Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 20, Pasjonat
  • 233
  • 144
  • 2

Oszukiwanie i naciąganie klientów

Ale globalne a nie jednorazowe.

Inaczej napiszę.

Jak zgodzę się odebrać telefon od osoby na własny koszt to globalnie zawsze już wyrażam zgodę dla wszystkich ???

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 20, Pasjonat
  • 867
  • 1070
  • 4

Oszukiwanie i naciąganie klientów


@Piotrekk85napisał(-a)
Autoryzacja odbywa się przy rejestracji w sieci. Tak samo by zadzwonić nie wysyłasz najpierw smsa z potwierdzeniem? Spójrzcie na różne fora ale obiektywnym okiem. Ten wątek ciągnie się długo ale prawie te same osoby piszą.

Nieprawda. Komentują te same osoby ale co rusz nowi ludzie zgłaszają nowe przypadki! Ostatnio szczególnie ci, których zaskakują nocne sms-y o subskrypcji.

Tylko nie mów, ze to pewnie przez te upały nie mogą ludzie normalnie spać w nocy i... grają Emotikon: Mrugający

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 24216
  • 12386
  • 1120

Oszukiwanie i naciąganie klientów

Sama możliwość jest domyślna dla wszystkich. Nie ma obecnie przepisów prawa nakazujących blokowania usług premium czy elektronicznych (w zeszłym roku posłowie nad tym dyskutowali i taka była decyzja). Może trudno Ci w to uwierzyć, ale większość klientów woli wygodę i ceni takie płatności przez operatora.

Warto też wiedzieć, że telefon komórkowy nie jest anonimowy wbrew obiegowym opiniom. Wykonując połączenie, sms czy korzystając z internetu z mobilnej transmisji danych przy odpowiednich warunkach udostępniamy identyfikator swojej usługi innym dostawcom. Aktywacja takich usług przy korzystaniu z mobilnej transmisji danych nie wymaga wpisania pinu czy numeru telefonu. Reklamy taki serwisów są wszędzie: na pudelku, pomponiku, stronach niektórych urzędów, olx, allegro, onet, wp, interia, strony dla dorosłych, itp itd. Praktycznie większość serwisów korzysta z serwisu reklamowanego którego właścicielem jest Google i stamtąd pochodzi większość reklam.

Dajesz przykład rozmowy na koszt odbiorcy. Usługa która jest dostępna w Orange daje możliwość wysłuchania informacji słownej głosowej - i też (choć w mniejszej skali) komunikat jest mocno nieprecyzyjny. Korzystając z komórek bardzo rzadko pamiętamy numery telefonów swoich znajomych - więc zatem jak rzeczywiście zdecydować czy odebrać rozmowę na koszt odbiorcy czy nie? I też domyślnie każdy ma możliwość odbioru rozmów na swój koszt. Lub opcjonalnie taką usługę można zablokować.
Masz światłowód z Orange, multiroom oraz tv z android tv lub xiaomi mi box S? 3xTAK -> zapisz się na testy -> tutaj -.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 24216
  • 12386
  • 1120

Oszukiwanie i naciąganie klientów

[ Edytowane ]

@bluesmanniak: bo rozpoczęły się wakacje, jest gorąco, wykluczenie cyfrowe robi swoje. Poza tym nikt na forum nie przyzna się, że ogląda strony dla dorosłych. A wszystkie statystyki pokazują, że 1/5 Polaków w wieku 16-75 ogląda takie serwisy. I to zwykle z tego wynika.

Poza tym kolejne badania pokazują, że tylko koło 1/10 potrafi dobrze korzystać ze smartfona. Wszystkie zdjęcia które pokazywałem w tym wątku serwisów dotyczących aktywacji usług był na względem dużych telefonach. A niestety sporo osób ma mniejszy wyświetlacz gdzie guzik "Anuluj" jest niebezpiecznie blisko guzika "zamawiam i płacę".

Najgorsza jest świadomość, że przez internet mogę wszystko i bez konsekwencji. Można hejtować, trollować itp itd i korzystać z serwisów bez żadnych konsekwencji. Wystarczy sobie spojrzeć na dowolny serwis społecznościowy. A niestety nikt nie czyta ostrzeżeń przed po "Polak mądry po szkodzie". Usługi elektroniczne pojawiły się koło 5 lat temu, było już z 10 różnych kampanii z tym związanych (również wysyłka sms do klientów którzy mają zgody na kontakty obsługowe) i ciągle widać, że sporo osób jest zaskoczonych nie tylko aktywacją, ale też faktem że coś takiego jak "usługi elektroniczne" istnieje.

Masz światłowód z Orange, multiroom oraz tv z android tv lub xiaomi mi box S? 3xTAK -> zapisz się na testy -> tutaj -.
Poziom 20, Pasjonat
  • 867
  • 1070
  • 4

Oszukiwanie i naciąganie klientów

Z teoretycznego punktu widzenia to co pisze @Piotrekk85  jest prawdopodobne.

Natomiast z socjologicznego(?) punktu widzenia to na miejscu takiego nocnego marka po otrzymaniu sms-a nie leciałbym z tym na forum żeby pyszczyć!? No może są i tacy idący w zaparte ale żeby aż tylu?

0 Lubię to
Odpowiedz