Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z realizacją zamówienia


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Problem z realizacją zamówienia

Witam

Ktoś się może orientuje co jest nie tak, gdy próbuje zakończyć realizacje zamówienia na Orange.pl - oferta Duety ?

Nie chce korzystać z pomocy telefonicznej z konsulantem, gdyż w ten sposób nie załapie się na punkty Payback. Dlatego sam próbuje dokonać zamówienia na Orange.pl.

Wybieram 1 oferte z abonamentem za 49zł - daje do koszyka. Wybieram drugą oferte taką samą i abonament z automatu na 2 nr rabatuje na 29zł. Do obu abonamentów dobieram telefony. Przechodze do podsumowania - podaje swoje dane, zaznaczam zgody, wybieram w jakim trybie maja być przeniesione nr ( przejście z T-Mobile do Orange ) i  teoretycznie powinno mnie przenieść do dostawy i platności. A tam wyskakuje za każdym razem okienko zeby skonstaktować się telefonicznie z konsultantem. A jak tak nie chce ! Nie da się tego jako obejść ??

A gdy np zrobie inaczej - najpierw przeniose 1 numer a za pare dni drugi numer w osobnym zamówieniu ? Bedąc już z 1 numerem w Orange, wyjdzie mi też odrazu zniżka na drugi numer w Orange ( rabat ) gdy go będe zamawiał ? 2 pojedyncze zamówienia wyjdą na to samo co 1 zamówienie z opcją duety ?

W oczekiwaniu na kuriera z pierwszą umową mogę wnioskować o przeniesienie drugiego numeru ? Będe widoczny w systemie jako juz uzytkownik Orange ? Czy poczekać ?

Dzięki za wskazówki 🙂

10 ODPOW. 10

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problem z realizacją zamówienia

Widocznie telefony są za drugie lub wymagana jest coś dodatkowego związanego z tzw weryfikacją płatniczą. A jaką masz ofertę payback? Jest tylko na www?

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2008
  • 5384
  • 181

Problem z realizacją zamówienia

Tak, rabat zawsze naliczy, bez względu na to kiedy drugi numer dołączy. Jednak robiąc to osobno zapłacisz dwie opłaty aktywacyjne. Jeśli robisz to jednym zamówieniem będzie jedna opłata aktywacyjna. Druga rzecz to telefony. Przy zamówieniu za drugim razem system może nie puścić ci zamówienie z telefonem - może zażądać kaucji.
Myślę, że jest to powód że żąda kontaktu z konsultantem. Jakie telefony zamawiasz ?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Problem z realizacją zamówienia

No wlaśnie nie są drogie. Po 27zł przez 24 miesiące za każdy z nich.

Pokaż szczegóły
 

No mam za skorzystanie z Paybacka i zawarcie umowy z Orange z ich linka 10333pkt. Ewentualnie mam możliwośc skorzystania ze zwrotu poprzez Planet Plus lub Refunder.

Rozmawiajac z konsutantem i telefonicznie zawierając umowe pozbawiam sie tych dodatkowych bonusów....

 


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Problem z realizacją zamówienia

No tak, przy duetach mam 1 aktywacje. Zamawiając 2 razy osobno faktycznie będe miał do zapłacenia 2 aktywacje. Ale i tak bylbym do przodu gdyby mi sie punkty Payback naliczyły.

Telefony to albo HTC U12 Life lub P Smart 2019 albo Samsung Galaxy A6


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2008
  • 5384
  • 181

Problem z realizacją zamówienia

A przenosisz numery z karty czy abonament od innego operatora.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Problem z realizacją zamówienia

Abonament


Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

Problem z realizacją zamówienia

@Irzi19, udało się dokonać zamówienie? Jak się sprawa skończyła?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Problem z realizacją zamówienia

Witam

Sprawa się nie zakończyła. Co drugi dzień próbuje przenieść 1 numer do Orange za pośrednictwem Orange.pl, ale za kożdym razem kończy się tak samo - konieczny kontakt telefoniczny z konsultantem !!!

Ja pierdziele, żeby nie można bez problemów umowy zawrzeć ......


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problem z realizacją zamówienia

Jeśli robisz to tak często, to nic dziwnego. Zabezpieczenie antyfraudowe będzie przez co najmniej miesiąc jak i nie dwa. Zamów przez infolinię lub w salonie.