Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 188
  • 591
  • 2

Opóźnienia w Orange TV

Szanowni Państwo,

 

Od 27 września jestem abonentem światłowodu, a w nim usługi Internet oraz Orange TV. Pierwsze trzy tygodnie obie usługi działały bez zarzutu. Dzisiaj bez zarzutu działa wyłącznie internet. Parametry internetu jakie mi oferowano są w pełni zachowane a nawet je przekraczają.

Z Orange TV jest już inaczej. Zaraz po trzech pierwszych tygodniach poprawnego funkcjonowania usługi nastąpiła zmiana, która okrutnie irytuje i jak dla mnie jest nie do zaakceptowania. Dokładnie sprawę ujmując piszę o przełączaniu kanałów. Przy zmianie jakiegokolwiek kanału wizja i fonia pojawia się średnio dopiero po 4-5 sekundach! Opis kanału i programu pojawia się natychmiast. Wielokrotnie zgłaszałem to w BOK. Dwukrotnie wymieniono mi dekoder ICU 100. Jednokrotnie wymieniono mi FunBox'a 3.0. Sytuacja w żadnym stopniu nie uległa zmianie. Były przeprowadzane zdalne restarty i przywracanie ustawień fabrycznych. Bez skutku. BOK twierdzi, że u siebie nie widzą żadnych problemów.

Zaznaczam, że pierwsze trzy tygodnie zmiana kanałów odbywała się bez zarzutu.

Urządzenia były podłączane pod trzy telewizory. Za każdym razem sytuacja była identyczna.

 

Czy tak jest na wszystkich urządzeniach...? A może mnie się wcześniej tylko zdawało, że było lepiej...

 

Ma ktoś z Państwa podobne doświadczenia?

 

Pozdrawiam,

Z poważaniem

Dawid Paris

20 ODPOW. 20
Anonim

Nie dotyczy

Opóźnienia w Orange TV

FunBox 3.0 masz oczywiście kablem lan spięty z dekoderem ICU 100?  Jak nie to proponuję takie połączenie.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 188
  • 591
  • 2

Opóźnienia w Orange TV

Modem z dekoderem był i jest cały czas spięty kablem. Jednak sprawdzałem również opcję połączenia ich przez WiFi, ale sytuacja była identyczna. 

Anonim

Nie dotyczy

Opóźnienia w Orange TV

@Dawid_Paris  to masz sytuację patową (jak w szachach), bo ja myślałem że może kabel co spinasz FunBox z dekoderem (lan) kiepski, ale skoro po wi-fi tak samo słaby net, to pozamiatane.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 188
  • 591
  • 2

Opóźnienia w Orange TV


@Anonimnapisał(-a)

@Dawid_Paris  to masz sytuację patową (jak w szachach), bo ja myślałem że może kabel co spinasz FunBox z dekoderem (lan) kiepski, ale skoro po wi-fi tak samo słaby net, to pozamiatane.


Kable były za każdym razem oryginalne. Poza tym zmieniałem również na własne. 

Co masz na myśli w tym pisząc "ale skoro po wi-fi tak samo słaby net, to pozamiatane"...?

 

 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Opóźnienia w Orange TV

@Dawid_Paris  Ja myślę, że po prostu IPTV tak ma, taka jest właściwość usługi. Nikt Ci nie gwarantuje szybkiego przełączania kanałów.

Anonim

Nie dotyczy

Opóźnienia w Orange TV

@Dawid_Paris  przy takim necie co masz SAGEMCOM UHD 88 i z orbity kanały, pozamiatane bo telewizja internetowa musi mieć stabilny i średnio szybki net, coś co max ci gwarantują, ty masz te minimum, stąd jest jak jest.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Opóźnienia w Orange TV

@Anonim  popłynąłeś trochę. 

IPTV od Orange nie ma związku z publiczną siecią Internet. OLT+ONT zapewnia komunikację dekodera z platformą i tutaj połączenie jest zapięte na 2,5 Gb/s DOWN i 1,25 Gb/s UP.

Taka a nie inna szybkość przełączania kanałów to cecha IPTV.

Anonim

Nie dotyczy

Opóźnienia w Orange TV

@BORAX  cóż z tego jak łącze wolne, nie rozdwoi się to pewne.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Opóźnienia w Orange TV

@Anonim  ale jakie łącze wolne ? Napisz pełnym zdaniem jakie masz wątpliwości.

Łącze to masz 2,5 Gb/s down do ONT, a do OLT pewnie z 10 Gb/s.