Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 5, Obserwator
  • 3
  • 0
  • 0

Spadek prędkości

Orange tak robi niestety. U mnie spalanie że karta sieciowa słaba że antena w kopie wifi słaba że dużo innych sieci że taki standard 2.4 wiec prędkość jest ograniczona. Tylko że mam karty w standardzie n do 300 po wifi w 2.4 a w jednym kompie nawet AC z możliwością po 5 GHz i pół metra od funboxa po 2.4 przy standardzie AC moja prędkość z 300 po kabelku osiąga magiczne 30-40 000 kB  a wartość teoretyczna sieci w systemie pokazuje maks 72.2  a podłączając ich internet kabelkiem do starego 6 letniego tplinka o parametrach do 100 po kabelku osiągam 78-89 gb na obu kompach w obu pokojach a w ustawieniach prędkość po 2.4 jest 150 maksymalna. Więc twierdzę że to wina sprzętu od Orange niestety nieadekwatnego do usługi. A w umowie są podane prędkości minimalne 100 gb maks 300 GB i zwykle 90 %msksymalnej. I nie ma słowa iż wartości te gwarantują tylko po kablu. Rozumiem straty wifi ale z 300 na 30-40 pół metra od funboxa i nawet do 7-10 w drugim pokoju i tylko jednej kreski zasięgu to żarty i kpina. Od 18 lipca Orange tylko twierdzi że to nie ich wina ale technicy przychodzą i wymieniają urządzenia jednak poprawa jest minimalna. A teraz nawet jest problem po kablu bo jest spadek uploadu i później całkowity brak neta. Tv się zawiesza. Funbox nie ogarnia tv po wifi na 36 M2 jednocześnie z internetem. Przerost formy nad treścią. Skoro oferują 300 internet i możliwość tv po wifi powinni dostarczyć sprzęt który to ogarnia lub w umowie zaznaczyć że gwarantują jedynie po kablu. Ale oni wola by człowiek mógł korzystać w pełni z pakietu za który płaci musi kupić od Orange wzmacniacz za ponad 200 zł to jest to co Orange proponuje by rozwiązać problem z ich winy. Sorry ale jak mam płacić wolę kupić router za mniejsze pieniadze ale z większymi możliwościami. I dlaczego ja mam ponosić koszty skoro to ich wina tzn ich sprzętu. Szczerze od 18 lipca 2018 przez 3 weekendy byłam ograniczona przez ich awarie (net tylko po kablu w jednym pokoju, czasem brak tylko tv albo tv i neta w jednym pokoju). A teraz jestem bez neta od piątku bo od czwartku padał po kablu (upload spadl) a dziś w nocy straciłam nawet tv bo dekodery się nie mogą zaktualizować i podłączyć bez neta.


zasieg.jpg
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 22, Pasjonat
  • 1086
  • 303
  • 12

Spadek prędkości

@Adam1971  Ktoś musi naprawić. Z wypowiedzi to można wnioskować, że technicy rżną głupa. Przypomniała mi się historia u klienta też nie miał kto naprawić linii. Linia dochodziła do budynku podobno z prawidłowymi parametrami. Administratora budynku nie bardzo interesowało, żeby to naprawiać na własny koszt, jak chcą to niech sobie naprawiają. Orange też nie było zainteresowane, żeby poprawić. I co zrobił klient, też stwierdził, że nie będę płacił, rozwiązał umowę i wziął internet mobilny, oczywiście nie w Orange.

 

 

Poziom 12, Recenzent
  • 54
  • 4
  • 0

Spadek prędkości

[ Edytowane ]

@jarynnapisał(-a)

@Adam1971  Ktoś musi naprawić. Z wypowiedzi to można wnioskować, że technicy rżną głupa. Przypomniała mi się historia u klienta też nie miał kto naprawić linii. Linia dochodziła do budynku podobno z prawidłowymi parametrami. Administratora budynku nie bardzo interesowało, żeby to naprawiać na własny koszt, jak chcą to niech sobie naprawiają. Orange też nie było zainteresowane, żeby poprawić. I co zrobił klient, też stwierdził, że nie będę płacił, rozwiązał umowę i wziął internet mobilny, oczywiście nie w Orange.

