Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange

Proponowałem takie rozwiązanie na czacie Orange. Poinformowano mnie, że nie da się?!


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Mój Nowy Orange

Zobacz @velyaro czy nie masz linku czasami w spamie ( lubi tam trafiać )


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange


@wscieklaewkanapisał(-a)

Zobacz @velyaro czy nie masz linku czasami w spamie ( lubi tam trafiać )


Zaglądam również i tam 🙂


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Mój Nowy Orange

Pamiętaj @velyaro że link po otwarciu jest ważny 30 minut.

A przyjść może do 24 godzin 😉 Oby przyszedł 😉


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange


@wscieklaewkanapisał(-a)

Pamiętaj @velyaro że link po otwarciu jest ważny 30 minut.

A przyjść może do 24 godzin 😉 Oby przyszedł 😉


co będzie zawierał ten link? Dalszy ciąg weryfikacji danych?


Zespół Nasz Orange
  • 1043
  • 8399
  • 53

Mój Nowy Orange


@velyaro napisał(-a)

@wscieklaewkanapisał(-a)

Pamiętaj @velyaro że link po otwarciu jest ważny 30 minut.

A przyjść może do 24 godzin 😉 Oby przyszedł 😉


co będzie zawierał ten link? Dalszy ciąg weryfikacji danych?


Tak będzie to ciąg dalszy procesu zakładania konta wraz z weryfikacją przez PIN z SMS.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange

na ten moment cisza. Żaden mail nie przyszedł. Powinienem ponowić próbę pierwszego etapu rejestracji, czy jednak czekać do pełnych 24h?


Zespół Nasz Orange
  • 1043
  • 8399
  • 53

Mój Nowy Orange

Poczekaj do pełnych, albo spróbuj jeszcze raz - potwierdź z doradcą maila - czy czasem nie ma w nim jakiejś literówki. Powodzenia 🙂


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange


@Bartłomiejnapisał(-a)

Poczekaj do pełnych, albo spróbuj jeszcze raz - potwierdź z doradcą maila - czy czasem nie ma w nim jakiejś literówki. Powodzenia 🙂


Napisałem na czacie - otrzymałem informacje (tą samą kolejny raz) - "Niestety, na Pana koncie jest błąd techniczny, muszę go zgłosić do naprawy"

Nikt w dziale technicznym nie wie co to za błąd i nie ma koncepcji jego rozwiązania jak sądzę. Temat chyba jest przegrany 😞

Jedyne rozwiązanie tak sobie myślę, to rozwiązać umowę, zamknąć konto. Następnie podpisać nową umowę z nowym kontem i w tedy będzie działać. 

Qrcze, mam wrażenie że błąd techniczny na moim koncie to jest jakiś banał, natomiast czas poświęcony na jego naprawę (ponad 6 miesięcy) to jest .... brak szacunku do klienta. Wieloletniego klienta, który jest z Orange od początku jego istnienia ;( od kiedy Idea obejmował jedynie Warszawę swoim zasięgiem 🙂

Dzięki Wszystkim za rady. Warto było spróbować.


Zespół Nasz Orange
  • 2930
  • 10914
  • 64

Mój Nowy Orange

@velyaro, posiadasz jakiś numer zgłoszenia? Na jakim etapie masz błąd? Co się dokładnie dzieje?

 

@wscieklaewka, już patrzę 🙂