Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

Czytam ten wątek i znowu mam wątpliwości co do intencji Orange. W mojej firmie zgłosiłem awarię internetu, technicy po 2 dniach przyszli, popatrzyli na router, DGT, skrzywili się i fachowo poradzili zmianę routera.

Nie zaglądali w menu, tylko wymiana, jakby ten DGT był trędowaty. Wymiana na router od Orange. Jakby DGT był od ruskich. Nie naprawili, opłatę naliczyli. A problem był banalny, po każdej awarii router się resetował.Wystarczyło wpisać logi i Hasło. I chodzi do dzisiaj. I po WiFi nie brzęczy. Tak mi chodzi po głowie pytanie do paru ludzi , będących blisko Orange: @Piotrekk85, czy może wiesz, czy Orange planuje pobierać opłaty za wejście do swoich salonów firmowych? To może tak samo pomóc w obsłudze klientów jak płatny kontakt z BOK przy zgłaszaniu awarii. Bo co jeszcze zostało bezpłatne w Orange? Chyba tylko pisanie na tym forum. Chociaż, jakaś forma cenzury musi być. Prawda @Artur?

Anonim

Nie dotyczy

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

@Anonim Tak wystawiali mi kilka za płatna asystę za 39zł pokwitowanie bez mojego podpisu i było doliczane do faktury ale później było cofane chyba wiesz dlaczego?

 

a możesz napisać dla czego?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

@Kierus57: opłata 39zł za "niezasadne wezwanie technika" jest od prawie od początku uruchomienia neostrady. I naliczane zwykle wtedy ktoś kto ma własny sprzętu. Routery dzierżawione od Orange mają opcję wysyłania zdalnie logów, więc bardzo wiele spraw można rozwiązać bez wychodzenia z domu. Opłat za salony nie będzie.
Ale mam nadzieję, że większość ludzi potrafi zrozumieć argumentację: wzywasz bez powodu płacisz; opłata nie dotyczy zgłoszenie usterki. Po to Orange promuje swój sprzęt by ograniczać koszty. Podobne opłaty stosuje większość operatorów stacjonarnych w Polsce jak Inea, Vectra czy UPC. Tylko w Orange jest najgłośniej, bo najwięcej problemów jest na ADSL gdzie większość osób nie chce płacić 10 zł miesięcznie za router od Orange, a woli mieć coś swojego byle jakiego za 100 zł. A potem są problemy aby zdiagnozować usterkę: czy jest po stronie linii "do gniazdka", po stronie linii "za gniazdkiem" czy po stronie routera.

@Anonim: sprawdź pozycję na fakturzę. Jeśli 39zł jest za asystę, to bez podpisu nie powinni. Jak za "niezasadne wezwanie technika", to nie musi być pokwitowania. Zawsze można reklamować.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

@Piotrekk85o ile się nie mylę router DGT był standardowym routerem w sieci Orange  i instalowany u klientów. Nie pamiętasz tego?

Rozumiem, że Sagem to router marzeń każdego internauty. Pogratulować.

Anonim

Nie dotyczy

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

@Piotrekk85Od którego roku uruchomiania Neostrady czy to jakaś nowa usługa ?

@Kierus57Router DGT był od TP.SA a nie Orange


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

@Kierus57: pisałem o sprzęcie dzierżawionym pod rynek B2C (dla osób prywatnych). DGT nie był oficjalnie w tej puli.

@Anonim: o co pytasz dokładnie?
Anonim

Nie dotyczy

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

@Piotrekk85Opłatna asystę od kiedy ona weszła w Orange ?  


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s

Nie wiem, ale więcej niż 10 lat temu.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s


vdsl2 napisał(-a):

@Piotrekk85Od którego roku uruchomiania Neostrady czy to jakaś nowa usługa ?

@Kierus57Router DGT był od TP.SA a nie Orange


A to klienci TP SA to już nie klienci Orange? Chyba przegapiłem moment wykupu przez Orange akcji TP SA.

Płynnie Orange przejął klientów TP SA. Czy jako dawny klient TP SA jestem Klientem gorszego sortu?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s


Piotrekk85 napisał(-a):
@Kierus57: pisałem o sprzęcie dzierżawionym pod rynek B2C (dla osób prywatnych). DGT nie był oficjalnie w tej puli.

@vdsl2: o co pytasz dokładnie?

Czy jesteś pewny,że klienci indywidualni nie otrzymywali DGT?