Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 30, Ekspert
  • 1696
  • 1636
  • 96

Re: Funbox 3.0 - koniec z własnym routowaniem ?

@Piotrekk85  Nawet technik nie decyduje. Po prostu wszystko ma na papierze i według tego musi działać.

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 18, Komentator
  • 137
  • 47
  • 0

Re: Funbox 3.0 - koniec z własnym routowaniem ?

Ponoć już niektórzy testowali tą hiszpańską, chińska czy włoską bo nie pamiętam wkładke GPON która działa z neostradą w innym routerze. Czy ktoś się przyzna tu do takich chocków klocków?Emotikon: Szczęśliwy 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Re: Funbox 3.0 - koniec z własnym routowaniem ?

Przy instalacji światłodowu został mi zainstalowany FunBox 3.0. Zaczął szwankować już po tygodniu. Zadzwoniłem do infolinii i powiedzieli mi, że nie ma możliwości przejść na ONT, bo nie ma takich procedur. W innych wątkach ludzie piszą, że im się to udawało. Niestetynie znalazłem żadnego wpisu o tym, żeby to komuś się udało w drugiej połowie 2019.

 

Jak wyżej było wspomniane FunBox 3.0 nie ma funkcji bridge, więc nie mogę swojego routera postawić za nim.

 

Czy wciąż - na koniec 2019 roku - istnieje jakakolwiek możliwość przejść na własny sprzęt zamiast FunBox 3.0?

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 17, Komentator
  • 17
  • 14
  • 1

Re: Funbox 3.0 - koniec z własnym routowaniem ?

ja podpisywałem we wrześniu umowę i dostałem Funbox 3 i ONT. Wcześniej zaznaczyłem, że chcę mieć swoje urządzenie. Dodatkowo wystarczy, że technik stwierdzi, że nie ma miejsca na Funbox 3 i musi podłączyć przez ONT.

nie wiem niestety jak to wygląda tuż po podpisaniu umowy gdy dostało się wyłącznie Funbox 3. wydaje mi się jednak, że to kwestia konsultanta, który obsługuje klienta. Przecież klient mógł np. coś sobie przebudować i warunki podłączenia się mogły zmienić.

 

Pozdrawiam

Pracuję w Orange
  • 375
  • 213
  • 13

Re: Funbox 3.0 - koniec z własnym routowaniem ?

@DororoTu akurat technik, nie jest to kwestia konsultanta.

Seba
Poziom 17, Komentator
  • 17
  • 14
  • 1

Re: Funbox 3.0 - koniec z własnym routowaniem ?

Mniejsza z tym czy technik czy konsultant. Najważniejsze rozwiązać problem Emotikon: Szczęśliwy

pozdrawiam