Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 22, Pasjonat
  • 262
  • 224
  • 11

Oszukiwanie i naciąganie klientów

[ Edytowane ]

No przepraszam, ale jeśli ktoś wymaga ode mnie opłaty, a ja twierdzę, że żadnej umowy z tym kimś nie zawierałem i żadnych usług od niego nie kupowałem, to chyba na tym kimś ciąży obowiązek udowodnienia, że jego roszczenia są zasadne?

 

Powiem tak: skoro Orange każe składać reklamacje do Mobilteka, to rozumiem, że Orange "się tym nie zajmuje".

 

W takim razie moja propozycja: zapłacić fakturę wyłącznie w tej części, jaka obejmuje usługi Orange. Nie płacić tej części sumy, która jest doliczona za "usługi" Mobilteka.

 

I niech Orange konsekwentnie powie także Mobiltekowi, żeby załatwiał sprawę z klientem, któremu (podobno) sprzedał jakieś usługi.

 

I niech ten Mobiltek poda klienta do sądu - a w sądzie niech udowodni, ze klient wyraził zgodę i skorzystał z usług.

 

Powodzenia.

 

Poziom 40, Guru *****
  • 24398
  • 12566
  • 1122

Oszukiwanie i naciąganie klientów

A jak kupujesz na allegro? to komu płacisz Allegro czy sprzedawcy?
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 22, Pasjonat
  • 262
  • 224
  • 11

Oszukiwanie i naciąganie klientów

Oczywiście, że płacę sprzedawcy! Allegro jest co najwyżej pośrednikiem.

 

Jeśli nie zapłacę sprzedawcy - nie wyśle mi towaru. Może też wystawić mi negatywny komentarz.

 

To SPRZEDAWCA płaci Allegro (opłatę za wystawienie, prowizję od sprzedaży) - ale to NIE JEST MOJA (kupującego) SPRAWA!

 

Jeśli Allegro uważa, że gość mi coś sprzedał - niech się od niego domaga opłat i prowizji. Co mi do tego?…

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 24398
  • 12566
  • 1122

Oszukiwanie i naciąganie klientów

Mylisz pojęcia. Poza tym piszesz jak powinno być. Niestety na dziś prawo jest inne.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 22, Pasjonat
  • 262
  • 224
  • 11

Oszukiwanie i naciąganie klientów

A ja myślę, że to Ty mylisz prawo z wewnętrznym regulaminem operatora. Nie jestem prawnikiem (jest na sali prawnik?), ale mam dziwne wrażenie, że gdyby sprawa trafiła do sądu, Mobiltek by jej nie wygrał.

 

Tyle, że ludziom się nie chce chodzić po sądach - a oszuści na tym korzystają.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 24398
  • 12566
  • 1122

Oszukiwanie i naciąganie klientów

Mobiltek nie, ale Orange - już tak (choć zawsze Orange wolu tryb polubowny). Mobiltek ma szybką ścieżkę, jeśli kwota roszczenia nie jest za duża. Niestety większość ludzi o tym nie wie i nie potrzebnie spierają się z operatorem.

Co do prawa - usługi elektroniczne nie są usługą telekomunikacyjną, jedyne regulacje są w kodeksie cywilnym i o ile ktoś jest konsumentem, w ustawie o prawach konsumenta.

A serwis o którym piszemy w tym wątku - to serwis z grami. Większość z nich jest za darmo lub jako płatne np. w google play. Może ktoś niepełnoletni aktywował usługę? Tu akurat w świecie gier jest znany serwis, coś mało mi się chce wierzyć, że nagle ktoś podstępnie to aktywował.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 10, Poszukiwacz
  • 16
  • 5
  • 0

Oszukiwanie i naciąganie klientów

[ Edytowane ]

Szanowny Użytkowniku, Na samym początku chcielibyśmy poinformować Ciebie, iż serwis o którym mowa w Twojej reklamacji jest serwisem subskrypcyjnym, w którym można pobierać i korzystać z kontentu online. Wspomniany serwis wymaga wcześniejszej akceptacji użytkownika, przez kliknięcie przycisku potwierdzającego zamówienie serwisu i akceptację regulaminu serwisu. Użytkownik powinien zapoznać się z regulaminem przed jego akceptacją. Następnie, Użytkownik otrzymał wiadomość gdzie potwierdzono aktywację subskrypcji i przywitano Użytkownika w serwisie. W ów wiadomości umieszczono także więcej informacji dotyczących serwisu. W niniejszym przypadku, właściciel numeru telefonu komórkowego ********* zapisał się do serwisu dobrowolnie dnia 2017-12-23 15:12:48. Od tego momentu, Użytkownik mógł korzystać z kontentu i usług dostępnych w portalu do którego był zapisany, aż do chwili kiedy zrezygnował z serwisu. Z tego powodu, uważamy iż reklamacja nie jest zasadna. Jednakże, nasza polityka firmy opiera się na maksymalnej satysfakcji Użytkownika, dlatego też w tym konkretnym przypadku, jesteśmy gotowi zwrócić pełne koszty poniesione w związku z serwisem. Aby dokonać zwrotu środków, prosimy odpowiedzieć na ten email, udzielając informacji: a. Czy zwrot ma być dokonany przez PayPal, jeżeli tak to prosimy o podanie email na który mają być zwrócone środki. Nie jest wymagane posiadania wcześniej aktywnego konta PayPal b. Jeżeli wolisz, aby zwrot środków został zrobiony na konto bankowe wówczas prosimy o podanie: i. Imienia i Nazwiska właściciela rachunku bankowego ii. Dane bankowe właciciela konta: IBAN i BIC iii. Kod pocztowy c. Aby potwierdzić właściciela numeru telefonu, prosimy o przesłanie rachunku telefonicznego w którym umieszczone są kwoty poniesione w związku z serwisem. Zaznaczamy, iż nie będziemy mogli zwórcić środków jeżeli właściciel numeru telefonu jest inny niż właściciel konta bankowego, a także jeżeli nie otrzymamy kompletu informacji (także IBAN i BIC). Oczekujemy na Twoje dane, aby dokonać zwrotu Z poważaniem, Centrum Obsługi Klienta,

