Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 4
  • 0

Kolejne głupoty w orange

Oczywiście dałem sobie radę(dzięki  wielkie   MaciejDera ) ale...

1.wczoraj rozmawiałem na czacie z konsultantką,czekałem ok 40min. i nic.

2.dzisiaj również rozmawiałem z konsultantką na czacie ,czekałem,czekałem i nic

Rozmowy oczywiście zapisałem(na maila)

P.S. nic-oznacza ,że nie odtrzymałem żadnej odpowiedzi.

Komentarz niech każdy sobie dopowie sam.

Pozdrawiam wszystkich.

Zespół Nasz Orange
  • 1282
  • 1794
  • 40

Kolejne głupoty w orange

Wszystko jest zależne od tego co się wpisze w pierwszym oknie logowania. Jeżeli adres mailowy, to później są odpowiednie komunikaty dla Nowego Mój Orange. Obecnie prowadzona jest większa migracja do nowej wersji, o czym przychodzą komunikaty na mail, oraz MMS-ami. Jeżeli nie widać wiadomości o przypomnieniu hasła, wtedy warto sprawdzić folder Spam i inne foldery.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Zespół Nasz Orange
  • 1282
  • 1794
  • 40

Kolejne głupoty w orange

[ Edytowane ]

Dzięki zapewne Jarkowi wprowadzone zostały zmiany:

 

Bez tytułu.png

Musze nieco posypać głowę popiołem, ponieważ wczoraj mi się trafił przypadek co tego co wyżej nie zauważył i tez próbował mailem. Może nie jest to ciągle idealne, ale zmierzamy ciągle do nowej wersji dla wszystkich i wtedy problemu nie będzie.

 

W związku z powyższym @MaciejDera uważasz problem za rozwiązany i oznaczamy którąś wypowiedź jako rozwiązanie. Czy może jednak to nie jest jeszcze to?

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Poziom 12, Recenzent
  • 24
  • 28
  • 0

Kolejne głupoty w orange

[ Edytowane ]

 



W związku z powyższym @MaciejDera uważasz problem za rozwiązany i oznaczamy którąś wypowiedź jako rozwiązanie. Czy może jednak to nie jest jeszcze to?


Moim zdaniem, dopóki będzie w miejscu wpisywania wciąż tylko "podaj email" to będzie to rodzić zamieszanie. To dobrze że wprowadziliście pewne zmiany, ale obecny zapis brzmi  nie "po polskiemu" a dwa, ze forma treści także jest wciąż nie zrozumiała -  bo co to znaczy "do nowego Mój Orange" - dla osoby która wcześniej jak ja, nawet nie wie, że jest/był jakiś "nowy orange/mój?/stary orange". 

 

Jak powinno to wyglądać wg mnie, aby było ok?

 

W miejscu formularza wpis: " podaj adres mail lub login" a nie tylko mylące "podaj email".

Jeśli jak wyżej to pod napisem "zaloguj się' można dodać tekst pokroju: "Zaloguj się do Mój Orange używając adresu mail lub loginu.<link>Jaki jest mój adres email/login? </link do wyjaśnienia, lub wyjaśnienie z "dymkiem" całego zamieszania z tą migracjąi i dlaczego mail może jednak nie działać>"

Coś w tym stylu i każdy jest zadowolony.

 

 

Poziom 29, Specjalista
  • 6125
  • 5614
  • 68

Kolejne głupoty w orange

@MaciejDera  ma rację, bo ja też spotkałem się z tą przypadłością, próbując wejść sobie do MultiBoxa. W miejscu na adres mailowy może by tak pozostawić niczym nie zapisane pole? Bo skoro są sprzeczne komunikaty zwrotne, człowiek głupieje. Rozumiem natomiast sens nowego i dotychczasowego MO, ale jak @MaciejDera  zaznaczył, nie każdy wie/rozróżnia, więc ma prawo być poirytowanym. @Wojciech , nie zawsze jestem do dyspozycji, by opisywać problem, więc i trzeba uszanować mniej uświadomionych w temacie zmian strukturalnych.