Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 27
  • 19
  • 1

Poziom dźwięku TV z dekodera Samsung

@Konto usunięte Super 🙂 Czekamy na wyniki testów!

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 27
  • 19
  • 1

Poziom dźwięku TV z dekodera Samsung

@Konto usunięte Udało Ci się, może, przeprowadzić testowanie dźwięku w ICU-100?

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Poziom dźwięku TV z dekodera Samsung


shc73 napisał(-a):

@vdsl2 Udało Ci się, może, przeprowadzić testowanie dźwięku w ICU-100?


@shc73 Jeszcze nie pamiętam o wasEmotikon: Szczęśliwy

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 14
  • 7
  • 0

Poziom dźwięku TV z dekodera Samsung

Od wczoraj mam Orange TV z Samsungiem ICU100 i potwierdzam niski poziom głośności. Czy wiadomo coś w temacie?

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Poziom dźwięku TV z dekodera Samsung

@Michal44Dzwon do BOK i zgłaszaj problem.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 14
  • 7
  • 0

Poziom dźwięku TV z dekodera Samsung

Obawiam się, że zgłoszenie do BOK niewiele pomoże - wymiana dekodera.

No chyba, że potrzeba więcej zgłoszeń od klientów i wtedy ktoś z OPL podejmie decyzję, żeby przyjrzeć się tematowi.

Highlighted

Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Poziom dźwięku TV z dekodera Samsung

JA zgłosiłem do BOK i nawet wymienili mi dekoder ale to nic nie pomogło. To jest jakaś wina przesyłu danych przez HDMI. Nie wiem czy to wina oprogramowania. W starszym dekoderze (do Neostrady) jak podepnie się do telewizora kablem EURO to dźwięk jest już na prawidłowym poziomie ale przez HDMI tak samo jak przy światłowodzie cicho.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 14
  • 7
  • 0

Poziom dźwięku TV z dekodera Samsung

Czy ktoś z OPL mógłby zająć się zbadaniem niniejszego tematu?

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 27
  • 19
  • 1

Poziom dźwięku TV z dekodera Samsung

Orange, prosimy 🙂

Poziom dźwięku i poprawność działanai kodera dźwięku przestrzennego. 

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Poziom dźwięku TV z dekodera Samsung

Potwierdzam problem z dźwiękiem  przestrzennym w dekoderze ICU 100.W moim wypadku konfiguracja wygląda następująco: Dekoder jest podłączony do TV za pomocą dołączonego do niego kabla HDMI (2.0 jak się domyślam) i do amplitunera za pomocą kabla optycznego. Brak jest jakiejkolwiek regulacji (a mówiąc ściślej kompensacji) poziomu wyjścia sygnału na SPDIF (dotyczy sygnału PCM).Brak również możliwości ustawienia trybu tego sygnału na stałe (PCM/Bitstream).Jest co prawda mało jasno opisana opcja Auto/Bezpośrednio,która jak się domyślam dopasowuje sygnał na wyjściu SPDIF dekodera do wyniku "negocjacji " na złączu HDMI w wypadku wyboru opcji auto lub też przesyła wybraną ścieżkę audio w jej natywnym formacie w przypadku wybrania opcji " bezpośrednio" (bypass).Pokombinuję jeszcze z sygnałem z wyjścia SPDIF z TV jak będę miał chwilę czasu bo tam akurat takie możliwości są.Co do problemów kolegi z "zaskakującym" poziomem dźwięku na KD przy przełączaniu kanałów to niestety tak samo sytuacja wyglądała na STB Vectry w (brak możliwości regulacji  poziomu w wypadku kiedy na wyjściu pojawia się sygnał Bitstream-DD,DTS itd.),z jednym ale - tam całkowite ściszenie dekodera powodowało "muting" na amplitunerze KD. Oprócz tego dość niejasna metodologia/efekty wyboru oryginalnej ścieżki dźwiękowej. Konieczność przejścia do drugiej ścieżki za pomocą strzałek,zamiast prostego repetycyjnego wciśnięcia klawisza audio (po to w końcu powinien być klawisz szybkiego wyboru na pilocie - czyż nie?),to samo odnosi się do napisów.No i oczywiście creme de la creme,czyli funkcje,które zostały przez operatora jak mi się wydaje wyłączone celowo i z premedytacją czyli możliwość sortowania własnoręcznie utworzonej listy/list (względy marketingowe),oraz obsługa CEC (Samsung ma to od dawna dobrze opanowane - Anynet). W tym drugim przypadku chodziło zapewne o święty spokój na infolinii pomocy technicznej,powinna być jednak jakaś "ukryta' metoda dostania się do tej opcji - coś w stylu tej ze zmianą rozdzielczości.Na co dzień wachlowanie 2 lub 3 pilotami jest jednak nieco uciążliwe.Upierdliwe są również funkcje,które zostały przez operatora ze względów marketingowych włączone (jak np. pojawiające się po starcie menu) i to jaki mają one wpływ na działanie funkcjonalności PVR dekodera. Jak widać pozostaje mieć nadzieję (wątpliwą moim skromnym zdaniem),że tak jak UPC,czy Vectra,Orange również wypuści moduł CAM do TV,który w zasadzie rozwiązuje od ręki wszystkie problemy (no może poza jednoczesnym nagrywaniem i oglądaniem na niektórych TV) i jeszcze dodatkowo zwalnia trochę miejsca pod telewizorem. Emotikon: Szczęśliwy