 

Piotrekk85 2 aktywacje tego samego dnia po 36 zł w odstępie kilkunastu minut i jeszcze jedna kilka dni później za 36 zł do tego samego serwisu z grami- nigdy na tej stronie nie byłem ani w żadną grę od nich nie grałem, wiesz jakby była taka sytuacja że sam świadomie chciałem tą subskrypcję a czegoś tam nie doczytałem to nie było by tego tematu i bym sobie w brodę pluł. A tu sytuacja jest całkiem inna żadnych potwierdzeń, klikania w w "zamów i kup", ściągania czegokolwiek, żadnych regulaminów nie czytałem, grania w cokolwiek a na tej stronie grami pierwszy raz wczoraj byłem a już z 10 lat w nic nie gram bo i wiek nie ten i czasu nie ma na głupoty zresztą 21 miesięcy płaciłem tylko abonament ( wcześniej 4 albo 6 lat dokładnie nie pamiętam używałem cdma i też obeszło się bez takich akcji) żadnych opłat dodatkowych na żądne durnoty nie wchodzę i staram się być ostrożny żeby takich akcji nie było jak teraz.

Co do ich odpowiedzi ja nie chcę od nich żadnych pieniędzy ani od Orange tylko już się pogubiłem bo termin płatności mam za 2 tygodnie a nie chciałbym płacić tej wysokiej kwoty za coś nieistniejącego tylko zapłacić abonament beż żadnych dodatkowych opłat. 

A ciągle piszą w reklamacji nr telefonu ja mam kartę wsadzoną w router zte 283+ to tak samo jest traktowane? To teraz mam pisać reklamację reklamacji do mobiltek aby do orange wysłali że trzeba anulować opłaty a nie coś zwracać bo ja nie płaciłem jeszcze czy do bok orange przesłać odpowiedź z mobiltek z moimi danymi aby Orange anulowało ?

Poziom 40, Guru *****
  • 24398
  • 12566
  • 1122

Oszukiwanie i naciąganie klientów

Jeśli masz kartę w routerze, to rozgłaszasz sygnał wifi - ona ma przypisana numer 9 cyfrowy który znajdziesz na rachunku/fakturze. Serwis dedykowany jest na komórki z Androidem (nikt z domowników ich nie używa, nie ściąga gier?). Jak nie znasz numeru który jest przypisany do karty internetowej, na BOK przez telefon/na czacie ten numer uzyskasz.

Co do potwierdzenia wg tego co piszą: trzeba wysłać im kawałek faktury gdzie te opłaty są naliczone. Co do odpowiedzi z BOK Orange, wydaje mi się, że jest to zbędne. Oni zwrócą Ci na konto, choć chcą mieć potwierdzenie że to Twój numer.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 10, Poszukiwacz
  • 16
  • 5
  • 0

Oszukiwanie i naciąganie klientów

Właśnie termin płatności faktury mam za 2 tygodnie nie opłacałem jej jeszcze. Chciałbym aby mi anulowano z faktury dodatkową opłatę i zapłaciłbym tylko abonament bez tych złodziejskich 3*36 zł.

Piotrekk 85 uważasz że jeślibym korzystał z tego serwisu pobierał gry, grał w nie to ktokolwiek chciałby mi zwrócić pieniądze ot tak no proszę bądź poważny.

Z tym że odpowiedź od nich wymijająca - reklamację oddalamy ale zwrócimy Ci pieniądze - parodia ale żeby zwrócić to ja muszę najpierw zapłacić ja chcę tylko dostać poprawną fakturę od orange z abonamentem bez tych dodatkowych opłat. W reklamacji nikt mi nie mówi ile zwrócą i kiedy, kto mi zwróci, nie ma żadnych danych kontaktowych, adresowych w reklamacji ani nikt się swoim imieniem i nazwiskiem nie pochwalił -swoje dane, kopię faktury też wysyłać mam "gdzieś tam firma widmo" żadnych danych o nich nie posiadam. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 24398
  • 12566
  • 1122

Oszukiwanie i naciąganie klientów

@xiaomi: wybacz, że napiszę wprost, ale te firmy tak działają od czasu pojawienia się usług 0700 w Polsce z telefonów domowych, już ponad 20 lat. Niestety często są ukryte guziki, na małych telefonach nawet niecelowo można coś kliknąć, często to robią np. dzieci, czy inne sytuacje... Usług jest od groma. Wiele z usług działa w porządku, można poprzez niektóre z nich wesprzeć także fundacje charytatywne. Póki kwota dla nich nie jest za duża, to stosują tzw. tryb polubowny. Bo gdybyś poszła do sądu, to mogła byś wywalczyć i nawet poza zwrotem odszkodowanie. Druga strona to większość osób oczekuje zwrotów od operatorów a nie od firmy, która jest dostawcą, więc mały procent osób się kontaktuje. Więc napisali długo "blaa, bla" na nie, a na koniec decyzja o zwrocie. Nie wiem na ile w Mobiltek robią zwroty do Orange - tu może warto zadzwonić albo odpisać na maila (nie każdy ma przecież Paypala lub konto w banku).
.
0 Lubię to
Odpowiedz