Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Anonim

Nie dotyczy

mój orange nie mogę zgłosić awarii

@Sokol , aplikacja Funbox ma możliwość diagnostyki internetu, telefonu i telewizji, a także zgłoszenia tam awarii...jeżeli faktycznie jest. Skorzystaj, albo dzwoń 510100100, jak masz ochotę.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6514
  • 15891
  • 84

mój orange nie mogę zgłosić awarii

@Sokol witam aplikacja mój Orange od dziś w nocy będzie miała  przerwa techniczna i bedą  prowadzić poprawki do aplikacji .


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 6
  • 0

mój orange nie mogę zgłosić awarii

Do 15.47 dzis. Nic nie daly te poprawki. Czekamy dalej. Oby ta firma padla za traktowanie klientow. Od czwartku problemy, od soboty brak uslug. 3 zgloszenia niby zaginely.

 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 6
  • 0

mój orange nie mogę zgłosić awarii


@Anonimnapisał(-a)

@Sokol , aplikacja Funbox ma możliwość diagnostyki internetu, telefonu i telewizji, a także zgłoszenia tam awarii...jeżeli faktycznie jest. Skorzystaj, albo dzwoń 510100100, jak masz ochotę.


Aplikacja funbox nie wyrywa mojego modemu, sagecom od orange. Starszy model. Więc tak samo dla mnie użyteczna jak nie działający mój orange na androidzie. Działa wszystko poza zgłoszeniem awarii, na koniec wywala sprawdź połączenie z internetem - jak jestem na lte w centrum wawy i wszystko śmiga. Szkoda słów firma DNO.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 6
  • 0

mój orange nie mogę zgłosić awarii


@Piotrekk85napisał(-a)

Przyczyn nie znam. Ale na bocie czatu usterkę można zgłosić całą dobę.


 Ha ha ha ha, normalnie padłem!

Tak samo jak w ich  aplikacji mój orange. Zgłaszałem od soboty do poniedziałku 3x i żadne zgłoszenie nie dotarło. Wg sobotniego zgłoszenia naprawa miała być do 19.00 w niedzielę - odpowiedź bota. Wysłałem konsultantowi zapisy zgłoszeń z tego bota, że przyjęte, a on nawet nie umiał odpowiedzieć dlaczego nic nie wpłynęło, nawet w poniedziałek w godzinach pracy nie działa!

To lipa jak cała ta firma, tylko kasę brać, a klienta w  mają gdzieś. Do dziś mi nie naprawili. Wczoraj serwisant przyjechał jak zapadał zmierzch i stwierdził po sprawdzeniu, że to na linii do centralki awaria, a po ciemku nic nie zrobi. W 21 wieku nie ma latarek. I dalej czekam....

 

@Anonim apka mój orange też ma opcje pomiaru linii tel i neo i stwierdza mi nawet awarie i błedy pomiarów, tylko jak już wypełnię wszystkie pola i chcę zgłosić to się nie da: sprawdź połączenie z internetem - a mam, bo wszystko inne działa i w tej apce i każda inna w tel, chrome itp.

 

A i proponują mi 10GB internetu w rekompensacie na tel komórkowy, a że mieszkam na terenie gdzie w domu tel komórkowy nie ma zasięgu, nie wspominając już o danych to jest super rekompensata. Nic tylko "polecać" tę firmę. 10GB za tydzień awarii -póki co tydzień, śmieszna, a raczej tragiczna ta firma. Tak jest jak jest monopol i brak konkurencji. W mieście miałbym wybór kablówki itp, tu niestety 0 alternatyw. Można Netię, tylko co z tego jak to dalej te same kable, studzienki, centralki we władaniu orange.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

mój orange nie mogę zgłosić awarii

W weekend trwały prace planowane. Zgłoszenia są robione inną ścieżką.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 6
  • 0

mój orange nie mogę zgłosić awarii


@Piotrekk85napisał(-a)
W weekend trwały prace planowane. Zgłoszenia są robione inną ścieżką.

Poniedziałek też weekend?  Też nie działało. Ok godziny 13:00. Wczoraj też, też weekend we wtorek? Dziś też zgłosiłem na czacie, podałem nr usługi, wykonano pomiar i przyjęto zgłoszenie, jak od soboty za każdym razem, a jak zadzwoniłem, to okazało się, że żadne zgłoszenie nie zarejestrowane z automatycznego czatu nawet te dzisiejsze. Tam chyba jest tylko weekend...

