Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Jak wyczyścić dane z aplikacji

 


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Jeśli masz telefon na Androidzie to ogólna ścieżka dostępu wygląda następująco (mogą być drobne różnice w zależności od modelu telefonu i wersji oprogramowania):

ustawienia -> aplikacje -> menadżer aplikacji -> zakładka "wszystkie" -> na liście znajdujemy apkę "Mój Orange" -> przycisk "wyczyść dane"


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Ja chcy wyczyścić dane z aplkacji żeby na nowo zainstalowac aplikacje ( odinstalować potrafię)


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

@leslawh, zapytałeś "jak wyczyścić dane z aplikacji", więc @zbignieww Ci odpowiedział. Co w tym niezrozumiałego? Czyścisz apkę, odinstalowujesz ją, czyścisz telefon np systemowym Menadżerem żeby mieć pewność, że żadne śmieci po niej nie zostały i instalujesz ponownie...

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Ok wyczyszcze dane aplikacji .Teraz powiedz czy dobrze instaluje aplikacje wpisuje nr tel.potem haslo dodaje konto neostrady i wpisuje te same hasło .jak zle to powidz  jak krowie na rowie przepraszam ale mam juz swoje lata i dopiero zaczynam przygodę z smartfonem pozdrawiam

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2819
  • 7043
  • 183

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Aplikacja może nie działać do jutra do 7 rano, prace konserwacyjne 😞


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Wiem że są prace konserwacyjne do jutra do 7 ale chcę wiedzieć czy dobrze instaluje aplkacje


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Mam problemy z aplikacja 3 miesiace.Teraz czyszcze dane i na nowo chcę zainstalować.mam 3 tel. i neostrade .Proszę  mi powiedzieć po kolei jak ma się logowac i dodawac konta może coś źle robilem dziękuję

Anonim

Nie dotyczy

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

@leslawh, jeżeli do tej pory mogłeś się zalogować, ale z jakimś problemem (brak szczegółów), to pobierz ze sklepu, wpisz ten numer do logowania, którym puszczało hasło, albo kombinuj z kolejnymi, bądź użyj opcji przypomnienia hasła. Jeżeli już wejdziesz na konto w aplikacji, to spojlerem przewijasz na usługi. Prawidłowo dodane, lub poprzez dodanie, otwierają "wrota" do podglądu.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

3 telefony działają w aplikacji ok wszystko pokazuje jak trzeba problem zaczyna się jak dodam neostrade raz odczytam jak chcę drugi raz to już nie mogę wyrzuca mnie pojawiają się komunikaty cos poszło nie tak i na nowo muszę sie logować.Dodając konto neostrady wpisuje id neostrady i te hasło co na telefony.Może robie coś źle