Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted

Poziom 25, Specjalista
  • 1333
  • 1055
  • 28

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Ale zweryfikował na początku, że nie jest możliwe, bo był kabel zajmowany przez UPC (nie wiem co ma do rzeczy jak UPC korzysta z koncentryka a Orange ze światłowodu). Nie mógł od razu zobaczyć, że nie ma światłowodu w pionie, tylko ktoś sobie zawracał tyłek, poszedł odłączyć usługi UPC, a wtedy technik stwierdził, że jednak jest coś jeszcze i ktoś został z niczym?

 

@Piotrekk85 przestań w końcu na wszystko mieć usprawiedliwienia, bo tutaj ewidentnie Orange dało ciało i nie jest to związane z zamówieniem na odległość i weryfikacją przez technika, bo pierwszą weryfikacją było stwierdzenie kabla od UPC.

 

Teraz Orange niech w trybie ekspresowym, daje internet mobilny na czas podłączenia światłowodu i to za free.. :catwink:

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26025
  • 15833
  • 1159

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Czy darmowe usługi zmienią stosunek do firmy? Nie. Jeśli UPC zajmuje kabel, to pewnie w danym miejscu nie jest możliwe pełne FTTH i trzeba skorzystać z technologii pośrednich jak np MoCA. Nie oczekuj też że jakiś operator na świecie będzie miał w komputerze zinwentaryzowaną całą infrastrukturę. To niemożliwe.
Highlighted

Poziom 25, Specjalista
  • 1333
  • 1055
  • 28

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Ale UPC kabel zwolniło i jest problem, bo nie ma w pionie światłowodu, jaky to było problemem, to by nie piał w zgłoszeniu, że ktoś zajmuje kabel. Widzę, jesteś niezłomny.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26025
  • 15833
  • 1159

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

A kiedy zwolniło? Czy wysłało informację do systemów międzyoperatorskich? Ludzie myślą że zmiana operatora na tym samym kablu to z dnia na dzień. Owszem o ile operatorzy dobrze się dogadują.
Highlighted

Poziom 25, Specjalista
  • 1333
  • 1055
  • 28

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Przeczytaj dokładnie post ukazujący problem zamiast pisać. Wtedy się dowiesz jaka była kolej rzeczy.  Tym bardziej, że później wyszło, że to nie chodziło o ten sam kabel.. Ja kończę, bo to jałowa dyskusja.

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 18
  • 4
  • 0

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Technik z Orange przyszedł i stwierdził, że pod gniazdko antenowe jest podpięty przewód z skrzynki UPC, a on nie ma dostępu do ich skrzynki. Powiedział, że on potrzebuje, aby UPC uwolniło kabel ze swojej skrzynki do mieszkania i wtedy on podłączy. Nie sprawdził, czy ma w swojej skrzynce światłowód, tylko problem stworzył przyszły abonent, gdyż nie udostępnił przewodu. Powiem tylko tyle, że takie "przedwczesne" uwolnienie kabla od innego operatora w trakcie trwania opłaconego okresu jest poważnym problemem - ale udało się bez płacenia kar itd. Gdy kabel został uwolniony przybył technik z Orange i po chwili stwierdził, że on nie jest w stanie podłączyć mnie do sieci, gdyż światłowód wchodzi jedynie do garażu w bloku. Nie został poprowadzony w pionach na klatki schodowe, a on nie ma planów, jak idą rurki i gdzie są rozetki. Ktoś przyjdzie i to sprawdzi i poprowadzi piony. Ciekawością jest to, że w ofercie Orange nasz blok dalej istnieje, że można go podłączyć i korzystać z internetu światłowodowego. I jak to się ma do braku internetu przez dwa tygodnie?

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26025
  • 15833
  • 1159

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Nie zawsze instalacja możliwa jest jeden dzień.
Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 18
  • 4
  • 0

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Cóż, zapewnienia i informacje jakie otrzymywałem od "opiekuna" z Orange doprowadziły do rozwiązania w trybie natychmiastowym umowy z UPC. Nie płaciłem z tego tytułu kary. Okres wypowiedzenia umowy powinien się zakończyć 1-go stycznia 2020 roku. Na infolinii nie wskórałem nic, zresztą tak samo w salonie. Dopiero w siedzibie UPC udało mi się "załatwić" rozwiązanie umowy i ściągnięcie technika do odłączenia sygnału. Kolejny technik z Orange po otworzeniu swojej skrzynki na piętrze stwierdził, że jest pusta i nie ma się do czego podłączyć. Cała sieć wchodzi jedynie do bloku do garażu (piwnicy) i stop. Dalej nie ma sieci. To co stwierdził pierwszy technik? Czy otworzył skrzynkę? Co on takiego sprawdził, że zasadniczo przez niego nie mam neta! To po jego wizycie zadzwonił "opiekun" i stwierdził, że podłączenie może nastąpić jedynie po uwolnieniu kabla od poprzedniego operatora. Ja wywiązałem się i odłączyłem kabel. Orange natomiast nie podłączyło go do mnie. Dalszy kontakt z Orange i owym "opiekunem" gwałtownie się urwał. Wcześniej, to dzwonił i on i inni z Orange co parę minut, aż to denerwowało. Teraz jest cisza i brak odpowiedzi nawet na emaile zostawiane przez infolinię (ciekawe czemu?).

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26025
  • 15833
  • 1159

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

Opiekun Orange to przedstawiciel handlowy a nie doradca od wszystkiego. Rola kończy się na zawarciu umowy. Reszta powinna być przez Contact Center Orange.
Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 18
  • 4
  • 0

Skandaliczna obsługa klienta i brak komunikacji wewnątrz Orange

A jak myślisz, czemu Orange raptem zamilkło? Pewnie nie mają planów, jak zostały poprowadzone rurki (korytka) w pionach i po co założono puste puszki z Orange na klatce schodowej? Przez parę pięter poprowadzić światłowód dla montera było (i jest) problemem. A moja niezłomność wynika z tego, że ja potrafiłem odłączyć kabel antenowy, a Orange ma problem podłączyć. A tak zapewniali.