Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 38
  • 0

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

Widać dużo krytykujących nowy wygląd. Chyba jednak nikt nie lubi zmian. 

Mnie tam się podoba a to, że trzeba poklikać żeby posprawdzać dane połączeń mnie to nie przeskadza. Dzisiaj to ludzie ida ma łatwizne zamiast troszkę pomyśleć.

Co do rejestracji przecież można ustawić sobie numer na który mają przychodzić sms autoryzacyjne i to nie musi być ten sam numer telefonu co zapisany na koncie. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 9
  • 0

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

Dawno już temu się mówiło na różne *ulepszone* produkty :

Droższe, ale za to gorsze :))

I tym podobne udogodnienia wciąż się mają dobrze...


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 9
  • 0

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

Alfik...niczewo ty nie poniał 🙂

A to dlatego, żeś młody...eh 🙂

Trochę ci zazdroszczę, a trochę nie.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 38
  • 0

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

Jeszcze zauważyłem, że np. ja wejdę w szczegóły połączeń to tam na dole po wpisaniu kodu autoryzacyjnego jest możliwość zaznaczenia żeby system nie autoryzował przy danej operacji.

 

 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 9
  • 0

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

Alfiku...to wszystko fajnie...tylko, że do nowej strony trzeba zrobić  identyfikację na nowo...i to jest utrudnienie dla tych , którzy obsługują jakiś babciny telefon na odległość !

No. 🙂


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

Kiedyś jeszcze na starej stronie można było znaleźć coś takiego jak bieżące wykorzystanie gdzie można było w łatwy sposób znaleźć zużycie internetu, ilość dostępnych środków na koncie - teraz trzeba szukać w aplikacji, która jest w żaden sposób nie pomaga tylko utrudnia. Kiedyś można było znaleźć na stronie wyciąg wszystkich połączeń - teraz oczywiście brak!! Kiedyś była możliwość zablokowania numeru który natrętnie wydzwania - teraz brak!! Ułatwienia i usprawnienia które wprowadzacie, są wprowadzane tylko dla siebie nie dla nas użytkowników. Dziękuję ci bardzo Orange Emotikon: Język


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 197
  • 267
  • 2

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

Arnhem, a gdzie była możliwość zablokowania numeru? nigdy Orange nie miało czegoś takiego jak czarna lista, nieraz się dowiadywałam o tym i nie mieli czegoś takiego, odsyłali do aplikacji w telefonie blokującej, bo Operator nie ma takowej usługi.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 38
  • 0

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

Wykaz połączeń jest w NMO tylko trzeba poszukać. U mnie jest pod linnkiem https://www.orange.pl/moj-orange/uslugi-komorkowe/wykorzystanie-srodkow/uslugi-komorkowe

 

Po zalogowaniu wchodzisz na "Bieżące wykorzystanie", klikasz "Przeanalizuj wykorzystanie" obo swojego numeru i na dole po prawo masz "wykaz wszystkich połączeń' klikasz i masz.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

Co to za ściema. Jaka ulepszona wersja? Artur, piszesz że teraz analiza bieżącego wykorzystania środków jest zaawansowana, a okazuje się że dla telefonów stacjonarnych wcale jej nie ma, a w starej wersji była i to za dowolnie wybrany okres. Jest tylko dla telefonów komórkowych, ale za to w wersji okrojonej do ostatniego okresu rozliczeniowego. Zostałem zmuszony do użycia nowej wersji aplikacji Mój Orange.Testujecie kosztem klientów niedopracowaną aplikację. Kiedy dla telefonów stacjonarnych będzie działało bieżące wykorzystanie środków, tak jak w poprzedniej wersji?  


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 197
  • 267
  • 2

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

Dominik11, masz rację testują na nas coś co jest BETĄ, a nie piszą o tym, też na jednym numerze zmigrowałam do nowego mój orange i żałuję, nie ma billingu dostępnego, bo okazuje się że nad tym pracują wciąż! Dno totalne, skoro zmuszają do przejścia to niech piszą, że nie wszystkie opcje działają. Ważny jest dla mnie billing i jeszcze go nie dodali dla mobilnych.