Anonim

Nie dotyczy

mój orange nie mogę zgłosić awarii


@Sokolnapisał(-a)
@Anonim apka mój orange też ma opcje pomiaru linii tel i neo i stwierdza mi nawet awarie i błedy pomiarów, tylko jak już wypełnię wszystkie pola i chcę zgłosić to się nie da: sprawdź połączenie z internetem - a mam, bo wszystko inne działa i w tej apce i każda inna w tel, chrome itp.

@Sokol , nie chciałbym być niemiły, bo też borykam się czasem jako klient z różnymi usterkami, lecz narzekaniem nic nie osiągniesz. Na forum możesz narzekać do woli, ale to nie ten kanał do załatwienia Twojego problemu. Skupię się na samej aplikacji Funbox. Twórcy może nie mają pojęcia, że coś z appką nie halo, dopóki nie dostaną zgłoszeń. A w niej masz tę możliwość, która co prawda nie rozwiązuje Twojego problemu, ale przyczyni się do eliminacji w niej błędów. Do reklamacji służy czat, BOK i adres w Skierniewicach, na który możesz pisać listownie. To wszystko masz ładnie opisane. Pozdrawiam


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 6
  • 0

mój orange nie mogę zgłosić awarii


@Anonimnapisał(-a)


Nie jesteś niemiły. Mi też nie chodzi o żalenie się. Znam procedury zgłoszeń awarii, uwierz mi korzystałem wieeeele razy będąc klientem tej firmy, ale pierwszy raz trwa to tak długo i nie wiadomo jak długo potrwa, dlatego to opisałem, pierwszy raz publicznie. Wiele razy też nie zgłaszałem, bo robili to sąsiedzi, też nie mieli sygnału, lub nie chciałem, żeby naliczano mi opłaty za wezwanie serwisu, bo raz tak miałem. Internet chodził mi na 4-5 Mb, wychodzący prawie wogóle. Przyjechali serwisanci stwierdzili, że mam starszy model modemu i to mój problem, na linii wszystko wg nich dobrze, poza tym 10 Mb to max, w umowie mam do, a nie od 10, więc mogę mieć i 1Mb. Już szukałem nowego modemu: parametry, jaki chipset, opinie, co do neo 10Mb najlepsze, gdy w ciągu tygodnia parametry łącza nagle wróciły do normy - cud i samouleczenie routera neostrady? Ale za wizytę 50 zł doliczyli do rachunku jako, że z mojej winy.

Wcześniej awarie zgłaszałem telefonicznie, no ale, że mamy 21 wiek i nie chce się czekać na połączenie, to ostatnio wybrałem drogę przez aplikację i przez bota. I gdybym nie porozmawiał z konsultantem to czekałbym do przysłowiowej usr.. śmierci, bo w 21 wieku 2 inne, elektroniczne kanały zgłoszeń podane przez firmę przyjmują zgłoszenia gdzieś w matrixie.

Kiedyś mieszkałem w Wawie i miałem 2 różne kablówki, zdarzały się awarie, ale ich naprawa trwała dużo krócej.

Jest to ostrzeżenie dla innych, którzy jak ja, są klientami i liczą na to, że ich zgłoszenie zostało przyjęte na czacie w trakcie zgłoszenia usterki po pomiarze linii - nie zostało, mimo jej stwierdzenia przez bota i potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Tylko w trakcie rozmowy z konsultantem (nie z botem) na czacie lub tel, jeśli poda nr sprawy jest szansa, że zarejestrowano.

Funbox nie obsługuje mojego modemu (od orange, ale starszy model) także korzystam z apki mój orange. Zgłaszałem do nich problemy z wysłaniem zgłoszenia przez apkę wiele razy, jak widać z marnym skutkiem.
Dla mnie temat zakończony. Po prostu chciałem ostrzec innych przed popełnieniem błędów, które ja popełniłem. Niech inni mają łatwiej. Gdybym nie ufał w poprawność przyjęcia zgłoszenia przez system, może już by było po wszystkim. Chyba po to są fora, żeby też się ostrzegać i mówić, co jak zrobić.  

Pozdrawiam i dla wszystkich miłego wieczoru.