Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 113
  • 71
  • 7

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

To inna bajka - połączenie jest zestawiane ale nie działają konkretne usługi.

Na tych TP-Link'ach nie można nawiązać połączenia przez IPv6 po aktualizacji firmware.

Anonim

Nie dotyczy

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji


ViPER napisał(-a):

To inna bajka - połączenie jest zestawiane ale nie działają konkretne usługi.

Na tych TP-Link'ach nie można nawiązać połączenia przez IPv6 po aktualizacji firmware.


@ViPERAle jest napisane że na sofcie Orange działa a na TP-linka już nie 

OrangeOrangeTP-linkTP-link

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 113
  • 71
  • 7

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

No tak. Dlatego napisałem, że problem dotyczy zestawienia połączenia po aktualizacji firmware.

Anonim

Nie dotyczy

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

Do tego sprzętu powinien być taki firmware http://www.orange.pl/kid,4004134906,id,4004813063,title,TPLINK-TDW8950N-aktualizacja-oprogramowania,... i tu nic nie trzeba kombinować.

Anonim

Nie dotyczy

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

@AnonimJak już podajesz linka to poprawnie http://www.orange.pl/kid,4004134906,id,4004813063,title,TPLINK-TDW8950N-aktualizacja-oprogramowania-,article.html

A to pisze @ViPER to mi się coś nie chce wierzyć  

Anonim

Nie dotyczy

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

Do tego sprzętu powinien być firmware od Orange takie jest moje zdanie.

Anonim

Nie dotyczy

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

@AnonimNie tylko twoje ale i moje nie wiem skąd bierze takie informacje @ViPER


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 113
  • 71
  • 7

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

@Anonim, takie czyli jakie?

Autor wątku zaktualizował sobie soft i pojawił się problem, który jest opisywany w necie.

Informacje o tym, że autor wątku zaktualizował sobie soft mam od autora wątku.

Informacje o tym, że po aktualizacji softu występują problemy są opisane rónież w wątku oraz w necie (napisałem wyżej)

 

Mogę zgodzić się z tym, że soft na sprzęcie kupionym (brandowanym) od Orange powinien być od Orange aby zminimalizować problemy z usługą.

 

Nic nie poradzę na to, że można zaktualizować ten brandowany modem softem innym niż Orange.

 

Do czego w ogóle zmierzamy?


Zespół Nasz Orange
  • 1102
  • 7694
  • 79

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

@Seekor
jeżeli uważasz, że któraś z odpowiedzi zasłużyła na wyróżnienie w tym temacie, to - śmiało! - możesz skorzystać z...

Pokaż szczegóły
z takiej pięknej zasady społecznościowej Emotikon: Szczęśliwy
agitacja.jpg

 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 3
  • 0

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

Witam.

To samo miałem ,router się sam zresetował i dokładnie jak opisałeś usunąłem z loginu /ipv6 i działa.

Dzięki 😉