o zmianę technika ale w tedy nikt sie nie odezwał . Nie jestem na jakiejś dalekiej prowincji ale pod samym Wrocławiem.

@Ala66, mi tu pachnie przewałką...tylko kto za tym stoi? Jesteś pewna na 100%, że nie zwiększyli Ci prędkości i teraz masz problemy? Technik raczej coś wiedział, skoro taki układ zaproponował. Ja też miałem w umowie większą prędkość i z powodu zrywania, od ręki przy mnie coś tam powklepywał. Ja się zgodziłem i dostałem na tę zmianę pismo. Napisz do Rzecznika Klientów i opisz szczegółowo swój problem.