Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Anonim

Nie dotyczy

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Leni1992701 napisał(-a):
Czy ktoś mi pomoże? Nie chcialem nowszej wersji moj Orange, teraz mam tylko problemy z nią!!!

@Leni1992701Tylko po co ci nowa wersja jak są problemy https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Mój-Orange/Nowe-i-stare-konto-Mój-Orange-porównanie/ta-p/60197


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Katani1 napisał(-a):

Leni1992701 napisał(-a):
Czy ktoś mi pomoże? Nie chcialem nowszej wersji moj Orange, teraz mam tylko problemy z nią!!!

Niestety większość użytkowników ma problemy z NMO. Pozostaje zgłaszać błędy do BOK.


@Katani1  raczej zachęcałbym użytkowników NMO do zgłaszania błędów i problemów oraz propozycji bezpośrednio zespołowi pracującemu nad NMO - po prawej stronie ekranu jest wysuwane okienko do zgłaszania swoich uwag. Oczywiście pomysły można zgłaszać na Forum, w dziale "pomysły" jest kategoria Nowe Mój Orange... 

 

Natomiast do  @Leni1992701 .... żeby  uzyskać pomoc, o ile taka będzie możliwa, powinieneś spróbować opisać na czym polegają Twoje problemy.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3214
  • 7467
  • 136

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Sprawdzałem i największy dla mnie problem jest ze zrobieniem nowego zgłoszenia, ale reszta mi się ogólnie podoba. I tak z tego co widzę wersja jeszcze nie jest dostępna dla wszystkich i pewnie pracują nad naprawą poszczególnych ustawień.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Napisałem w czym tkwi problem! Dzwoniłem do biura obslugi klienta oraz byłem osobiście w salonie. Zapewniano mnie ze juz powinno działać! Ja nie chcialem nowszej wersji moj Orange, po zalogowaniu kilka dni temu wyskoczyla informacja ,ze została zamknięta stara wersja i stworzona lepsza do której mosze zrobić migrację poprzez naciśnięcie przycisku. Tak wiec zrobiłem bo innej opcji nie mam.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

Opisałem kilka komentarzy wyżej mój problem!!!
Ale dla Pana powtórzę jeszcze raz: 

 

"Adresy e-mail na Twoich kontach są różne, przez co nie możemy udostępnić Ci nowego Mój Orange. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta aby podać poprawny adres e-mail dla wszystkich Twoich usług w Orange (stacjonarnych i/lub komórkowych). (Błąd MG07)"


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

1. Po zalogowaniu wyskakuje mi okienko w której jedyną opcją jest kliknięcie boxa "Zarejestruj się teraz".

zdj1.PNG

2. Następnie trwa proces migracji przez 2-3 sec po którym wyskakuje niżej pokazana informacja!

zdj2.PNG


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3214
  • 7467
  • 136

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Leni1992701, tak to jest duży problem, ponieważ zastąpili logowanie numerem usługi (numer telefonu) - adresem email.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange


Leni1992701 napisał(-a):

Opisałem kilka komentarzy wyżej mój problem!!!
Ale dla Pana powtórzę jeszcze raz: 

 

"Adresy e-mail na Twoich kontach są różne, przez co nie możemy udostępnić Ci nowego Mój Orange. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta aby podać poprawny adres e-mail dla wszystkich Twoich usług w Orange (stacjonarnych i/lub komórkowych). (Błąd MG07)"


OK @Leni1992701  rozumiem i przepraszam, nie cofałem się zbytnio w temacie. 

Co do problemów, to faktycznie zaskakujące, że pomimo kontaktu z BOK nie zdołano ujednolicić, w sposób widoczny dla systemu, adresów e-mail. Jedyne co mi przychodzi do głowy to pomysł, że nie dla wszystkich przypisanych do Ciebie (po numerze PESEL) numerów/identyfikatorów usług, wprowadzono jednolity e-mail. Chyba, że takie działania wymagają potwierdzenia przez klienta zmiany adresu - najczęściej stosowaną metodą - kliknięcie linku w wiadomości... a ryzyko jest takie, że wiadomość wpadła do  Spamu... 

 

Update. Na swoim przykładzie muszę jeszcze zwrócić uwagę, że w przypadku gdy jakąś usługę rejestrowałeś wskazując adres e-mail @tlen.pl a aktualnie używasz innego rozszerzenia czyli @o2.pl - to dla systemów Orange są różne adresy. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 21
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Ron - jak orange rozwiąże mój problem? Niby zmienili mi adres na ten sam ale według mnie był ten sam 🙂 Płace zawsze rachunki za pomocą Moj Orange, więc nie wiem co to będzie w nowym miesiącu 🙂


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 20
  • 0

brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange

@Ron Oczywiście dużym problemem jest to, że wprowadzono niedorobiony bubel, który stwarza problemy wielu użytkownikom. Osobiście ponad 2 tygodni czekam na możliwość migracji do "nowy" MO. Kilkunastu konsultantów (-ek) robiło co mogło (czyli nic), przyjęto 6 zgłoszeń technicznych i... klapa. Mam kilka usług na tym samym adresie e-mail. Faktury przychodzą, że aż miło (kapucha nie śmierdzi), marketingowe śmieci, a jakże, też bez problemu. Problemem jest "KOD JEDNORAZOWY", to jest "parodia nie teatr". Pierwszy lepszy e-sklep ma weryfikację bezproblemową. Może od nich powinni się uczyć amatorzy z Orange. Bo jak przychodzi do płacenia to dzień zwłoki ci doliczą do rachunku, a tu spokój.