 

 


Dokładnie za każdym razem gdy przyjeżdżają to pogrzebią coś w centrali albo udają że coś robią  to samo ze skrzynką na słupie i tyle nigdy nie sprawdzali poszczególnych odcinków przewodów 

0 Lubię to
Odpowiedz
Konto usunięte
Nie dotyczy

Spadek prędkości

@Adam1971To samo u mnie było zawsze twierdzili że na centrali jest OK Ale problem lezy po mojej stronie sprzętu itp

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 12, Recenzent
  • 54
  • 4
  • 0

Spadek prędkości

No i mam taką ciekawostkę dziś kontaktowałem się ze znajomym który miał identyczne problemy z ORANGE jak ja skontaktował się z UKE po 2 miesiącach  o dziwo w uliczce u znajomego zaczęły się jakieś prace okazało się że ORANGE prowadzi światłowód oczywiście w tej uliczce mieszka więcej osób więc niech nikt mi nie mówi że zgłaszanie takich problemów do UKE nie ma sensu 

Poziom 12, Recenzent
  • 54
  • 4
  • 0

Spadek prędkości

[ Edytowane ]

@Konto usuniętenapisał(-a)

@Adam1971To samo u mnie było zawsze twierdzili że na centrali jest OK Ale problem lezy po mojej stronie sprzętu itp


U mnie zawsze twierdzą że jest podpięte więcej osób niż na początku i że przewód zasilający centrale nie wyrabia 

No to trzeba zmienić przewód ale kto to ma zrobić ja czy ORANGE  

0 Lubię to
Odpowiedz
Konto usunięte
Nie dotyczy

Spadek prędkości

To po co podłączają więcej osób niż może wyrobić centrala wiadomo dla pozyskania klienta a potem takie kwiatki.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 12, Recenzent
  • 54
  • 4
  • 0

Spadek prędkości


@Konto usuniętenapisał(-a)

To po co podłączają więcej osób niż może wyrobić centrala wiadomo dla pozyskania klienta a potem takie kwiatki.


Ja kilka razy zgłaszałem to do ORANGE co mówili panowie monterzy bo u nas jest tylko światłowód zasilający centralę a nie główny ale oni nic z tego sobie nie robią 

Poziom 12, Recenzent
  • 54
  • 4
  • 0

Spadek prędkości

[ Edytowane ]

No i znowu zaczynają się problemy mimo to że prędkość spadła jeszcze z 65 na 55 teraz problemów ciąg dalszy 

Ostatnio miałem 55 Mb/s pobieranie i 8,8 Mb/s wysyłanie margines szumu 9,1 dB zero nierozłączania kilka błędów na tydzień ogólnie stabilne łącze 

A le było by za pęknie od 9 lutego zaczęły się dziać cuda

Pokaż szczegóły

2019-02-10 (1).png2.png3.png4.png5.png6.png7.png8.png9.png10.png11.png

A przedrzymskim po każdym rozłączeniu sypie błędami internet muli do tego stopnia że trzeba czekać nieraz nie zawsze po 5 sek żeby zaczęło wchodzić na stronę 

Zgłaszałem także awarię kilka razy ale ostatni raz był najlepszy po ostatnim zgłoszeniu przez 2 dni nikt się do mnie nie odezwał więc zadzwoniłem jeszcze raz i co usłyszałem że panowie monterzy poprawili łącze na centrali i na budynku  ciekawe bo nikogo u mnie nie było i niczego u mnie nie robili oczywiście zgłoszenie zostało zamknięte o czym nawet nie zostałem poinformowany i że została załączona stabilizacja i może to potrwać kilka dni tylko ja się pytam jak można stabilizować stabilne łącze które chodziło bez żadnego problemu 

Nie dość że jestem olewany przy zgłoszeniu awarii to ewidentnie mam obcinaną prędkość żeby można było przydzielić ją nowym klientom bez dokupywania transferu

Wszystko by było ok tylko zastanowiło mnie to że kila osób które mieszkają obok mnie nie mają żadnych problemów z internetem 

0 Lubię to
Odpowiedz